• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

بهترین برندهای غیر ایرانی لوازم خانگی

  • کد خبر : 308967
  • 21 آذر 1401 - 1:01
بهترین برندهای غیر ایرانی لوازم خانگی

فهرست محتوا اینکه لوازم خانگی که قصد خرید آن را داریم ساخت کدام کشور است، یکی از مهم‌ترین پرسش‌هایی است که در زمان خرید هر وسیله خانگی مطرح می‌کنیم. در دنیای امروز برندهای مختلف، کیفیت‌های مختلف، قیمت‌های مختلف و بسیاری عوامل دیگر هستند که بر روی خرید ما تأثیر می‌گذارند. در این مقاله قصد داریم […]

فهرست محتوا

  • اینکه لوازم خانگی که قصد خرید آن را داریم ساخت کدام کشور است، یکی از مهم‌ترین پرسش‌هایی است که در زمان خرید هر وسیله خانگی مطرح می‌کنیم. در دنیای امروز برندهای مختلف، کیفیت‌های مختلف، قیمت‌های مختلف و بسیاری عوامل دیگر هستند که بر روی خرید ما تأثیر می‌گذارند. در این مقاله قصد داریم تا فارغ از هدف خرید که می‌تواند خرید جهیزیه یا تجهیزات آشپزخانه خودمان و به‌روز رسانی خانه باشد، به این پرسش پاسخ دهیم که واقعاً بهترین برندهای لوازم خانگی غیر ایرانی کدام هستند؟ البته این مقاله با علم و احترام به تولید داخلی و کارگر محترم هم‌وطن نوشته شده است. ولی به هر حال بخشی از جامعه که توانایی خرید لوازم خانگی ساخت خارج از کشور را دارد نیز باید در نهایت دقت و آگاهی اقدام به خرید کند و از سوی دیگر انگیزه تولید و رقابت برای تولید کنندۀ داخلی حفظ شود.

     

    لوازم خانگی ایرانی یا خارجی؟

    ابتدا باید به این پرسش پاسخ دهیم که روی چه برندهایی کار کنیم؟ ما تقریباً در تمامی خریدها، چه خرید لوازم منزل و چه خرید پوشاک، کفش، خوراکی، و حتی مصالح ساختمانی هم این پرسش را مطرح می‌کنیم و یک مقایسۀ کیفیتی و قیمتی بین محصولات ایرانی و غیر ایرانی به عمل می‌آوریم و در نهایت بر اساس وضعیت اقتصادی و کیفیت محصول و همچنین خدمات پس از فروش که به همراه دارد، دست به خرید می‌زنیم.

    از چند دهۀ قبل که لوازم خانگی وارد کشور شدند، برخی از برندهای غیر ایرانی جای خود را در خانه‌های ما ایرانی‌ها باز کردند. اگر امروز در خانه‌های پدربزرگ‌ها و مادرپدربزرگ‌ها گشتی بزنیم، متوجه بسیاری از برندهای خارجی می‌شویم که سال‌های سال مشغول کار هستند. اما امروزه با برندهای غیر ایرانی جدیدی مواجه هستیم که از کیفیت و ماندگاری آنها اطلاع زیادی در دست نداریم. به ویژه این که شرایط تحریمی و سرازیر شدن کالاهای کم کیفیت چینی باعث ورود برندهای فیک با قابلیت‌های بسیار پایین و قیمت‌های نسبتاً بالا، باعث گردیده‌اند که برخی از برندهای معتبر نیز در جلب رضایت مشتری به چالش کشیده می‌شوند. به همین دلیل باید پیش از هر گونه اقدام به خرید، در مورد برندهای مورد نظر خود بررسی‌های لازم را به عمل آوریم و تمامی ذهنیت خود را معطوف به ادعاهای فروشندگان نکنیم.

     

    برند وایت هاوس (White house)

    وایت هاوس یکی از برندهای آمریکایی است که اتفاقاً از کانال‌های متفرقه وارد ایران می‌شود. افرادی که به دنبال محصولات لوکس برای خانه و آشپزخانه خود می‌گردند، با برند وایت هاوس آشنا هستند. البته وایت هاوس با تمام تنوع خود وارد بازار ایران نشده است؛ ولی در حد یخچال فریزرهای ساید بای ساید وایت هاوس حضور چشمگیری در بازار ایران دارد. نفس آمریکایی بودن این برند باعث شده که از اعتبار چشمگیری در آشپزخانه برخوردار باشد. طراحی صنعتی پیشرفته که در وایت هاوس پیاده شده است، باعث چشم نوازی دکوراسیون آشپزخانۀ شما می‌شود. جالب است بدانید که وایت هاوس به دلیل استفاده از نیروی ارزان قیمت چینی و مکزیکی در همین کشورها مونتاژ می‌شود و به همین دلیل نسبت به برندهای معتبر دیگر از قیمت نسبتاً پایین‌تری برخوردار است. ولی به لحاظ کیفیت چیزی کمتر از برندهای معروف دیگر ندارد.

    لوازم خانگی وایت هاوس را می‌توانید با نام وایت وستینگهاوس هم بشناسید. یعنی عملاً برند وایت هاوس یکی از برندهای زیر مجموعۀ بزرگ وستینگهاوس به حساب می‌آید که سهم بازار بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است و نکته جالب‌تر این که ضمانت معتبر وایت هاوس از سوی کمپانی وستینگهاوس پشتیبانی می شود که همین موضوع برای معرفی کل اعتبار وایت هاوس کفایت می کند.

    یکی از محبوب ترین لوازم خانگی این برند یخچالش است که طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر شما از این برند استفاده می کنید به هیچ عنوان نگران تعمیر یخچال وایت هاوس نباشید.

    ما به صورت تخصصی این کار را با حداقل قیمت انجام می دهیم.

     

    برند مابه (Mabe)
    بهترین برندهای غیر ایرانی لوازم خانگی2

    یکی دیگر از برندهای معروف و پرطرفدار در بازار لوازم خانگی ایران برند مابه است. البته مابه هم با یخچال فریزر ساید بای ساید وارد رقابت در بازار لوازم خانگی ایران شده است. یخچال فریزرهای مابه از کیفیت بالا و طول عمر طولانی برخوردارند. برند مابه از ساله ۱۹۴۶ در کشور مکزیک متولد شد و در ابتدا به تولید مبلمان ویژه آشپزخانه پرداخت. ولی پس از کسب پیشرفت‌های چشمگیری که به همراه داشت، به تولیدات دیگری از جمله اجاق گاز و یخچال فریزر نیز رو آورد. مابه هر چند یکی از برندهای معتبر لوازم خانگی جهان به حساب می‌آید، اما در دهه ۱۹۶۰ بزرگترین صادر کننده لوازم خانگی مکزیک معرفی شده بود.

    یکی از لوازم های خانگی که تعمیرات آن واقعا کار پیچیده ای است، همین برند مابه و یخچالش است.

    تعمیر یخچال مابه باید توسط تعمیرکاری انجام شود که تسلط بالایی در تعمیر برند های آمریکایی داشته باشد زیرا معمولا لوازم این برند ها متفاوت از برند هایی آسیایی می باشد.

     

    برند پروفایل (Profile)

    لوازم خانگی پروفایل یکی از برندهای جدید جنرال الکتریک است که رویکردی مدرن و سبکی جدید در طراحی لوازم خانگی را در پیش گرفته است. این که یخچال فریزر خانه شما قابلیت اتصال به وای فای (wifi) و یا سیستم تولید نوشیدنی های خنک و گرم را داشته باشد و با صدای شما دستور تولید آب یا قهوه گرم را اطاعت کند، تنها بخشی از فناوری نوینی است که پروفایل برای یخچال فریزرهای خود در نظر گرفته است. برند پروفایل در آمریکا تولید می‌شود و یکی از مدل‌های جذاب برند جنرال الکتریک به حساب می‌آید. لوازم منزل پروفایل از کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردارند و کیفیت آنها حتی در بازارهای رقابتی نیز زبان‌زد است. کمپانی پروفایل با در پیش گرفتن شعار معروف “کیفیت، مسئولیت همه کارکنان است”، سال‌هاست که خود را در زمرۀ بهترین و باکیفیت ترین تولید کنندگان لوازم خانگی آمریکا قرار داده است. شاید جالب باشد بدانید که تک تک قطعات حساس یخچال‌ فریزرهای پروفایل از کیفیت و ماندگاری بسیار بالا برخوردارند و دست کم ده سال بدون هیچ گونه ایرادی کار می‌کنند.

     

    تعمیرات یخچال ساید بای ساید در محل

    بهترین برندهای غیر ایرانی لوازم خانگی3

    معمولاً ایرادات یخچال های ساید بای ساید می‌توانند ناشی از عوامل مختلفی باشند که عبارتند از:

    • عدم جابجایی استاندارد به ویژه در زمان اثاث کشی
    • عدم تنظیم درست دستگاه
    • آسیب دیدگی بر اثر استقرار غیر استاندارد یخچال در داخل آشپزخانه
    • استفاده نادرست از دستگاه
    • آسیب دیدگی یک یا چند قطعه داخلی از دستگاه (نیاز به تعمیر یا تعویض)
    • تعویض قطعات مصرفی دستگاه (لامپ داخل کابین فیلتر و …)

    حجم و وزن سنگین یخچال های ساید بای ساید و حساسیت در جابجایی آنها و مشکلات تردد چه در داخل ساختمان و چه برای بارگیری، همگی باعث شده اند که تعمیر در محل یخچال های بای ساید بای ساید از جذابیت بسیار بالایی برخوردار باشد. ما به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال ساید پروفایل در سراسر تهران این آمادگی را داریم که با اعزام سریع تیم فنی متخصص و با تجربه در محل منزل شما، یخچال ساید بای ساید شما را با قطعات اورجینال و عملکرد تضمینی مورد تعمیر و اورهال سراسری قرار دهیم و شما را به جمع خانواده بزرگ خودمان اضافه کنیم.

    • تعمیرات سراسری یخچال در سطح تهران بزرگ
    • امکان مشاوره تلفنی پیش از اعزاماکیپ تعمیرکار سیار
    • هزینه‌های منصفانه به همراه فاکتور معتبر

    اینها بخشی از خدماتی هستند که تیم تخصصی سرویس کاران ما آماده ارائه به مشتریان عزیز می‌باشند.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=308967

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم