• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

بهترین بازی های جنگی آنلاین در سال ۲۰۲۳

  • کد خبر : 311517
  • 29 بهمن 1401 - 14:05
بهترین بازی های جنگی آنلاین در سال ۲۰۲۳

فهرست محتوا  در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین بازی های آنلاین جنگی ، که نسخه های گذشته ی آن ها در سال های قبل توسط استودیو های مختلف تولید شده و به مرور زمان بازسازی شده اند و ارتقاء یافته اند و نسل های جدید تر آنها به سال ۲۰۲۳ رسیده […]

فهرست محتوا

  •  در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین بازی های آنلاین جنگی ، که نسخه های گذشته ی آن ها در سال های قبل توسط استودیو های مختلف تولید شده و به مرور زمان بازسازی شده اند و ارتقاء یافته اند و نسل های جدید تر آنها به سال ۲۰۲۳ رسیده اند ، آشنا کنیم.  از جمله بازی های جنگی که محبوب گیمرهای بازی های دیجیتال است ، بازی شوتر است. این بازی همیشه برای طرفداران خود جذاب و سرگرم‌کننده است.

     

    بازی Unkilled

     

    این بازی که توسط استودیوی Madfinger انتشار یافته است یکی از بهترین نوع بازی های شوتر است. موضوع داستان اشاره به بقایای آخر الزمانی زامبی ها دارد و به نوعی مکمل بازی Madfinger ‘s Dead Trigger 2 می باشد. جالب است بدانید که بازی Unkilled وقتی برای اولین بار منتشر شد در ده روز ابتدایی سه میلیون بار دانلود شد. در داستان این بازی انفجار بناست تا گیمر به عنوان یکی از اعضای واحد شرکت نظامی WOLFPACK وظیفه ای بر عهده دارد که تا قبل از آنکه زامبی های آخر الزمانی در کل دنیا پخش شوند و میلیارد ها نفر از مردم بی گناه جهان را بکشند ، برای مبارزه با زامبی ها تلاش کند و در مبارزاتی آنها را از بین ببرد .

    در روایت داستان بازی ، شخصیت اول داستان به نیویورک میرود تا با سلاح ها و توانایی هایی که در اختیار دارد ، تلاش کند تا شهر را از حمله ی زامبی ها حفظ کند . بازی بالغ بر صد ماموریت دارد . هر کمپین قابل عبور تقریباً 16 ماموریت دارد و بازیکن پس از تکمیل آن ،  از آن مرحله عبور میکند و بازیکن به مرحله ی بعدی پا می گذارد. ماشه ی اسلحه ها ، خودکار است و استفاده از آن ساده می باشد.

    معنی این موضوع این است که شما نیازی به هدف گیری و شلیک ندارید. فقط باید اسلحه ی خود را به سمت انبوه زامبی ها بگیرید و حالا  خود به خود شلیک می کنید. به صورت کلی این بازی از بهترین سایت بازی های آنلاین جنگی محسوب می شود و با بیشتر از ده میلیون بار دانلود در فروشگاه گوگل پلی رتبه ی 4.4 از 5 ستاره را به خود اختصاص داده است

     

    بازی Infinity OPS

     

    از نام بازی کاملاً می توان دریافت که موضوع داستان بازی در آینده ای دور اتفاق خواهد افتاد.در داستان ، بشر سفر های بین قاره ای خود را آغاز کرده است .پس تلاش می کند با گونه های دیگر در سیارات دیگر تماس برقرار کند و نژاد خود را به سیارات دیگر ببرد . در این بین جنگ ها و درگیری های بین سیاره ای فراوان رخ می دهد و بازیکن ، درگیر مبارزات بین سیارات می شود. infinity OPS در چهار کلاس متفاوت (Recruit , Tank , Assault, Saboteur) تقسیم شده است. بازیکن می تواند هر یک از این کلاس ها را انتخاب کند هر چند هر کدام از آنها معایب و مزایای خاص خود را دارند. سبک هر کلاس متفاوت است. شما میتوانید قبل از انتخاب هر کدام از این کلاس ها ابتدا اطلاعات مناسب برای هماهنگی آن با روحیات و سلایق خود به دست آورید و سپس آن را انتخاب کنید.

    سلاح های بازی متفاوت هستند. تفنگ های تهاجمی ، تفنگ های پلاسمایی ، مسلسل های لیزری و نارنجک ها طیف گسترده ای از تسلیحاتی است که به گیمر ها اعطا می شود.

    بهترین بازی های جنگی آنلاین در سال ۲۰۲۳

    در انجام این بازی دو مورد را مد نظر داشته باشید. اول : Team Deathmatch است. در این حالت دو تیم با یکدیگر به رقابت می پردازند تا در کمترین زمان ممکن بیشترین امتیاز را نصیب خود کنند. هر تیم که زودتر از دیگری به آستانه ی امتیاز نزدیک گردد ، برنده ی بازی محسوب می شود. دومین حالت Deathmatch است. به صورت کلی شبیه به مدل اولی است با این تفاوت که گیمر تلاش می کند تا زمان پایان راند مسابقه به بیشترین امتیاز برسد و پیروز مسابقه باشد

    سخت ترین حالت بازی infinity OPS, با نام هاردکور شناخته می شود. سختی بسیار بیشتری برای این حالت برای گیمرها در نظر گرفته شده است. گیمر در این حالت هر ضربه ای که می زند یا دریافت می کند ، آسیبی دو برابری ایجاد می کند . همین نکته احتمال مرگ گیمر را به شدت بالا می برد. بنابراین این حالت به استراتژی دقیق و تجربه ی زیاد برای پیروز شدن نیاز دارد. نکته ی جالبی که در طراحی بازی اعمال شده مربوط به Custom Game می شود که آخرین مرحله ی بازی است و اگر گیمر در این مرحله پیروز شود می تواند قوانین خود را عنوان کند و یا دوستانش را به بازی دعوت کند

    بازی هیجان انگیز Infinity OPS  در فروشگاه گوگل پلی بیشتر از ده میلیون بار دانلود شده است و رتبه ی 4.5 از 5 ستاره را به خود اختصاص داده است . پس مطمئنا در دسته ی بهترین بازی های جنگی آنلاین 2023 قرار می گیرد.

     

    بازی DOOM

     

    استودیو Bethesda این بازی نام آشنا را در سبک بازی های تیراندازی با یک تپانچه ی ساده ، منتشر کرد. روایت داستان بازی حول و حوش یک تفنگدار دریایی بدون اسم جریان دارد. پس از آن که فرمانده اش دستور می دهد تا به طرف غیر نظامیان شلیک کند و او از این فرمان سرپیچی می کند . به مریخ تبعید می شود. در مریخ تفنگداران نیروی دریایی از اطلاعاتی سری آگاه می شوند که ارتش اجازه داده است تا آزمایش های مخوف و پنهانی در مورد انتقال از راه دور در حال انجام گیرد و در این بین برخی از آزمایشات اشتباهی صورت می گیرد.

    بی شک این بازی نیز می تواند در لیست بهترین بازی های آنلاین جنگی ۲۰۲۳ قرار گیرد.

    بهترین بازی های جنگی آنلاین در سال ۲۰۲۳

     

    بازی Hitman Sniper

     

    این بازی یک نمای تیراندازی در خفا با گیمی بسیار ساده است . گیمر ها در فضای بازی تلاش می کنند تا اهدافی که در اطراف یک دریاچه جمع شده اند را ترور کنند. مجموعه ای از سلاح ها برای ترور این اهداف در اختیار گیمر قرار می گیرد . بازی اکت و پویایی شدیدی ندارد . توانایی دستگیری عامل ترور ها در بازی وجود ندارد ، چرا که او از فاصله ی دور به اهداف خود شلیک می کند و امکان شناسایی اش موجود نیست . گاهی نیاز به شلیک مستقیم به اهداف نیست و به عنوان مثال با خلاقیت گیمر او  میتواند به اشیاء موجود در محیط بازی مانند شیشه ی نزدیک هدف مورد نظرش شلیک کند و بدین شکل او را بکشد . امکان بزرگ نمایی و کوچک نمایی فضا هم برای این بازی فراهم شده است.

    این بازی بیش از ده میلیون بار در فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است و رتبه ی 4.1 از 5 ستاره را به خود اختصاص داده است. پس می تواند در لیست بهترین بازی های آنلاین جنگی قرار بگیرد.

     

    بازی into the Dead 2 

     

    استودیوی‌ PikPok Games این بازی را در ژانر مبارزه با زامبی ها در فضای آخر الزمانی ساخته است. بازی بسیار ساده پیش می رود و گزینه های زیادی برای گیم پلی موجود نیست. در فضایی که زامبی ها به سمت شما شلیک می‌کنند باید سلاح خود را به دست بگیرید به دل آن ها بزنید و با چپ و راست دویدن در برابر خود از شلیک ها محافظت کنید. بازی مبتنی بر بقا ساخته شده است و داستان مردی را روایت می‌کند که می خواهد برای حفظ و بقای خانواده اش با زامبی ها مبارزه کند . گیمر باید تلاش کند تا در این بازی دقیق باشد ، چرا که تعداد زیادی زامبی با هم به سمت او حمله می کنند. همچنین گیمر باید برای حفظ مهماتش دقت نظر داشته باشد.

    اگر به دنبال بهترین سایت بازی های آنلاین جنگی هستید ، این بازی به شما توصیه می شود. چرا که با بیش از ده میلیون بار دانلود در فروشگاه گوگل پلی و کسب امتیاز ۴.۶ از ۵ ستاره جزء بهترین بازی های جنگی آنلاین ۲۰۲۳ قرار گرفته است.

    بهترین بازی های جنگی آنلاین در سال ۲۰۲۳

     

    بازی Apex Legends Mobile 

     این بازی در سال ۲۰۲۲ توسط استودیوی Electronic Arts ساخته و نشر شد. نسخه ی جدید بازی قابلیت بارگذاری بر روی موبایل را دارد . شخصیت های داستان هر کدام مهارت های منحصر به فرد و ویژگی های خاصی دارند. بعضی از این مهارت ها می‌توانند در شرایط خاصی برای اطلاع از موقعیت بازیکنان دیگر استفاده شود . بعضی از قابلیت های به گیمر فرصت می‌دهد تا متوجه ی تله های مخفی که دشمنان برایش در طول مسیر آماده کرده اند،  شود . همچنین گیمرها می توانند سلاحهای خود را قبل از آغاز مسابقه انتخاب کنند.

     این بازی مجموعه ی بسیار بزرگی از نقشه ها ، سلاح ها و میادین خیره کننده دارد که فقط در گوشی قابل دسترسی می باشد. لازم به ذکر است بازی Apex Legends Mobile  تا کنون بیش از ده میلیون بار در فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵ ستاره است. بنابراین به جرأت می توان آن را در فهرست بهترین بازی های جنگی آنلاین ۲۰۲۳ قرار داد .

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=311517

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم