• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5
طیب نیا در همایش «کارآفرینان خیر، خیرین کارآفرین»:

بنیاد خیریه راهبری آلاء با دغدغه پرداختن به امور خیر اولویت دار بر زمین مانده راه اندازی شده است

  • کد خبر : 2879
  • 03 آذر 1396 - 19:23
بنیاد خیریه راهبری آلاء با دغدغه پرداختن به امور خیر اولویت دار بر زمین مانده راه اندازی شده است

مدیرعامل بنیاد خیریه آلاء گفت: امروزه علاوه بر کارآفرینان خیّر که بخشی از سرمایه و وقت خود را صرف فعالیت‌های خیرخواهانه می‌کنند، خیّرینی نیز هستند که هدف خود را ایجاد اشتغال برای آسیب دیدگان اجتماعی قرار داده‌اند.

  • به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، همایش «کارآفرینان خیر، خیرین کارآفرین»، با عنوان «بررسی نیکوکاری و کارآفرینی»، توسط بنیاد خیریه آلاء، امروز سه شنبه 30 آبان ماه، با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، مهندس قدیمی رئیس سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، دکتر محمد صالح طیب نیا دبیر همایش، صاحب نظران، کار آفرینان، خیرین و اصحاب رسانه، در سالن همایش مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش برگزار گردید.

     

    محمد صالح طیب نیا، مدیرعامل بنیاد خیریه آلاء

    طیب نیا، در ابتدای این همایش، ضمن خوشامدگویی به میهمانان و سپاسگزاری از ارگان‌ها و نهادهای مشارکت کننده، اظهار داشت: این همایش در دو بخش برگزار می‌ گردد؛ در بخش اول که صبح تا ظهر برگزار می‌شود شاهد سخنرانی و پنل های تخصصی و بعدازظهر شاهد کارگاه‌های تخصصی خواهیم بود.

    وی در ادامه گفت: بنیاد خیریه راهبری آلاء با دغدغه پرداختن به امور خیر اولویت دار بر زمین مانده راه اندازی و فعالیت های خود را در شش مرکز پیشگیری و کنترل سرطان، تولیت آستان مقدس حضرت زینب (س)، مرکز مددکاری کوثر، مرکز تربیت و اعزام مبلغ جامعه المرتضی و مدرسه عالی خاتم الوصیاء تدوین و عملیاتی کرد.

    مدیرعامل بنیاد خیریه آلاء، با اشاره به همکاری مجمع کارآفرینان ایران با بنیاد خیریه راهبری آلاء، در برگزاری این همایش اظهار داشت: مجمع خیرین کشور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، بنیاد خیریه راهبری آلاء، پژوهشکده سیاست گذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه اصفهان، مرکز کارآفرینی دانشگاه تربیت مدرس، انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، مرکز ملی فضای مجازی و گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب در برگزاری این همایش مشارکت دارند.

    طیب نیا در ادامه اظهار داشت: این همایش میزبانی چند دسته از مخاطبان است که شامل یک خیرین، مدیران و کارکنان و داوطلبان موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد، دو کارآفرینان، سه استادان، دانشجویان و دانش آموختگان رشته‌های گوناگون بخصوص در رشته کارآفرینی، چهار مسئولان  نهادها، سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مجلس در حوزه امور خیریه و کارآفرینی و پنج اصحاب رسانه است.

    وی با اشاره به فعالیت‌های علمی مرتبط با امور خیر در خارج از کشور گفت: ما در بسیاری از کشورها با رشته‌های دانشگاهی تخصصی مرتبط با امر خیر مواجه هستیم و یا مراکزی برای رتبه بندی و ارزیابی عملکرد خیریه ها بر فعالیت نهادهای خیریه نظارت دارند؛ اما متاسفانه در ایران بیشتر امور خیر بر اساس دغدغه های دلی و نه نیازسنجی دقیق صورت می پذیرد.

    مدیرعامل بنیاد خیریه آلاء گفت: امروز علاوه بر کارآفرینان خیّر که بخشی از سرمایه و وقت خود را صرف فعالیت‌های خیرخواهانه می‌کنند، خیّرینی نیز هستند که هدف خود را ایجاد اشتغال برای آسیب دیدگان اجتماعی همچون محرومین، معلولین، معتادان بازیابی شده و زندانیان آزاد شده قرار داده‌اند.

    دبیر همایش «کارآفرینان خیر، خیرین کارآفرین»، در پایان اظهارات خویش افزود: بنیاد آلاء با توجه به پایین بودن راندمان کار خیر در کشور، نبود دانش کافی در زمینه امر خیر و نبود کارشناسان خبره در این زمینه، کار خیر اولویت دار بر زمین مانده خود را در حوزه خیرماندگار جستجو می کند.

    بنا به این گزارش، همایش یکروزه ی «کارآفرینان خیر، خیرین کارآفرین»، با موضوع «بررسی نیکوکاری و کارآفرینی»، عصر امروز به کار خود خاتمه داد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=2879

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم