• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

بعد از سریال امپراتور باد ها چه سریالی پخش می شود

  • کد خبر : 336537
  • 13 آذر 1402 - 1:28
بعد از سریال امپراتور باد ها چه سریالی پخش می شود

بعد از اتمام سریال “امپراطور بادها”، قرار است سریال “جواهری در قصر” یا به عبارتی “یانگوم” به نمایش درآید. این سریال جدید در حال حاضر در مراحل تهیه قرار دارد و به زودی جایگزین سریال “امپراطور بادها” خواهد شد. علاقمندان به سریال‌های کره‌ای می‌توانند از این پس به جای تماشای “امپراطور بادها”، سریال “یانگوم” را […]

  • بعد از اتمام سریال “امپراطور بادها”، قرار است سریال “جواهری در قصر” یا به عبارتی “یانگوم” به نمایش درآید. این سریال جدید در حال حاضر در مراحل تهیه قرار دارد و به زودی جایگزین سریال “امپراطور بادها” خواهد شد. علاقمندان به سریال‌های کره‌ای می‌توانند از این پس به جای تماشای “امپراطور بادها”، سریال “یانگوم” را تماشا کنند.

    در حال حاضر “امپراطور بادها” در ابتدایی‌ترین قسمت‌های خود قرار دارد، اما پس از پایان این مجموعه، سریال “جواهری در قصر” به جای آن پخش خواهد شد.

    سریال جدید “منطقه سفید”، که یک محصول از کشور بلژیک است و در ژانر ترسناک و جنایی قرار دارد، از سه شنبه، ۷ آذر به عنوان جایگزین سریال “اسرار بروکنوود” در شبکه تماشا پخش می‌شود.

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، داستان سریال “منطقه سفید” در شهری دور افتاده در جنگل‌های فرانسه به نام “ویلفرانشی” روایت می‌شود. در این شهر، سلسله‌ای از جنایات وحشتناک رخ می‌دهد. در این میان، یک افسر پلیس و یک دادستان تازه وارد و عجیب غریب به بررسی و حل این پرونده‌های جنایی می‌پردازند تا راز پشت پرده آن‌ها را فاش کنند.
    سریال “منطقه سفید” در ساعت ۲۳ شب پخش می‌شود و در ساعات ۵، ۱۱ و ۱۷ روز بعد نیز بازپخش می‌شود.

    همچنین، سریال “امپراطور بادها” نیز به عنوان جایگزین سریال “افسانه جومونگ” پخش خواهد شد. “امپراطور بادها” در ژانر درام، تاریخی و اکشن قرار دارد و نوشته شده است توسط وان-کیو چوی و جین-اوک جئونگ.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=336537

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
    1. سلام جایگزین امپراطور بادها در شبکه تماشا چیه؟

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم