• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

بزرگ‏ترین رویداد فناوری‏ های مالی کشور در یک قدمی افتتاح/هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران آغاز بکار می کند

  • کد خبر : 310057
  • 25 دی 1401 - 23:55
بزرگ‏ترین رویداد فناوری‏ های مالی کشور در یک قدمی افتتاح/هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران آغاز بکار می کند

دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱، فضای سرسبز مرکز آفرینش ‏های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در زمستان سرد، گرمای همدلی فناوران را احساس می ‏کند.

  • پول بانک: دوشنبه 26 دی 1401، فضای سرسبز مرکز آفرینش ‏های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در زمستان سرد، گرمای همدلی فناوران را احساس می ‏کند، چرا که میزبان بزرگ‏ترین رویداد فناوری‏ های مالی کشور است. از پیش از ظهر دوشنبه، فعالان صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری، از نو نگاهی به غرفه ‏ها و برنامه ‏های خود می ‏اندازند تا از آمادگی مجموعه‏ شان برای شروع فعالیت در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران مطمئن‏ تر شوند.

    از ساعت 13 با آغاز پذیرش میهمانان تراکنش هشتم، نشانه ‏های به ثمر نشستن چند ماه تلاش و فعالیت دست‏ اندرکاران نمایشگاه آشکار می‏شود. حالا که داریم به افتتاحیه این رویداد بزرگ نزدیک می‏ شویم، نگاهی بیندازیم به ریز برنامه ‏های این رویداد::

    روز اول، دوشنبه 26 دی 1401، افتتاحیه:

    میهمانان هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران از ساعت 13 تا 14 پذیرش می‏ شوند و از ساعت 14 با سخنرانی چند تن از مسئولان ارشد اقتصادی و بانکی کشور، برنامه افتتاحیه آغاز می‏ شود. در همین برنامه با معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره محصولات برتر سال، تندیس جشنواره به آنان اهدا می‏ شود. بخش دیگری از مراسم به معرفی برگزیدگان پنجمین جشنواره چهره ‏های ماندگار و مدیران موثر اختصاص دارد. در این بخش از برنامه از دو چهره پیشکسوت بانکی، دو مدیر موثر، دو فناور ممتاز و دو بانوی برگزیده جشنواره تقدیر خواهد شد.

    از ساعت 16 نوبت به رونمایی از سالن نمایشگاه با حضور مقامات و مدیران ارشد اقتصادی و بانکی کشور و آغاز بازدید علاقه ‏مندان از نمایشگاه خواهد رسید. نمایشگاه تا ساعت 19 به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

    روزهای دوم و سوم، روزهای نشست و کارگاه:

    سه شنبه و چهارشنبه 27 و 28 دی ماه، از ساعت 30/9 صبح هر روز چهار نشست تخصصی در سالن آمفی تئاتر مرکز آفرینش ‏ها برگزار می ‏شود و دوستداران مباحث تخصصی علمی و فناوری می ‏توانند پای صحبت متخصصان، مدیران و استادان صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری بنشینند و پرسش ‏های خود را با آنان در میان بگذارند.

    «پارادایم‏ های پیش روی صنعت پرداخت» با اسپانسری شرکت شاپرک، «چالش ‏های به‏ کارگیری فناوری‏ های نوظهور» با اسپانسری شرکت بهسازان فردا، «تحول دیجیتال و نگرش اکوسیستمی» با اسپانسری شرکت ملی انفورماتیک و «نقش نوآوری در صنعت بانکداری و پرداخت» با اسپانسری شرکت ارتباط فردا چهار نشست روز دوم نمایشگاه هستند.

    در همین روز سالن غدیر مرکز آفرینش ‏ها از صبح تا غروب میزبان بیش از 20 کارگاه معرفی محصول این حوزه خواهد بود.

    نشست‏ های تخصصی سومین روز نمایشگاه عبارتند از: «تحول دیجیتال در راهکارهای نظارت تصویری نسل نوین (VSaaS)» با اسپانسری شرکت مبین نت، «مکانیزم ‏های اعتباردهی در BNPL» با اسپانسری شرکت همراه اول، «تامین مالی زنجیره تامین (SCF)» با اسپانسری بانک صنعت و معدن و «دغدغه ‏ها و اولویت ‏های امنیت سایبری در حوزه بانکی و مالی» با اسپانسری شرکت کاشف. در این روز، باز هم سالن غدیر مرکز آفرینش‏ ها شاهد برپایی بیش از 20 کارگاه معرفی محصول این حوزه است.

    یادآور می ‏شود، در طول برگزاری نمایشگاه، سالن کنفرانس مرکز از ساعت 9 تا 12 محل دیدارها و گفتگوهای B2B است و از ساعت 14 تا 17 نیز سکوی معرفی محصولات برتر سال در این سالن برپا خواهد بود.

    همچنین از ساعت 16 تا 17/30 چهارشنبه 28 دی، مدال مشارکت ‏کنندگان در سالن نمایشگاهی اهدا خواهد شد.

    بازدیدکنندگان سه روز مانده به برگزاری نمایشگاه نمایشگاه تراکنش ایران برنامه‌های سه روزه را می‌توانند از اینجا دریافت کنند و انتخاب کنید این سه روز را بیشتر در کدام بخش می‌گذرانید.

    در بخش نشست‌ها می‌توانید با دیدگاه‌ها و دغدغه‌های متخصصان در حوزه های متنوع آشنا شوید.

    در بخش کارگاه‌های معرفی محصول همچنین با آخرین دستاوردهای شرکت‌ها آشنا می‌شوید.

    در بخش نمایشگاهی شما می توانید به شبکه سازی بپردازید و با دوستان خود ملاقات کنید.

    در بخش گفتگو B2B میتوانید با مدیران ارشد که در نمایشگاه حضور دارند گفتگوهای حضوری داشته باشید. سه روز برای شما تدارک دیده شده است تا به اندازه یکسال برای کسب و کار خود اندوخته جذب کنید. ما به گرمای شما در نمایشگاه اضافه خواهیم کرد، همچنین فضایی را برای رونق کسب‌وکار شما و ایده های شما و اندیشه های شما ایجاد خواهیم کرد.

    خاطرنشان می شود، مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران 26 دی ماه راس ساعت 14 برگزار می‌شود و تا 28 دی ماه میزبان علاقه مندان است. برای حضور در مراسم افتتاحیه ساعت 13:30 در محل حضور به هم رسانید.

    خبرنگار رسانه: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310057

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم