• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
3

برند های گران قیمت دنیای فناوری

  • کد خبر : 1031
  • 02 خرداد 1396 - 1:17
برند های  گران قیمت دنیای فناوری

به گزارش پایگاه خبری پول بانک ،فناوری استفاده ی عملی از دانش و مهارت برای ساختن ابزار ماشین ساختمان وسیله ی نقلیه و سایر وسایل مورد نیاز دیگر است در طول تاریخ تعاریف متعددی توسط صاحب نظران در مورد مفهوم تکنولوژی ارائه شده‌است. برخی همچون نژی آن را در معنای ابزاری برای حفظ بقای انسان‌های نخستین […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک ،فناوری استفاده ی عملی از دانش و مهارت برای ساختن ابزار ماشین ساختمان وسیله ی نقلیه و سایر وسایل مورد نیاز دیگر است در طول تاریخ تعاریف متعددی توسط صاحب نظران در مورد مفهوم تکنولوژی ارائه شده‌است. برخی همچون نژی آن را در معنای ابزاری برای حفظ بقای انسان‌های نخستین تعبیر کرده‌اند و برخی دیگر همچون کلاکستون آن را ابزاری در دست بشر برای تسلط بر محیط دانسته‌اند.فن آوری، دانش-مهارت تولید افزار(سخت و نرم) است.فناوری (تکنولوژی) شیوه و شگرد ساخت و کاربرد ابزار، دستگاه‌ها، ماده‌ها و فرایندهایی است که گره گشای دشواری‌های انسان است. فناوری یک فعالیت انسانی است و از همین رو، هم از دانش و هم از مهندسی دیرینه تر است.

    شاخه های چندگانه دنیای بزرگ فناوری با اپلیکیشن ها، ربات ها، ابزارهای الکترونیک، شبکه های مجازی و دیگر محصولاتش کاربران و طرفداران خاص خود را دارد، مزیت این فضا اینست که می توانند بسیاری از نیازهای خود را از برندهای مختلف دریافت کنند، قابلیت هایی که هر برندی در حیطه فعالیت خود طراحی می کنند موجب شده تجمع کاربران به سمت یک برند یا شرکت خاص متمایل نشود.

    غول های دنیای فناوری همانند گوگل، اپل ، آمازون و دیگر شرکت های معروف نیز توانسته اند با ارائه خدمات مطلوب به کاربرانشان روزانه افراد بیشتری را جذب خود کنند.

    در این اینفوگرافی 10 برند گران قیمت دنیای فناوری به شما معرفی خواهد شد، از گوگل با بیش از 109 میلیارد دلار ارزش گذاری که در رتبه اول قرار گرفته تا اپل و آمازون و AT&T که به ترتیب رتبه های دوم و سوم را در ارزش گذاری دارند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1031

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم