در این نشست که با حضور رئیس هیئتمدیره و نایبرئیس هیئتمدیره، مدیرعامل و مدیر مارکتینگ این شرکت برگزار شد، حاضرین ضمن شنیدن سخنان مدیران گروه شیوا درباره چگونگی شکلگیری و تأسیس شرکت این شرکت و برند شیبا، با تاریخچه بیش از ۶۰ساله و اهداف و مأموریتهای آن و روند ساخت بزرگترین پاستیل جهان آشنا شدند.
رئیس هیئتمدیره شرکت شیوا، رعایت اصول و استانداردهای روز صنایع غذایی که با سلامت خانوادهها بهصورت مستقیم در ارتباط است را مهمترین عنصر تولید محصولات گروه شیوا از جمله شیبا و شیبابا دانست و گفت: «ما از همان ابتدا یاد گرفتیم که در این صنعت خانوادگی، کیفیت را جایگزین هر بحث دیگری بکنیم. گروه شیوا و همچنین سایر شرکتهای گروه صنعتی سن ایچ همچون برند سن ایچ ارائه بالاترین کیفیت را سرلوحه خود قرار دادهاند؛ زیرا این مسئله را از نسلهای قدیمیتر خانواده به ارث بردهاند و توجه به کیفیت در نسلهای بعدی و آینده شرکت نیز دوام خواهد داشت».
او در پاسخ به این پرسش که روند ساختهشدن بزرگترین پاستیل جهان چگونه بود، گفت: «این کار به یاری یک تیم بسیار حرفهای در شیبا انجام شد. رعایت چهارچوبهای گینس و الزامات آن برای پذیرش در کتاب رکوردهای جهانی گینس، وظیفه بسیار سختی بود که با کار تیمی چندماهه به نتیجه رسید. برای شکستن رکورد قبلی ۶۰۰ کیلویی بزرگترین پاستیل جهان کافی بود ما یک پاستیل ۷۰۰ کیلویی بسازیم، اما برای اینکه این رکورد برای مدتهای مدید در ایران بماند و پس از چند بار ساخت آزمایشی نمونههای کوچکتر، امروز موفق به رونمایی از پاستیل با وزن بیش از ۱۲۰۰ کیلو و طول بیش از ۳ متر شدیم.»
رئیس هیئتمدیره شرکت شیوا در ادامه گفت: «قصد داریم این کار را در ابعاد دیگر نیز ادامه دهیم و در آینده شاهد ابتکارات و رکوردزنیهای جدیدی در شیبا خواهیم بود».
خبرنگار: فاطمه داداشی