• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

“برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی: تسویه بدهی شهرداری به بانک‌ها در مرکز توجه”

  • کد خبر : 340574
  • 16 دی 1402 - 22:28
“برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی: تسویه بدهی شهرداری به بانک‌ها در مرکز توجه”

“معاون مالی و اقتصاد شهرداری تهران اعلام کرد: بدهی شهرداری به بانک‌ها به مبلغ ۷۰ هزار میلیارد تومان است. او افزود: بر اساس لایحه بودجه شهرداری، عملکرد غیرنقد باید تا پایان سال به ۱۵ هزار میلیارد تومان برسد.” “شهرداری به عنوان یک موجود حقوقی ممکن است بدهی‌هایی نسبت به بانک یا دیگر مؤسسات مالی داشته […]

  • “معاون مالی و اقتصاد شهرداری تهران اعلام کرد: بدهی شهرداری به بانک‌ها به مبلغ ۷۰ هزار میلیارد تومان است. او افزود: بر اساس لایحه بودجه شهرداری، عملکرد غیرنقد باید تا پایان سال به ۱۵ هزار میلیارد تومان برسد.”

    “شهرداری به عنوان یک موجود حقوقی ممکن است بدهی‌هایی نسبت به بانک یا دیگر مؤسسات مالی داشته باشد. این بدهی‌ها معمولاً به عنوان نتیجه‌ای از وام‌هایی که برای تأمین مالی پروژه‌ها، زیرساخت‌های شهری یا برخی خدمات عمومی دریافت می‌شوند، پیش می‌آید. مدیریت صحیح این بدهی‌ها بسیار حائز اهمیت است تا تأثیرات منفی آن بر مالیات و خدمات شهری کاهش یابد.

    لطف‌اله فروزنده اعلام کرد که عملکرد غیرنقد شهرداری در بودجه امسال به خوبی پیش رفته و ثبت شده به مبلغ سه هزار میلیارد تومان، حاکی از وضعیت مطلوب آن است. او ادامه داد: با این حال، شهرداری عملکرد بیشتری داشته است که تا کنون به ثبت نرسیده و افزوده شود.”

    “معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران اعلام کرد که بر اساس لایحه بودجه، شهرداری تا پایان سال باید عملکرد غیرنقد خود را به ۱۵ هزار میلیارد تومان برساند. او اظهار کرد که طبق روال فعلی، این هدف قابل دستیابی است و حتی ممکن است از رقم مصوب نیز بیشتر شود.

    در مورد طلب‌های شهرداری از دولت، این مقام اعلام کرد که در حال شناسایی این طلب‌ها هستند. تسویه این بدهی‌ها فرآیند خاصی دارد و باید توسط حسابرسی بررسی شود تا دولت بتواند مبلغ معینی را پرداخت کند. اما مهمترین نکته این است که دولت تعهد کلی به انجام این فرآیند را دارد و نهایتاً پرداخت و تأیید آن به تأیید حسابرسی وابسته است.”

    “فروزنده اعلام کرد که در حال مذاکره برای تسویه بدهی شهرداری تهران به بانک‌ها هستند. او اظهار کرد: بر اساس بررسی‌ها، میزان بدهی شهرداری به بانک‌ها حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان است. این بدهی از طریق تهاتر املاک و دارایی‌ها تسویه خواهد شد تا بتوانند تسهیلات لازم برای برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی را دریافت کنند. بر اساس مذاکرات انجام شده، بانک‌ها نیز قراردادهای همکاری در این زمینه را برقرار کنند.”

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=340574

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم