• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

بررسی یخچال‌ RT850 سامسونگ؛ پرظرفیت و کم‌مصرف

  • کد خبر : 241020
  • 01 مرداد 1400 - 13:29
بررسی یخچال‌ RT850 سامسونگ؛ پرظرفیت و کم‌مصرف

پول بانک: در انتخاب وسایل جهیزیه‌ باید دقت کافی به خرج می‌دادیم، چون خانه جدید ما کوچک بود و ما می‌خواستیم در عین حال که وسایل جمع و جورتری تهیه می‌کنیم، لوازم‌مان کیفیت بالایی داشته باشد. یکی از مهم‌ترین و البته بزرگترین وسیله‌های خانه یخچال است و بر اساس اینکه آشپزخانه ما جای کافی برای ساید بای ساید نداشت به دنبال یخچال باکیفیتی بودیم که بتواند جایگزین مناسبی برای آن باشد. از طریق یکی از همکارانم که او هم به تازگی ازدواج کرده بود، با یخچال‌ RT850 سامسونگ آشنا شدم. یخچالی که دقیقا با خواسته‌های من مطابقت داشت.

  • ۷۰ درصد تازه‌تر

    در سری یخچال‌ و فریزرهای RT850 سامسونگ، یخچال در پایین و فریزر در بالا قرار دارد و یکی از جذابیت‌های آن برای من سیستم خنک کنندگی دوگانه Twin Cooling Plus آن بود.

    این فناوری می‌تواند با حفظ رطوبت تا ۷۰٪ بیشتر در مقایسه با سایر یخچال‌ها، محیط مساعد و بهتری را برای حفظ مواد غذایی تازه در یخچال ایجاد ‌کند. همین موضوع باعث می‌شود رطوبت مواد داخل یخچال حفظ شود و از خشک شدن مواد غذایی جلوگیری شود. در واقع فناوری تویین کولینگ رطوبت مواد غذایی را به طور کامل در تمام بخش های یخچال حفظ می‌کند.

    یخچالی پرظرفیت، غذاهایی تازه و بدون بو

    یکی از دیگر از نگرانی‌هایم مشکل کمبود فضا در یخچال بود که با وجود فناوریSpaceMax در یخچال RT850 سامسونگ برطرف شد. در شرایط فعلی که به خاطر کمتر بیرون رفتن خریدها را عمده انجام می‌دهیم، داشتن ظرفیت بیشتر برای یک یخچال مزیت بسیار بزرگی است. فناوری SpaceMax در یخچال‌های RT850 سامسونگ باعث شده بدون افزایش ابعاد خارجی، فضای داخلی بیشتری ایجاد شود و فضای داخلی یخچال جادار‌تر شده و تا 618 لیتر گنجایش داشته باشد.

    در کنار ظرفیت بالای یخچال‌های سری RT850 که به راحتی می‌توانید خریدهای عمده هفتگی خود را انجام بدهید، چراغ LED یخچال هم امکان دیدن گوشه به گوشه یخچال را فراهم می‌کند. این چراغ‌ها با کارایی بالا، باریک‌تر، زیباتر و کم‌مصرف‌تر از چراغ‌های معمولی هستند. این چراغ‌ها که در بالا و دو طرف یخچال قرار دارند هر گوشه از یخچال را به شکل فوق‌العاده‌ای روشن می‌کنند.

    ضمن اینکه در یخچال‌های سری RT850 هیچ نگرانی بابت انتشار و سرایت بوی غذاها به یکدیگر هم نخواهید داشت. چون سیستم خنک کنندگی دوگانه Twin Cooling Plus محفظه‌های یخچال و فریزر را به‌طور مجزا و جداگانه از هم خنک می‌کند و همین مسئله باعث می‌شود، بوی غذاها و مواد از فریزر به یخچال یا برعکس منتقل نشود و مواد غذایی طعم اصلی و واقعی خود را حفظ ‌کنند.

    یخچالی پرتوان و کم‌مصرف

    یکی دیگر از فناوری‌های منحصر به فرد RT850 سامسونگ این است که هر زمان که بخواهید می‌توانید فریزر خود را به‌آسانی به یک یخچال تبدیل کنید و با این روش همه مواد غذایی تازه‌ای را که برای فصل‌های مختلف و یا مهمانی و مناسبت خاص نیاز دارید، به راحتی نگه‌داری کنید. علاوه بر اینکه این یخچال تنظیمات بسیار خوبی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی دارد و حتی می‌توانید درجه حرارت محفظه‌ها را با مصرف پایین برق زیر ۱۵ درجه سانتیگراد نگهداری کنید.

    در شرایطی که حفظ منابع انرژی و حفاظت از محیط زیست به موضوعی بسیار حیاتی تبدیل شده «فناوری اینورتر دیجیتال» یخچال‌های RT850 سامسونگ معجزه کرده است. فناوری اینورتر دیجیتال بطور خودکار سرعت کمپرسور را در۷ سطح تنظیم می‌کند. به این شکل انرژی کمتری مصرف می‌شود و در نتیجه هزینه برق کمتری هم پرداخت می‌کنید. مضاف بر اینکه این کمپرسورها سر و صدا را به حداقل رسانده و عمر بسیار طولانی‌تر و دوام فوق‌العاده‌ای دارند.

    سرمایش پر قدرت و کاملا بهداشتی

    یخچال‌های RT850 سامسونگ همچنین این قابلیت را دارند که با لمس یک دکمه بتوانید فناوری «سرمایش پرقدرت» را فعال کرده و به سرعت مواد غذایی و نوشیدنی‌ها را خنک و دلپذیر میل کنید. در فریزر هم می توانید از قابلیت «انجماد پرقدرت» برای حفظ بهتر مواد غذایی منجمد و یخ ‌سازی استفاده کنید. این فناوری هوای بسیار سرد را با سرعت پخش و منتشر می‌کند تا فرآیند انجماد یا خنک‌سازی سریع‌تر انجام شود.

    و در نهایت اینکه «محافظ آنتی‌باکتریال» RT850 سامسونگ باعث شده است تا فضای داخل یخچال و فریزر کاملا تمیز و بهداشتی باشد. فناوری محافظ آنتی باکتریال به این شکل عمل می‌کند که هوا از یک فیلتر «کربن اکتیو» عبور می‌کند و از این راه هوا دائماً استریل و بوزدایی می‌شود و فضای داخل یخچال کاملا بهداشتی، تمیز و تازه نگه‌ داشته می‌شود.

    درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

    سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=241020

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم