• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

بررسی معایب و مزایا حساب دمو

  • کد خبر : 343161
  • 17 فروردین 1403 - 2:11
بررسی معایب و مزایا حساب دمو

در حساب دمو و لایو، ابزارهای معاملاتی ، نمودارها ، شرایط معاملاتی و … شبیه بهم است اما در حساب دمو معامله گر با پول غیر واقعی (مجازی) معامله میکند و عملا ریسک از دست دادن سرمایه و کسب درآمد وجود ندارد. حساب دمو(شبیه ساز بازار واقعی) به تریدر مبتدی کمک میکند علاوه بر ارزیابی […]

  • در حساب دمو و لایو، ابزارهای معاملاتی ، نمودارها ، شرایط معاملاتی و … شبیه بهم است اما در حساب دمو معامله گر با پول غیر واقعی (مجازی) معامله میکند و عملا ریسک از دست دادن سرمایه و کسب درآمد وجود ندارد.

    حساب دمو(شبیه ساز بازار واقعی) به تریدر مبتدی کمک میکند علاوه بر ارزیابی امکانات معاملاتی بروکر ، مهارت ‌ها و استراتژی‌ های خود را در محیطی بدون ریسک آزمون و خطا کند.

    حتی حرفه ای ها برای بهینه کردن یا تغییر استراتژی معاملاتی از حساب دمو استفاده میکنند تا از ضررهای بزرگ (واقعی) در حساب لایو جلوگیری کنند.

    اما بزرگ ترین مشکل حساب دمو (آزماشی) حس واقعی ریسک است که تریدر هرگز تجربه نمیکند.

    مدیریت احساسات (ترس و طمع و …) همیشه دغدغه تریدرهای حرفه ای است اما در حساب دمو احساساتی وجود ندارد که تریدر آن را مدیریت کند.

    تریدر در شروع مسیر معامله گری باید در یک زمان کوتاه از حساب دمو استفاده کند و به محض طراحی استراتژی معاملاتی از حساب دمو به لایو کوچ کند تا عادت ها و باورهای غلط در ذهنش شکل نگیرد .

    فشار هیجانات و احساسات را باید تریدر در لایو مارکت تجربه کند و با کسب تجربه و نظم مستمر به مرور بدون افزایش ریسک با حساب بزرگ تر به درآمد بیشتری برسد .

    دشمن شماره ۱ تریدر احساسات است که در حساب دمو قابل درک نیست بنابراین حساب دمو هرگز تریدر را برای چالش سخت مدیریت احساسات نمیتواند آماده کند ، تریدر برای موفقیت باید از یک نقطه با سرمایه خیلی کم اما در حساب لایو شروع کند تا یاد بگیرد مکمل سیستم معاملاتی ،بحث مدیریت احساسات است که هر دو با هم میتواند برآیند را مثبت نگه دارد .

     

    میانگین سود ماهانه در فارکس ۱۰ درصد است ، پس با سرمایه کم در شروع مسیر معامله گری توقع معجزه نداشته باشید ، سرمایه کم ترید در شروع ، فقط برای درک فشارهای روانی لایو مارکت و افزایش مهارت های معامله گری اهمیت دارد ، اما با سرمایه کم هرگز به درآمد بالا (مستمر) نمیتوان رسید.

    راهکار چیست؟

    خارج شدن از پلن مدیریت ریسک و سرمایه (رفتار قمارگونه) نه تنها درآمد تریدر را افزایش نمیدهد بلکه سرمایه اولیه تریدر را هم از بین میبرد.

    استفاده از خدمات شرکت های پراپ تریدینگ بهترین گزینه است ، این شرکت ها با برگزاری آزمون به تریدرهای با اسعداد سرمایه چند ده هزار دلاری ترید میدهند برای قراردادی برد – برد …

    در واقع به کمک پراپ فرم ، تریدر دیگه نیازی نیست روی سرمایه شخصی خودش ریسک کند. در حساب های پراپ تمام ریسک ها به عهده شرکت است اما تا ۹۰ درصد سود کسب شده را تریدر میتواند برداشت کند.

    شرکت های پراپ تریدینگ معتبری مثل FTMO ،‌ forfx ، propiy وجود دارد که هدف آنها تامین سرمایه ترید ، معامله گران با استعداد است.

    دیگه وقتشه از حساب دمو به حساب پراپ کوچ کنید تا بدون ریسک از دست دادن سرمایه، علاوه بر افزایش مهارت های معامله گری و درک احساسات ، درآمد دلاری کسب کنید.

    یه خبر خوب …

    اگه علاقمند به ترید نیستید اما دنبال کسب درآمد دلاری هستید …

    در سایت پیپ راز سیگنال های رایگان فارکس ( سیگنال طلا ، داوجونز، نزدک ، نفت ، یورو دلار ) با وین ریت بالا هر هفته منتشر می شود که میتوانید از آنها استفاده کنید و درآمد دلاری کسب کنید.

    پرسود باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=343161

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم