• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
3

بررسی قیمت لحظه ای تتر بر اساس داده های جهانی معتبر

  • کد خبر : 305371
  • 22 مرداد 1401 - 23:56
بررسی قیمت لحظه ای تتر بر اساس داده های جهانی معتبر

فهرست محتوا آگاه بودن از قیمت لحظه ای تتر یکی از دغدغه های خریداران این رمزارز در سرتاسر دنیا است. به همین سبب افرادی که با این کریپتو سر و کار دارند، همواره قیمت آن را به صورت لحظه به لحظه رصد می کنند. با توجه به این مسئله وجود یک برنامه منسجم و مناسب […]

فهرست محتوا

  • آگاه بودن از قیمت لحظه ای تتر یکی از دغدغه های خریداران این رمزارز در سرتاسر دنیا است. به همین سبب افرادی که با این کریپتو سر و کار دارند، همواره قیمت آن را به صورت لحظه به لحظه رصد می کنند. با توجه به این مسئله وجود یک برنامه منسجم و مناسب برای بیان بهای روزانه این کوین ضروری به نظر می رسد. در این مقاله تلاش می کنیم راهنمایی لازم را در این خصوص خدمت شما خوانندگان گرامی ارائه دهیم تا در صورت نیاز با استفاده از این رهنمودها بتوانید برای خرید توکن مدنظر خود به درستی برنامه ریزی کنید.

    طی روزهای اخیر قیمت روز تتر با حجم معاملات 24 ساعته 66,368,125,034 دلار بوده است. شما در سایت های مختلف می توانید USDT خود را بر اساس دلار آمریکا در زمان واقعی به روز کنید. تتر در روزهای اخیر طی هر 24 ساعت 0.01 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده و از نظر رتبه در شرایط کنونی در جایگاه سوم قرار دارد.

    تتر را از کجا خریداری کنیم؟

    اگر می ‌خواهید این کریپتو را با نرخ فعلی از جای معتبری بخرید و از قیمت لحظه ای تتر اطلاع کافی دارید، بهترین صرافی ‌های ارز دیجیتال برای معامله در سهام تتر در حال حاضر شامل بایننس، OKX، FTX، CoinTiger و DigiFinex هستند. این صرافی ها از نظر اعتبار و اطمینان بخشی به مشتریان، در سطح بسیار بالایی قرار دارند و در عرصه بین المللی به داشتن امنیت بالا در معاملات رمزارز مشهور شده اند.

    تتر (USDT) چیست؟

    USDT یک استیبل کوین (ارز رمزنگاری شده با ارزش پایدار) است که توسط یک شرکت مستقر در هنگ کنگ راه اندازی شده و بر اساس دلار آمریکا عمل می کند. پیوند این توکن به دلار آمریکا از طریق حفظ مجموع اوراق تجاری، سپرده ‌های امانی، پول نقد، اسکناس‌ های مخزن ذخیره و اسناد خزانه در ذخایر حاصل می‌ شود که از نظر ارزش دلاری برابر با تعداد USDT در گردش است.

    قیمت لحظه ای تتر طی هفته گذشته در حال افزایش بوده که این میزان افزایش در این مدت 0.04 درصد محاسبه شده که قیمت در 24 ساعت گذشته 0.02% افزایش یافته است. در یک ساعت گذشته، قیمت روز تتر تغییر نداشته و قیمت فعلی آن نیز 4.748035 RON به ازای هر USDT است. تتر 17.98% کمتر از بالاترین رکورد RON 5.789014 بوده و عرضه فعلی در گردش آن 66,757,962,688.301 USDT است.

    تتر مبتنی بر چه برنامه ای ساخته شده است؟

    بررسی قیمت لحظه ای تتر بر اساس داده های جهانی معتبر

    این ارز مجازی ابتدا در جولای 2014 به عنوان Realcoin راه اندازی شد، یک رمز ارز دیجیتال لایه دوم که روی بلاک چین بیت کوین با استفاده از پلتفرم Omni ساخته شده بود، بعداً به USTether و سپس به USDT تغییر نام داد. علاوه بر بیت کوین، USDT نیز برای کار روی بلاک چین های اتریوم، EOS، Tron، Algorand و OMG به روز شد. هدف بیان شده USDT ترکیب ماهیت نامحدود ارزهای رمزنگاری شده – با ارزش ثابت دلار آمریکا است که می توانند بدون واسطه شخص ثالث مورد اعتماد بین کاربران ارسال شوند.

    استیبل کوین ‌ها به‌طور فزاینده ‌ای به‌عنوان محافظ تورم در این دوران استفاده می ‌شوند. در مقایسه با نگه داشتن ارز فیات در حساب پس انداز به میزان ​​0.06٪، کاربران می توانند استیبل کوین های خود را قرض دهند و بازدهی از 3٪ تا 20٪ را کسب کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که مقررات، خطرات پلت فرم و موارد دیگر مانند آگاهی از قیمت لحظه ای تتر، یک ضرورت در این مورد محسوب می شود.

    چه چیزی تتر را منحصر به فرد می کند؟

    ویژگی منحصر به فرد USDT این واقعیت است که ارزش آن توسط تتر تضمین شده است تا با دلار آمریکا ثابت بماند. به گفته مسئولین این شرکت، هر زمان که توکن های USDT جدید صادر می شود، بر اساس قیمت لحظه ای آن دلار به ذخایر این ارز اختصاص می یابد، این روند تضمین می کند که USDT به طور کامل توسط پول نقد و معادل های نقدی پشتیبانی شود.

    نوسانات معروف بازارهای کریپتو به این معنی است که ارزهای رمزنگاری شده می توانند در عرض یک روز 10 تا 20 درصد افزایش یا کاهش پیدا کنند و به عنوان ذخیره غیرقابل اعتماد تلقی شوند. اما درباره USDT این مسئله صدق نمی کند و این کوین در برابر این نوسانات محافظت می شود. این ویژگی USDT را به پناهگاه امنی برای سرمایه‌ گذاران ارزهای دیجیتال تبدیل می‌ کند.

    چند سکه بر اساس قیمت لحظه ای تتر در گردش است؟

    هیچ محدودیتی برای عرضه کل USDT وجود ندارد، با توجه به این واقعیت که این توکن به یک شرکت خصوصی تعلق دارد، از نظر تئوری، صدور آن فقط توسط سیاست های خود تتر محدود شده است. با این حال، از آنجایی که مسئولان این ارز ادعا می کنند که هر USDT باید توسط یک دلار آمریکا پشتیبانی شود، مقدار توکن ها توسط ذخایر نقدی واقعی شرکت محدود می شود. علاوه بر این، تتر برنامه های صدور خود را زودتر از موعد اعلام نمی کند. در عوض، آنها گزارش‌ های شفافیت روزانه و کل ذخایر دارایی‌ ها و بدهی‌ های خود را ارائه می دهند.

    تعیین قیمت ارزهای مجازی بر اساس برنامه تریدینگ ویو

    تریدینگ ویو یک پلتفرم است که می تواند اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال را شخصی سازی کند، برای آنان نمودار بکشد و دارایی‌ ها را تحلیل کند. این برنامه ابزار بسیار قوی است که همه کاربران می توانند با هر میزان تجربه از آن بهره ببرند. افرادی که در زمینه خرید و فروش و معاملات انواع کریپتو فعالیت دارند نیز می توانند از این برنامه استفاده کنند. برای مثال تشخیص قیمت رمزارز در تریدینگ ویو به راحتی انجام می شود. شما در صورت استفاده از این برنامه می توانید از ابزارهای بسیار قوی و دقیق برای ایجاد نمودار مدنظر خود بهره ببرید. اگر قصد خرید توکن را دارید، می توانید برای تعیین قیمت رمزارز در تریدینگ ویو از سایت اصلی این برنامه استفاده کنید.

    کلام آخر

    اگر شرکت اوکی اکسچنجok-ex.io  را به عنوان صرافی مورد اعتماد خود انتخاب کرده اید، می توانید با اطمینان کامل و بدون هیچ گونه نگرانی از بابت به دست آوردن اطلاعات نادرست یا ناقص، از قیمت لحظه ای تتر اطلاع پیدا کنید. شرکت ما در طول 5 سال فعالیت خود رضایت مشتری را به عنوان اولویت اصلی خود در نظر گرفته و تمام تلاش خود را انجام می دهد تا داده های مبتنی بر واقعیت و برگرفته از سایت‌ های معتبر را در اختیار شما قرار دهد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305371

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم