• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

بررسی تخصصی صرافی بینگ ایکس bingx و کپی ترید آن و دیدگاه ایرانیان در این مورد

  • کد خبر : 315061
  • 29 فروردین 1402 - 9:33
بررسی تخصصی صرافی بینگ ایکس bingx و کپی ترید آن و دیدگاه ایرانیان در این مورد

فهرست محتوا چکیده : در این مقاله درباره کپی ترید صرافی بینگ ایکس bingx و نحوه وارد شدن به آن و دیدگاه ایرانیان در این مورد را بررسی کردیم.   چند سالی است که صرافی bingx بینگ ایکس در میان بزرگترین و معروف‌ترین صرافی‌های دنیا، خودنمایی می‌کند. قابلیت‌های ویژه‌ی این صرافی، منجر به درخشش روزافزون آن شده است. […]

فهرست محتوا

  • چکیده : در این مقاله درباره کپی ترید صرافی بینگ ایکس bingx و نحوه وارد شدن به آن و دیدگاه ایرانیان در این مورد را بررسی کردیم.

     

    چند سالی است که صرافی bingx بینگ ایکس در میان بزرگترین و معروف‌ترین صرافی‌های دنیا، خودنمایی می‌کند. قابلیت‌های ویژه‌ی این صرافی، منجر به درخشش روزافزون آن شده است. کپی تریدینگ یکی از همین قابلیت‌هاست.

    سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی پول بانک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

    کاربران بسیار زیادی در سطح کشورهای دنیا، با این صرافی و خدمات آن آشنا هستند. کپی تریدینگ استاندارد و حرفه‌ای در صرافی bingx، منجر به ایجاد سودهای بسیار زیادی برای کاربران تازه وارد و حتی حرفه‌ای شده است. این امکان فوق العاده، در بسیاری از صرافی‌های دنیا وجود ندارد. به همین دلیل، کاربران مجبورند معامله‌گری را با آزمون و خطا یاد بگیرند و یا برای کسب سود، به دنبال یادگیری اصول معامله‌گری و تحلیل نمودار باشند.

    ما در این مطلب، قصد داریم تا شما را با کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس، بیشتر آشنا کنیم. به همین خاطر، طبق روال معمول، چند پرسش مهم مطرح می‌کنیم که شاید جزء پرسش‌های ذهنی شما نیز، باشد:

    1. کپی تریدینگ چیست؟
    2. کپی تریدینگ به عنوان بارزترین ویژگی صرافی بینگ ایکس، چگونه انجام می‌شود؟
    3. چگونه می‌توان به بخش کپی تریدینگ صرافی بینگ ایکس، وارد شد؟
    4. مهم‌ترین دیدگاه مثبت یا منفی کاربران ایرانی در مورد کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس، کدام است؟

    کپی ترید در صرافی بینگ ایکس bingx

    کپی تریدینگ در لغت به معنای رونویسی از معاملات می‌باشد. این بدان معنی است که یک کاربر در صرافی بینگ ایکس bingx می‌تواند، تمام الگوها و استراتژی‌های تریدر مورد علاقه خود را ببیند و آن‌ها را دقیقا در معاملات spot و یا futures خود، کپی کند. اگر تریدر مورد نظر، سود کند، کاربر نیز، سود می‌کند. البته گاهی وقت‌ها نیز امکان ضرر در معامله وجود دارد. در این صورت، کاربر هم متحمل ضرر می‌شود.

    وقتی صرافی بینگ ایکس در سال 2018 تاسیس شد، بسیاری از کاربران و تریدرهای دنیای بلاک چین، در صرافی بایننس و چند صرافی دیگر، مشغول بودند. اما با تاسیس این صرافی، بسیاری از کاربران، شیفته‌ی امکانات آن شدند.

    کپی تردینگ در صرافی بینگ ایکس، بسیار ساده و پر کاربرد بود. به همین دلیل، کاربران بسیار زیادی از سراسر دنیا، ترجیح می‌دادند در این صرافی حساب باز کنند که از همان ابتدا، سود کسب کنند. کپی تریدینگ هم به راحتی، این امکان را فراهم می‌کرد.

    هنوز هم تریدرهای ایرانی ترجیح می‌دهند به جای تحمل دردسرهای احراز هویت صرافی‌های ایرانی و یا دور زدن تحریم‌ صرافی‌های خارجی، از خدمات ارزنده بینگ ایکس استفاده کنند. کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس، خیال کاربران را از بابت تحلیل‌های تکنیکال و دردسرهای احراز هویت نیز، راحت کرده است.

    این صرافی در جدیدترین برنامه خود اعلام کرد، برای تریدرهای حرفه‌ای که در این صرافی کار می‌کنند، حقوق ثابت در نظر گرفته است. صرافی بینگ ایکس با ارائه برنامه elite copy traders توانست نظر بسیاری از کاربران حرفه‌ای را به خود جلب کند. این برنامه می‌تواند شروع معاملات کپی ترید را از طریق دسته بندی کردن معامله گران و به حداقل رساندن ضرر در معاملات، برای تازه واردها آسان کند.

    کپی تریدینگ، ویژگی بارز صرافی بینگ ایکس bingx

    صرافی بینگ ایکس، دارای ویژگی‌های منحصربفردی است که اکثر تریدرهای حرفه‌ای، به همین خاطر معاملات خود را در بستر این صرافی به انجام می‌رسانند. این صرافی در بدو تاسیس، اعلام کرد که هیچ کاربری نیازمند احراز هویت نیست. بسیاری از کاربران ایرانی به همین دلیل، از سایر صرافی‌ها کوچ کرده و به بینگ ایکس آمدند.

    اپلیکیشن همیشه در دسترس، سهولت در استفاده، امکان تریدینگ ویو و قابلیت انجام معاملات اسپات و فیوچرز، همگی از ویژگی‌های بسیار خوب این صرافی هستند. اما یکی از امکاناتی که سبب شد این صرافی، تعداد زیادی کاربر جذب کند، کپی تریدینگ است.

    کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس، ملموس‌تر از سایر امکانات این صرافی است. این صرافی با داشتن امکاناتی نظیر معاملات مشتقات و آپشن و یا امکانات معامله‌گری در فارکس، توانست در میان سایر صرافی‌ها، بدرخشد اما تنها قابلیتی که سبب شد تعداد کاربران این صرافی سر به فلک بگذارد، کپی تریدینگ است.

    کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس منجر به بالا رفتن نرخ معاملات در سال 2021 و 2022 در این صرافی شد. این اتفاق منجر به این شد که صرافی bingx در بین صرافی‌های مطرح دنیا، رتبه بسیار بالایی کسب کند.

    کاربران ایرانی به شدت، نیازمند کپی ترید در بینگ ایکس هستند. زیرا وجود تحریم‌های بین المللی و عدم اجازه دسترسی به بازارهای باز مالی در دنیا، ایرانی‌ها را از سایر مردم دنیا، عقب‌تر نگه داشته است. بسیاری از سیگنال‌هایی که از طرف تریدرهای داخلی در شبکه‌های مجازی عرضه می‌شود، اعتبار چندانی ندارد. مطمئنا در چنین شرایطی، می‌توان از دانش مالی سایر تریدرها در نقاط مختلف دنیا استفاده کرد. کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس، ابزاری برای همین کار است.

    استفاده از کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس در کنار سایر امکانات نظیر perpetual swap، مارجین، معاملات در بازار جهانی فارکس و شاخص‌های جهانی و کامودیوتی‌ها، همگی در کنار هم می‌توانند سودهای بسیار زیادی را نصیب کاربران کنند.

    نحوه ورود به بخش کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس

     

    بررسی تخصصی صرافی بینگ ایکس bingx و کپی ترید آن و دیدگاه ایرانیان در این مورد

    یکی از ویژگی‌های بسیار خوب صرافی بینگ ایکس bingx، سهولت در استفاده از منوها و زیر منوهای آن است. برای استفاده از کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس، می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید. بعد از آن در صفحه پیش رو، دقیقا در نوار بالا و وسط صفحه، روی گزینه کپی ترید بزنید. امکانات مورد نیاز شما برای کپی تریدینگ کردن، در این قسمت وجود دارد.

    اگر حساب کاربری خود را در صرافی بینگ ایکس ایجاد کرده‌اید و تصمیم دارید از سرویس کپی ترید استفاده کنید، باید در قسمت copy trade وارد شده و طبق دستورات، موارد مورد نظر را پر کرده و اسکرین‌ شات‌های مورد نظر را بارگزاری کنید. تایید درخواست شما از سوی صرافی بینگ ایکس،بین 1 تا 3 روز به طول می‌انجامد.پاسخ این تایید به ایمیل ثبت نامی شما فرستاده می‌شود. بعد از دریافت ایمیل مربوطه، می‌توانید به راحتی وارد قسمت copy trade شده و از آن استفاده کنید.

    در کپی تریدینگ صرافی بینگ ایکس، با دو نوع کپی ترید مواجه هستید:

    • کپی ترید استاندارد
    • کپی ترید حرفه‌ای

    در هر کدام از این دو روش، می‌توانید معاملات اسپات و فیوچرز خود را به راحتی انجام دهید. شما می‌توانید حد سود و ضرر خود را مشخص کرده و تمامی پوزیشن‌هایی که تریدر مورد علاقه شما فعال کرده است را به راحتی روی معامله خود کپی کنید. به احتمال بسیار زیاد، معامله شما منجر به سود می‌شود. البته اگر کاربر تازه وارد باشید، بهتر است از کپی ترید استاندارد استفاده کنید. زیرا مدیریت سرمایه در دستان خودتان است و در این نوع کپی ترید، می‌توانید روی سرمایه خود نظارت مستقیم داشته باشید. به علاوه اینکه در قسمت اهرم و leverage، معامله شما به حالت محافظت شده و ایزوله است.

    اما در کپی تریدینگ به روش حرفه‌ای، مدیریت سرمایه در دستان شما نیست. البته اگر تریدر خود را درست و اصولی انتخاب کرده باشید، به احتمال بسیار قوی، سود می‌کنید. اما در دنیای معاملات ارزهای دیجیتال یا هر معامله دیگر، یک سر برد است و یک سر، باخت. ممکن است شما و تریدر هر دو ضرر کنید. به همین دلیل، بهتر است اولا، تریدر مورد علاقه خود را درست انتخاب کنید و ثانیا، اگر کاربر تازه وارد هستید، از کپی ترید حرفه‌ای استفاده نکنید.

    نقد و بررسی صرافی بینگ ایکس از دیدگاه کاربران ایرانی

     

    بررسی تخصصی صرافی بینگ ایکس bingx و کپی ترید آن و دیدگاه ایرانیان در این مورد

    باید بپذیریم که بعد از اعمال تحریم‌های بین المللی از سوی برخی از صرافی‌ها علیه کاربران ایرانی، صرافی بینگ ایکس، توانست جا در دل کاربران ایرانی باز کند. امکانات این صرافی و عدم نیاز به احراز هویت اجباری از یک سو و همچنین قابلیت کپی تریدینگ از سوی دیگر، دلیل استفاده بسیاری از ایرانی‌ها از این صرافی است.

    صرافی bingx از صرافی‌های متمرکز است و برخی از کاربران نگرانی این را دارند که این صرافی طبق توافقات بند قرارداد خود با کاربران، ممکن است ایرانی‌ها را جزء تحریم‌های خود قرار داده و حساب آنها را تعلیق کند.

    باید گفت که این احتمال، غیر ممکن نیست و صرافی بینگ ایکس، حق انجام این کار را دارد. اما اگر شما به عنوان یک کاربر یا تریدر ایرانی بخواهید فقط و فقط به این خاطر از امکانات خیلی خوب این صرافی مانند کپی تریدینگ، استفاده نکنید، مطمئن باشید از سایر افراد، جا می‌مانید. و این اصلا عاقلانه نیست.

    زمانی که صرافی بینگ ایکس، خود اعلام کرده است که کاربران ایرانی می‌توانند با مدارک هویتی و ایرانی خود احراز هویت یا ثبت نام کنند، جای هیچ نگرانی نیست.

    در بدبینانه‌ترین حالت، اگر این صرافی تصمیم به تعلیق حساب کاربران ایرانی داشته باشد، پیش از این کار، اطلاع رسانی خواهد کرد. حتما مدت زمانی را برای خروج سرمایه و انتقال کیف پول صرافی در نظر می‌گیرد که می‌توان از آن استفاده کرد.

    صرافی بینگ ایکس، اخیرا کمک هزینه کپی ترید کردن را تحت عنوان کوپن یارانه به کاربران خود ارائه کرده است. افرادی که در کپی ترید کردن با ضرر معاملاتی مواجه می‌شوند، می‌توانند ضرر خود را با داشتن این کوپن، جبران کنند. صرافی، مبلغ مورد نظر معامله را بیمه می‌کند. این قابلیت برای کاربران ایرانی بسیار فرصت خوبی است تا سودهای خوبی در این صرافی بدست آورند.

    و کلام آخر

    کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس، یک موقعیت و فرصت بسیار ویژه است که به کاربران تازه وارد و حرفه‌ای، این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت پوزیشن‌های تریدر مورد قبول خود را کپی و اجرا کنند. این کار نه تنها سبب سود کردن می‌شود، بلکه می‌تواند نوعی صرفه جویی در زمان باشد و شما در سایت بینگ ایکس فارسی می توانید آموزش کامل این صرافی و نکات لازم آن را ببینید.

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=315061

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم