• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

برای دریافت سود سهام عدالت حتما ثبت نام کنید!

  • کد خبر : 320195
  • 15 خرداد 1402 - 22:23
برای دریافت سود سهام عدالت حتما ثبت نام کنید!

فهرست محتوا سجام یا سامانه جامع اطلاع مشتریان یک زیرمجموعه از شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه است که آن را با هدف ارائه خدمات به فعالان بازار بورس و سرمایه ایجاد کرده‌اند. ثبت‌نام در این سامانه باعث می‌شود تا فقط یک بار احراز هویت شوید و برای مراجعات بعدی خود نظیر کارگزاری، […]

فهرست محتوا

  • سجام یا سامانه جامع اطلاع مشتریان یک زیرمجموعه از شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه است که آن را با هدف ارائه خدمات به فعالان بازار بورس و سرمایه ایجاد کرده‌اند.

    ثبت‌نام در این سامانه باعث می‌شود تا فقط یک بار احراز هویت شوید و برای مراجعات بعدی خود نظیر کارگزاری، دیگر نیازی به طی‌کردن مراحل تکراری پیدا نکنید. به همین دلیل با توجه به اینکه سامانه جامع اطلاع مشتریان، دریافت سود سهام عدالت و مزایای دیگری را در پی دارد، قصد داریم تا شما را با ساده‌ترین روش ثبت‌نام در آن آشنا کنیم.

    ثبت‌نام در سجام چه مزیت‌هایی به‌دنبال دارد؟

    با ثبت‌نام در سامانه سجام قادر هستید تا از مزایای خرید خودرو در بورس کالا بهره‌مند شوید. زیرا برای داشتن خودرو بدون نیاز به قرعه‌کشی، اولین گام عضویت در سامانه جامع اطلاع مشتریان است. علاوه بر این، اگر به یکی از اعضای این سامانه تبدیل شوید، قادر خواهید بود تا سود سهام عدالت را نیز دریافت کنید.

    همچنین لازم به ذکر است که در این سامانه، امکان فروش سهام عدالت و دریافت سود تقسیمی از مجامع برای شما فراهم آمده که مجموع تمام موارد گفته‌شده هیچ جای شکی را برای حضور در سامانه جامع اطلاع مشتریان باقی نمی‌گذارد.

    روش‌های عضویت در سامانه جامع اطلاع مشتریان

    اگر بعد از خواندن مزایای گفته‌شده، به‌دنبال روش‌های ثبت‌نام در این سامانه هستید، باید بگوییم که انجام این کار هم به‌صورت حضوری و هم غیرحضوری برای شما ممکن است. در روش حضوری شما موظف هستید تا با داشتن کارت ملی، شناسنامه و کد 10 رقمی پیگیری به یکی از دفاتر پیش‌خوان محل زندگی خود مراجعه کرده و تک‌تک مراحل عضویت را طی کنید.

    اما در روش غیرحضوری، امکان واردکردن اطلاعات شما جهت ثبت در سامانه جامع اطلاع مشتریان فراهم شده که این راهکار مخصوص افرادی است که ترجیح می‌دهند بدون مراجعه حضوری، کارهای اداری خود را به پایان برسانند.

    با توجه به اینکه ثبت‌نام حضوری به‌کمک کارمندان دفاتر پیش‌خوان و بعد از منتظر ماندن در صف‌های طولانی نیاز به آموزش ندارد، در ادامه شما را با بهترین و سریع‌ترین روش آنلاین عضویت در این سامانه آشنا خواهیم کرد.

    معرفی سوپر اپلیکیشن تاپ و نحوه ثبت‌نام سجام در آن

    تاپ که یک اپلیکیشن با بیش از 73 سرویس مانند خرید شارژ و بسته اینترنتی، پرداخت قبض، کارت به کارت، افتتاح حساب، پرداخت خلافی و عوارضی و … است که با نصب آن روی تلفن هوشمند خود، قادر به طی‌کردن تک‌تک مراحل ثبت‌نام در سامانه جامع اطلاع مشتریان خواهید بود. مدارک مورد نیاز جهت به‌دست آوردن حق عضویت در این سامانه شامل تمام اطلاعات درج‌شده شما در شناسنامه، اطلاعات شخصی و شغلی و در نهایت اطلاعات بانک و شماره حساب می‌شود.

    برای ثبت‌نام در این سامانه کافی‌است  تا در میان انبوه خدمات سوپر اپلیکیشن تاپ، دسته‌بندی مالی و سرمایه را انتخاب کنید. بعد از آن نوبت به واردکردن شماره موبایل و کد ملی‌تان می‌رسد. در این مرحله با پرداخت کارمزد ثبت‌نام، به فرم‌های تکمیل‌کردن اطلاعات هدایت می‌شوید. (این داده‌ها همان‌هایی هستند که باید از طریق شناسنامه، محل سکونت، شغل و شماره حساب نوشته شوند)

    در قدم آخر، بعد از دریافت کد پیگیری و واردکردن آن در کادر مربوطه، مراحل احراز هویت شما در سامانه جامع اطلاع مشتریان به پایان رسیده و به همین راحتی حق عضویت در آن را به‌دست خواهید آورد.

    برای دریافت سود سهام عدالت حتما ثبت نام کنید!

    معرفی سایر خدمات تاپ

    همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، ثبت‌نام در سجام یکی از خدماتی است که در زیرمجموعه امور مالی و سرمایه سوپر اپلیکیشن تاپ قرار می‌گیرد. به همین دلیل باید گفت که این اپلیکیشن علاوه بر به‌وجود آوردن امکان ثبت نام غیرحضوری در سامانه جامع اطلاع مشتریان، دارای 73 خدمات کاربردی دیگر است که در ادامه آن­ها را لیست کرده‌ایم:

    • خدمات مربوط به خودرو: این خدمات شامل پرداخت عوارضی، بیمه شخص ثالث، پرداخت خلافی خودرو، پارک حاشیه‌ای و پرداخت عوارضی می‌شود.
    • امکانات تفریحاتی: در این اپلیکیشن امکان خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس، همچنین استعلام ممنوع‌الخروجی و تسهیلات سفر برای شما فراهم شده است.
    • فین تک و پرداخت: امکان کارت‌به‌کارت کردن، خرید شارژ همه اپراتورها و پرداخت همه قبض­ها در سوپر اپلیکیشن تاپ وجود دارد.
    • خدمات مالی و اعتباری: در این اپلیکیشن، امکان افتتاح حساب غیرحضوری، کارت هدیه مجازی، سامانه صیاد و کارت کادونا برای شما فراهم شده است.
    • بازار سرمایه: امکاناتی نظیر احراز هویت سجام، سهام دولت، حق تقدم سهام، توکن ققنوس و سود سهام در این دسته‌بندی از سوپر اپلیکیشن تاپ قرار گرفته است.

    برای دریافت و نصب اپلیکیشن تاپ از چه راهی اقدام کنیم؟

    برای دریافت و نصب سوپر اپلیکیشن تاپ می‌توانید از طریق پلتفرم‌هایی نظیر گوگل پلی، بازار، مایکت و چارخونه اقدام کنید. همچنین دریافت نسخه ios و اندروید نیز از طریق وب‌سایت رسمی تاپ برای شما فراهم شده است.

    جمع‌بندی

    ثبت‌نام در سجام اقدامی است که می‌تواند منجر به دریافت سود سهام عدالت برای شما شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که در اسرع وقت اقدام به گرفتن حق عضویت در این سامانه کنید.

    روش‌های ثبت‌نام در این سامانه هم به‌صورت حضوری و هم غیرحضوری فراهم شده که برای انجام روش آنلاین آن، می‌توانید از طریق سوپر اپلیکیشن تاپ، طی‌کردن 6 مرحله ساده، اتصال به درگاه پرداخت امن و صرف زمانی کوتاه صاحب حق عضویت در سامانه جامع اطلاع مشتریان شوید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=320195

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم