• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

با هنرنمایی فرشته ایران ‌نژاد؛ سمینار بزرگ ژنولوگ (از ژن تا دیالوگ) برگزار شد

  • کد خبر : 318079
  • 30 اردیبهشت 1402 - 3:12
با هنرنمایی فرشته ایران ‌نژاد؛ سمینار بزرگ ژنولوگ (از ژن تا دیالوگ) برگزار شد

پول بانک: سمینار بزرگ ژنولوگ (از ژن تا دیالوگ)، با هنرمندی فرشته ایران ‌نژاد، مدیرعامل «موسسه حال خوب زندگی آگاهانه» و مدرس سخنرانی و ارتباطات، در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

  • سمینار بزرگ ژنولوگ (از ژن تا دیالوگ)، با هنرمندی فرشته ایران ‌نژاد، مدیرعامل «موسسه حال خوب زندگی آگاهانه» و مدرس سخنرانی و ارتباطات و با حضور اساتید صاحب نام ارتباطات، در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.


    به گزارش خبرنگار سایت خبری پول بانک، سمینار بزرگ ژنولوگ (از ژن تا دیالوگ)، صبح امروز جمعه 29 اردیبهشت ماه 1402، با هنرمندی فرشته ایران ‌نژاد، مدیرعامل «موسسه حال خوب زندگی آگاهانه» و مدرس سخنرانی و ارتباطات و با حضور اساتید صاحب نام ارتباطات، علاقمندان و اصحاب رسانه، در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

    فرشته ایران ‌نژاد، مدیرعامل «موسسه حال خوب زندگی آگاهانه» و مدرس سخنرانی و ارتباطات

    فرشته ایران ‌نژاد، مدیرعامل «موسسه حال خوب زندگی آگاهانه» و مدرس سخنرانی و ارتباطات، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: نگاه علمی به مقوله ارتباطات و داشتن دیدگاه علمی در مقوله ژنتیک و توانمندی‌های فردی، به طور کامل می‌تواند زندگی یک شخص را دستخوش دگرگونی مثبتی کند.

    وی ادامه داد: با علمی بررسی‌ کردن فرآیند ژنتیک و توانمندی های هر فرد، نگاهی به ساخت پرسنال برند هر فرد داشته باشیم. ساخت برند شخصی قدرتمند، نیازمند گفتگو و ارتباط برقرار کردن به صورت حرفه‌ای است و در نتیجه، ساخت یک منِ حرفه‌ای بر اساس سبک شخصی تأثیرگذار است.

    مدیرعامل «موسسه حال خوب زندگی آگاهانه»، با بیان اینکه در دو سال فراگیری پاندمی کرونا، بسیاری از مشاغل تحت تاثیر قرار گرفت و افراد بسیاری دچار سرخوردگی شدند، ادامه داد: با استفاده از شیوه‌های نوین رفتاری و تغییر در ذهن، می ‌توان تا حدود بسیار زیادی نگرش‌های موجود را تغییر و از زندگی لذت لازم را برد.

    ایران ‌نژاد، هدف از برگزاری چنین همایش‌هایی را توانایی در خوب صحبت کردن، داشتن فن بیان مناسب و داشتن ارتباطات گسترده دانست و گفت: این همایشها می‌تواند عامل بسیار مهمی در تغییر نگرش افراد به زندگی شده و با توسعه قابلیت‌های این ویژگی به راحتی می توان به دغدغه افراد ناشی از مسائل مهمی که زندگی وی را تحت تاثیر قرار می دهد، پاسخ مناسب داد.

    وی دگرگونی در طبقه بندی‌های ذهنی افراد را در داشتن یک زندگی سالم و آگاهانه بسیار مهم توصیف کرد و اظهار داشت: انجام هزینه برای چنین همایش‌هایی نوعی سرمایه گذاری برای آینده افراد محسوب می شود؛ به طوری که خواهند توانست با اولویت بندی‌های آگاهانه نسبت به تغییر سبک زندگی خود و داشتن آینده ای ایده آل از نظر اقتصادی گام بردارند.

    این مدرس سخنرانی و ارتباطات، در ادامه به برخی محدودیت‌های موجود نسبت به فعالیت‌های بانوان در جامعه بیان داشت: بیش از ۸۰ درصد از مخاطبان همایش‌های برگزار شده در مورد مسائل روانشناسی را خانم ها تشکیل می‌دهند که در دهه‌های اخیر توانستند با ورود به اجتماع و تغییر سبک زندگی خود، در مسیر رشد و پیشرفت گام بردارند.

    ایران ‌نژاد، با بیان اینکه دوره آنلاین سخنرانی پلاس پرجمعیت‌ترین دوره است، ادامه داد: در این مدت،۶۰ روز کامل با فراگیرها در ارتباط هستیم و هر روز برای رشد و توسعه‌ آن‌ها برنامه و تمرین‌های گوناگونی داریم. این دوره تا به حال حدود ۴هزار نفر شرکت‌کننده داشته است.

    وی افزود: اغلب فراگیران بعد از گذراندن دوره‌ها، توانستند به موفقیت‌های بزرگ‌ تری برسند. این موفقیت‌ها هم در بُعد شخصی و هم در بُعد کسب ‌و کار، درآمدزایی و حتی در نوع ارتباط‌ گیری هم تأثیرگذار بوده است.

    مدیرعامل «موسسه حال خوب زندگی آگاهانه»، در ادامه افزود: این تنها دوره فن بیان در کشور است که صفر تا صد آموزش را انجام می‌دهد؛ از خودشناسی شروع می‌شود و این عنوان خودشناسی بسیار در آموزش تأثیرگذار بوده است.

    ایران ‌نژاد، در پایان سخنان خود، با بیان اینکه وقتی بانوان در جامعه تغییر کنند، با اعتماد به نفس ‌تر و محکم‌تر می ‌شوند و در نتیجه نسل بهتری را تربیت می‌کنند، ادامه داد: این دوره‌ها برای نوجوانان نیز به صورت مجزا برگزار می‌شود؛ به دلیل اینکه ما معتقدیم نوجوانان این دوره‌ها را به صورت بازی و با حال خوب سپری کنند و این دوره از سن ۶ سالگی تا ۱۴ سالگی با عنوان دوره‌های نوجوانان و از ۱۵ سالگی به بالا با عنوان دوره‌های بزرگسالان برگزار می‌ گردد.

    بنا به این گزارش، فرشته ایران ‌نژاد، مدیرعامل «موسسه حال خوب زندگی آگاهانه» و مدرس سخنرانی و ارتباطات، نویسنده کتاب تاثیرگذار «نگرش سیتمی در سازمان‌ها» می باشد.

    گفتنی است، سمینار بزرگ ژنولوگ (از ژن تا دیالوگ)، در قالب یک رویداد یک روزه، با هنرمندی فرشته ایران ‌نژاد، مدیرعامل «موسسه حال خوب زندگی آگاهانه» و مدرس سخنرانی و ارتباطات و با همراهی اساتید صاحب نام ارتباطات، علاقمندان و اصحاب رسانه، بعد از ظهر جمعه با جمع بندی، به کار خود در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما پایان داد.

    فیلم و خبر: کوروش جم

    آلبوم عکس

    فیلم های ویدئویی

    ویدئو 1

    ویدئو 2

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=318079

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم