• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

با هدف رفاه مشتریان بانک دی انجام شد: فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف کارت از طریق اینترنت بانک

  • کد خبر : 24139
  • 23 مرداد 1398 - 20:00
با هدف رفاه مشتریان بانک دی انجام شد: فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف کارت از طریق اینترنت بانک

پول بانک: بانک دی به منظور سهولت و تسریع در دسترسی مشتریان به سرویس رمز یکبار مصرف کارت، امکان فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف را از طریق اینترنت بانک فراهم کرد.

  • پول بانک: بانک دی به منظور سهولت و تسریع در دسترسی مشتریان به سرویس رمز یکبار مصرف کارت، امکان فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف را از طریق اینترنت بانک فراهم کرد.


    به گزارش اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، در پی راه اندازی اپلیکشن رمزساز «ارس» در بانک دی که به منظور ارتقای امنیت تراکنش های مالی آنلاین و جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران هنگام اتصال مشتریان به درگاه‌های پرداخت اینترنتی انجام شد، به منظور سهولت و تسریع در دسترسی مشتریان، امکان فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف کارت از طریق اینترنت بانک دی نیز فراهم شد.
    بر اساس این گزارش، محمدعلی بخشی زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه تا پیش از این استفاده از رمز دوم یکبار مصرف کارت از طریق فعالسازی اپلیکیشن رمزساز «اَرَس» صرفاً با مراجعه حضوری مشتریان به شعب بانک دی امکان پذیر بود اما از این پس امکان فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه اینترنت بانک دی نیز برای مشتریان فراهم شده است.
    وی در خصوص مراحل فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف کارت از طریق اینترنت بانک گفت: مشتریان باید پس از دانلود و نصب اپلیکیشن «ارس» بر روی گوشی تلفن همراه به حساب کاربری خود در اینترنت بانک مراجعه و در منوی کارت، گزینه «فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف» را انتخاب ‌نمایند.
    وی افزود: پس از این مرحله مشتری باید یکی از کارت‌های خود را انتخاب و بر روی دکمه «فعالسازی برنامک رمزساز» کلیک کند تا ضمن نمایش QR Code، پیامکی حاوی کد فعال سازی نیز به شماره موبایل وی ارسال شود و با باز کردن اپلیکیشن «ارس» و اسکن QR Code و درج کد فعالسازی در برنامه، سرویس رمز دوم یکبار مصرف فعال گردد.
    بخشی زاده خاطر نشان کرد: به منظور ارتقای هر چه بیشتر امنیت تراکنش های مالی آنلاین در آینده قابلیت تولید رمز اول یکبار مصرف کارت و امکان فعالسازی اپلیکیشن از طریق خودپرداز نیز به برنامه رمز ساز «ارس» افزوده خواهد شد.
    گفتنی است، هر رمز تولید شده توسط اپلیکیشن رمزساز، تنها یک بار و به مدت 60 ثانیه قابل استفاده است و حتی در صورت سرقت یا افشای رمز مذکور پس از استفاده و یا منقضی شدن، امکان سوء استفاده از آن وجود نخواهد داشت.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=24139

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم