• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

با هارد اکسترنال جدید هواوی برای گوشی های Huawei mate 20 / همزمان با پشتیبان گیری، گوشی خود را شارژ کنید

  • کد خبر : 13894
  • 03 آبان 1397 - 18:15
با هارد اکسترنال جدید هواوی برای گوشی های Huawei mate 20 / همزمان با پشتیبان گیری، گوشی خود را شارژ کنید

پول بانک: اخیرا گوشی های هوشمند با حافظه داخلی با ظرفیت بالا طرفداران زیادی را در بین کاربران پیدا کرده اند.از این رو شرکت هوآوی بر آن شده است تا پرچم داران جدید خود، سریHuawei Mate20 را به حافظه با ظرفیت بالا وهمچنین قابلیت افزایش ظرفیت حافظه داخلی با استفاده ازNM card  به مشتریان خود […]

  • پول بانک: اخیرا گوشی های هوشمند با حافظه داخلی با ظرفیت بالا طرفداران زیادی را در بین کاربران پیدا کرده اند.از این رو شرکت هوآوی بر آن شده است تا پرچم داران جدید خود، سریHuawei Mate20 را به حافظه با ظرفیت بالا وهمچنین قابلیت افزایش ظرفیت حافظه داخلی با استفاده ازNM card  به مشتریان خود ارائه کند.هوآوی همچنین از یک هارد اکسترنال ویژه موبایل با ظرفیت 1 ترابایت رونمایی کرده است که کاربران را قادر میسازد از داده های موجود در Huawei Mate20 خود به آسانی شارژ کردن گوشی پشتیبان گیری کند.

    اگرچه قیمت این دستگاه هنوز تخمین زده نشده است اما نام آن را میتوان در لیست محصولات پیش فروش شده هوآوی مشاهده کرد.لازم به ذکر است این دستگاه در تاریخ 26 اکتبر در برخی کشورها برای خرید عموم در دسترس قرارخواهد گرفت اما فعلا تنها در گوشی های سری Huawei Mate20 قابل استفاده است و به گفته هوآوی به زودی در دیگر مدل های این شرکت نیز قابل استفاده خواهد بود.

    از دیگر ویژگی های به کار گرفته شده در این حافظه خارجی میتوان به ساختار دایره ای با بافت پارچه های ضد آب جهت جلوگیری از نفوذ احتمالی آب به درون آن اشاره کرد.

    از بهترین قابلیت های اشاره شده در این دستگاه میتوان به امکان charge is backup اشاره کرد. چرا که نیازی به نصب هیچ گونه برنامه ای نیست وکاربر  بدون هیچ نیاز به انجام هرگونه عملیات پیچیده ای میتواند از داده های خود از جمله عکس ها و نرم افزار ها و غیره پشتیبان گیری کند. این دستگاه همچنین به یک درگاه USB-C مجهز شده و با شارژر های 5V/2A و 9V2A and 5V4.5A قابل شارژ است.

    در پایان لازم به ذکر است شارژر های فوق سریع 40 واتی  Huawei Mate 20 Pro قادرند تنها در 68 دقیقه شارژ کامل را به همراه داشته باشند. بر اساس نتایج به دست آمده  Huawei Mate 20 Pro در حالت خالی بودن کامل باتری  تنها  با گذشت زمان 68 دقیقه ای به شارژ 100 درصدی میرسد. 15 دقیقه پس از آغاز شارژ ,باتری به 36 % و 50 دقیقه پس از اغاز شارژ ,این عدد به 95% میرسد و پس از این مرحله ,باقی مانده ی شارژ گوشی به آرامی صورت می پذیرد.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=13894

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم