• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

با معرفی حسگر تصویر 64Mp ISOCELL/ سامسونگ بالاترین رزولوشن دوربین گوشی هوشمند را عرضه می‎کند

  • کد خبر : 23765
  • 04 خرداد 1398 - 20:05
با معرفی حسگر تصویر 64Mp ISOCELL/ سامسونگ بالاترین رزولوشن دوربین گوشی هوشمند را عرضه می‎کند

پول بانک: شرکت سامسونگ در مقام برند پیشرو در عرضه فناوری‎های پیشرفته نیمه‏هادی، دو حسگر تصویر جدید 0.8 میکرومتری به نام‎های ISOCELL Bright GW1 با دقت 64 مگاپیکسل و ISOCELL Bright GM2 با دقت 48 مگاپیکسل را معرفی کرد. به این ترتیب سامسونگ برای اولین بار حسگر تصویر با پیکسل 0.8 میکرومتری معرفی می‏کند که […]

  • پول بانک: شرکت سامسونگ در مقام برند پیشرو در عرضه فناوریهای پیشرفته نیمه‏هادی، دو حسگر تصویر جدید 0.8 میکرومتری به نامهای ISOCELL Bright GW1 با دقت 64 مگاپیکسل و ISOCELL Bright GM2 با دقت 48 مگاپیکسل را معرفی کرد. به این ترتیب سامسونگ برای اولین بار حسگر تصویر با پیکسل 0.8 میکرومتری معرفی می‏کند که دقت حسگرهای دوربین گوشی‏های هوشمند را از میزان کنونی 20 مگاپیکسل به رزولوشن 64 مگاپیکسل میرساند.

    یوجین پارک، معاون اجرایی بخش حسگرهای سامسونگ می‏گوید «در چند سال گذشته، دوربین گوشیهای هوشمند به ابزار اصلی ضبط و اشتراک گذاری لحظات زندگی‏مان تبدیل شده‏ است. با در اختیار داشتن فناوری‌های پیشرفتهتر و تعداد پیکسل بیشتر، حسگرهای ISOCELL Bright GW1 و GM2 می‏تواند سطح عکاسی با دستگاههای همراه امروزی را ارتقا دهد».

    حسگر تصویر ISOCELL Bright GW1 دارای دقت 64 مگاپیکسل است که در سری حسگرهای با پیکسل 0.8 میکرومتری، بالاترین رزولوشن محسوب میشود. حسگر GW1 با استفاده از فناوری Tetracell برای تلفیق پیکسل‌ها و الگوریتم Remosaic می‌تواند در محیط‏های کم نور، تصاویری روشن با رزولوشن 16 مگاپیکسل تولید کرده و در محیط‏های روشن نیز تصویر کامل با رزولوشن 64 مگاپیکسل به شما تحویل دهد. این حسگر با هدف نزدیک‌تر کردن عکس به آنچه که چشم انسان از محیط اطراف خود مشاهده می‏کند، از فناوری HDR تا 100 دسیبل (dB) پشتیبانی می‏کند که طیف رنگ غنیتری را تولید میکند. برای درک تاثیر این مطلب باید توجه کنید که در تصاویر معمولی این بازه دینامیکی حدود 60 دسیبل است در حالی‌ که چشم انسان محیط را با حدود 120 دسیبل میبیند.

    حسگر GW1 مجهز به فناوری Dual Conversion Gain (DCG) است که نور دریافتی را متناسب با میزان روشنایی محیط به یک سیگنال الکتریکی تبدیل میکند. به این ترتیب، حسگر میتواند با استفاده از نوری که به شکلی کارآمدتر، بخصوص در محیطهای روشن، دریافت شده، میزان FWC یا «ظرفیت کامل مناسب» خود را ارتقا داده و عکس واقعیتری تولید کند. در این حسگر همچنین از یک فناوری فوکوس خودکار با تشخیص بهینه موسوم به Super PD استفاده شده است که در کنار امکان فیلمبرداری full HD با سرعت 480 فریم در ثانیه (fps)، شرایط فیلمبرداری اسلوموشن با کیفیت سینمایی را فراهم کرده و در عین حال کیفیت تصویر نهایی را نیز تا حد زیادی ارتقا میدهد.

    حسگر ISOCELL Bright GM2 با کیفیت 48 مگاپیکسل نیز مجهز به فناوری Tetracell در محیطهای کمنور و الگوریتم Remosaic در شرایط پرنور است که تصویر نهایی را با رنگهایی دقیق و طبیعی به شما تحویل میدهد. حسگر GM2 نیز مانند مدل GW1 از DCG برای عملکرد بهتر و از Super PD برای فوکوس خودکار سریعتر استفاده میکنند.

    حسگرهای ISOCELL Bright GW1 و GM2 سامسونگ در حال حاضر در مرحله نمونه هستند و انتظار میرود تولید انبوه آنها در نیمه دوم سال جاری میلادی آغاز شود.

    درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

    سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=23765

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم