• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
10

با حضور 150شرکت داخلی و خارجی؛ نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک افتتاح می گردد

  • کد خبر : 10658
  • 18 شهریور 1397 - 12:47
با حضور 150شرکت داخلی و خارجی؛ نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک افتتاح می گردد

نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک، در سال حمایت از کالای ایرانی، با حضور بیش از 150 شرکت داخلی و خارجی، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور، افتتاح می شود.

  • نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک، در سال حمایت از کالای ایرانی، با حضور بیش از 150 شرکت داخلی و خارجی، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور، افتتاح می شود.

     

    به گزارش پول بانک، نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک، صبح روز پنجشنبه 15 شهریورماه 97، با حضور دکتر فرید معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور، ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک، چند تن از اعضای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه، افتتاح می گردد.

    بنا به گزارش، هدف از برگزاری نمایشگاه مذکور اطلاع رسانی و معرفی آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها در زمینه های رشد و نگهداری کودک، ایمنی، هوش و استعداد، آموزش و سرگرمی های فکری، پوشاک کودک و مادر، روانشناسی کودک و مادر، مراکز خدمات درمانی و همچنین حمایت از کالای ایرانی و مرتبط با نمایشگاه و سایر صنایع و خدمات مرتبط با موضوع مادر و کودک، حمایت از صادرات محصولات ایرانی و توسعه و افزایش صادرات غیر نفتی است.

    در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک، کارگاه های آموزشی در حوزه خود مراقبتی، فرزند پروری، سلامت روانی، اختلالات گفتار و خلاقیت غیره نیز برگزار خواهد شد.

    همچین تست بینایی سنجی، غربال گری اوتیسم و مشاوره و روان شناسی کودکان و خانواده از دیگر فعالیت های جانبی در این نمایشگاه خواهد بود.

    این گزارش می افزاید، فضایی به عنوان شهر بازی نیز در نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک برای استفاده کودکان بازدیدکنندگان و علاقمندان در نظر گرفته شده است.

    گفتنی است، نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کوک از 15 شهریورماه جاری به مدت چهار روز تا 18 شهریور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، از ساعت 10صبح تا 6 عصر، پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان می باشد.

    انتشار خبر: رحمان صفابخش

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=10658

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم