• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3
دکتر محمد رئوف قادری در نشست خبری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی (ایران پنکس) بيان كرد:

با برگزاری این نمایشگاه می توان ظرفیت های بالقوه این بخش را به فعالان و مصرف کنندگان نشان داد

  • کد خبر : 7885
  • 13 تیر 1397 - 17:58
با برگزاری این نمایشگاه می توان ظرفیت های بالقوه این بخش را به فعالان و مصرف کنندگان نشان داد

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب گفت: بیشتر افراد با عادت های اشتباه فرهنگی به انتخاب محصولات خارجی روی می آورند در حالی که در کشور محصولات با کیفیتی تولید می شود و با برگزاری نمایشگاه ها می توان این تولیدات مرغوب را به شهروندان و فعالان اقتصادی معرفی کرد.

  •  

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نشست خبری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی (ایران پنکس) (IRAN PENEX)، صبح سه شنبه 12 تیر ماه 97، با حضور دکتر محمدرئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، مجید اکبری مجری برگزاری پنجمین نمایشگاه نوشت افزار و تجهیزات مهندسی، موسی فرزانیان رئیس اتحادیه نوشت افزار و لوازم مهندسی و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن جلسات ساختمان یادمان نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار گردید.

     

    دکتر محمد رئوف قادری، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب

    دکتر محمد رئوف قادری، در ابتدای این نشست خبری گفت: این نمایشگاه از 12 تا 15 تیر ماه در مجموعه شهر آفتاب برپاست و علاقمندان می توانند از ساعت 10 تا 18 از این نمایشگاه دیدن کنند.

    وی در ادامه گفت:دوره های اول تا سوم این نمایشگاه در مجموعه نمایشگاهی سئول برگزار شده؛ اما در دوره های چهارم و پنجم مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب میزبان این نمایشگاه بوده است.

    مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب، بیان داشت: بیشتر افراد با عادت های اشتباه فرهنگی به انتخاب محصولات خارجی روی می آورند در حالی که در کشور محصولات با کیفیتی تولید می شود و با برگزاری نمایشگاه ها می توان این تولیدات مرغوب را به شهروندان و فعالان اقتصادی معرفی کرد.

     

    دکتر رئوف قادری، ادامه داد: با برگزاری این نمایشگاه سعی داریم تا ظرفیت های بالقوه این بخش را به فعالان و مصرف کنندگان نشان دهیم. در واقع این نمایشگاه موجب می شود تا بازار فروش این محصولات با توجه به شرایط کنونی اقتصاد افزایش یابد.

    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، در پایان سخنان خود، با اشاره به سیاست های حمایتی دولت از تولید داخلی و تحقق شعار سال، گفت: با توجه به تعیین شعار سال ۹۷ توسط توسط رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی و همچنین سیاست های حمایتی ابلاغی دولت امیدوارم استفاده از محصولات با کیفیت تولید داخل تبدیل به یک فرهنگ با ثبات در کشور شود.

     

    موسی فرزانیان، رئیس اتحادیه نوشت افزار و لوازم مهندسی

    موسی فرزانیان، رئیس اتحادیه نوشت افزار و لوازم مهندسی، در ادامه این نشست خبری گفت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع برگزار شده است.

    وی افزود: در این نمایشگاه 70 شرکت و تولیدکننده داخلی و سه نماینده از کشورهای ترکیه، چین و هند شرکت کرده اند.

    رئیس اتحادیه نوشت افزار و لوازم مهندسی، با اشاره به اینکه در چهار سال اخیر سهم تولیدکنندگان داخلی در تولید نوشت افزار و لوازم مهندسی افزایش یافته، اظهار داشت: بزرگترین مشکل این صنف واردات مواد اولیه می باشد.

    رئیس اتحادیه نوشت افزار و لوازم مهندسی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اغلب مواد اولیه این صنعت از خارج از کشور وارد می شود بنابراین در این زمینه نیازمند حمایت جدی و اقدام عملی دولت هستیم.

    فرزانیان در پایان سخنان خود گفت: در حال حاضر 60 درصد محصولات این صنف از خارج از کشور وارد می شود.

     

    مجید اکبری، مجری برگزاری پنجمین نمایشگاه نوشت افزار و تجهیزات مهندسی

    مجید اکبری، مجری برگزاری پنجمین نمایشگاه نوشت افزار و تجهیزات مهندسی، در ادامه این نشست خبری گفت: حمایت همه جانبه انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، مجمع واردکنندگان نوشت افزار و اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی تهران، پله صعود موفقیت های چند جانبه در این نمایشگاه می باشد.

    وی ادامه داد: در این نمایشگاه آخرین توانمندی ها و فناوری های پیشرفته در صنعت نوشت افزار ارائه می شود و همچنین زمینه توسعه بازار داخلی و نگاه استراتژیک به بازار های منطقه ای و صادرات محصولات تولیدی ایران با کیفیت و استاندارد های بین الملل فراهم می شود.

     

    مجری برگزاری پنجمین نمایشگاه نوشت افزار و تجهیزات مهندسی، در پایان سخنان خود، با بیان اینکه ارائه تکنولوژی و فناوری های نوین این صنعت از اهداف برگزاری این نمایشگاه است، گفت: ایجاد گسترش و همکاری مشترک در سطح بین الملل و انتقال دانش و تکنولوژی صنعت نوشت افزار از دیگر مزیت های برگزاری نمایشگاه نوشت افزار و لوازم مهندسی است، ازاینرو با تولیدات مشترک شرکت های داخلی و خارجی در جهت بالا بردن سطح کیفی و کمی محصولات گام برداشته می شود.

    بنا به این گزارش، در پنجمین دوره این نمایشگاه، اجناس مربوط به سخت افزار های نوشتاری، اداری، بایگانی، مهندسی، هنری، دفاتر کمک آموزشی، محصولات فانتزی و هدایای تبلیغاتی عرضه خواهد شد.

    گفتنی است، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی، از 12 الی 15 تیرماه سالجاری، در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می ‌توانند از ساعت 10 صبح الی 6 عصر از آن بازدید نمایند.

    خبرنگار: زهرا پناهی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=7885

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم