• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

با آگاهی پنجره دوجداره خرید کنید

  • کد خبر : 318190
  • 30 اردیبهشت 1402 - 18:05
با آگاهی پنجره دوجداره خرید کنید

فهرست محتوا چکیده : در این مقاله به راهنمای خرید درب و پنجره دوجداره پرداخته ایم و نکاتی گفتیم که می توانید با استفاده از آنها خریدی آگاهانه داشته باشید. با آگاهی پنجره دوجداره خرید کنید پنجره یکی از مهم ترین قسمت های یک ساختمان می باشد . نور خانه را تامین می کند ، […]

فهرست محتوا

  • چکیده : در این مقاله به راهنمای خرید درب و پنجره دوجداره پرداخته ایم و نکاتی گفتیم که می توانید با استفاده از آنها خریدی آگاهانه داشته باشید.

    با آگاهی پنجره دوجداره خرید کنید

    پنجره یکی از مهم ترین قسمت های یک ساختمان می باشد . نور خانه را تامین می کند ، از سرما و گرما جلوگیری می کند ، باعث زیبایی ساختمان می شود ، تهویه منزل را انجام می دهد و کلی کاربرد های دیگری که این محصول دارا می باشد . اگر در حال ساخت و ساز هستید و یا قصد تعویض پنجره های قدیمی خود را دارید قطعا نیاز به راهنمایی و مشاوره جهت خریدی آگاهانه خواهید داشت. در حال حاظر در بازار ایران از سه متریال جهت ساخت پنجره استفاده می شود که شامل آهن ، یو پی وی سی و آلومینیوم می باشد که به نوعی آهن از رده خارج شده است. یک پنجره دوجداره چه با سیستم یو پی وی سی و چه با سیستم آلومینیوم نرمال و ترمال بریک از قسمت های مختلفی تشکیل شده که این عوامل قیمت و کیفیت این محصول را مشخص می کند . ما در این مقاله قصد داریم به بررسی تمام عوامل تشکیل  دهنده پنجره و مهمترین قسمت آن یعنی پروفیل صحبت کنیم و سعی می کنیم اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که بتوانید خریدی آگاهانه انجام دهید . پس ممنون میشیم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. لازم به ذکر است که مجموعه ما یعنی گروه صنعتی وین سازان تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره در سطح کشور می باشد و آدرس اینترنتی مجموعه را می توانید مشاهده کنید.

    https://winsazan.com

    اجزای تشکیل دهنده یک پنجره دوجداره

    همانطور که در فوق ذکر شد خرید پنجره دوجداره استاندارد بسیار مهم است و بدون اطلاعات کافی ممکن است محصولی که مد نظرتان است را نتوانید تهیه کنید و از مزیت های فراوان آن بی بهره باشید. یک پنجره دوجداره از 5 قسمت تشکیل شده است که کیفیت و قیمت آن را مشخص می کنید . این پنج قسمت شامل پروفیل ، شیشه ، یراق آلات ، مونتاژ و نصب می باشد . تمامی این موارد مهم می باشند و هر کدام اگر با مشکل مواجه شود پنجره ای غیر استاندارد و با عایق ضعیف خواهید داشت. پروفیل مهمترین قسمت می باشد که قسمت زیادی از قیمت پنجره را تشکیل می دهد . در حال حاظر سه نوع پروفیل در بازار کشور استفاده می شود که شامل آهن ، UPVC و آلومینیوم می باشد.

    آهن که به نوعی از رده خارج شده و دلیل آن زنگ زدگی و رنگ آمیزی سالیانه آن می باشد و عایق صوتی و حرارتی نمی باشد . آلومینیوم نیز فلز می باشد و رسانا است که به این معناست که اگر خارج از ساختمان هوا سرد باشد این سرما را به داخل انتقال می دهد . البته طی این سالها این مشکل به نوعی حل شده و ترمال بریک را به بازار ارائه شده است که یک لایه تیغه پلی آمید اضافه شده و به نوعی اتصال را قطع کرده . قیمت پنجره آلومینیوم ترمال بریک کمی بالا می باشد . نوع سوم که بسیار محبوب و پر فروش می باشد یو پی وی سی می باشد . یو پی وی سی به طور ذاتی عایق صدا و حرارت می باشد. قیمت یو پی وی سی نسبت به مزیت های فراوانی که دارا می باشد نسبت به ترمال بریک پایین تر می باشد . در این مقاله قصد داریم به پروفیل یو پی وی سی بپردازیم و دوتا از بهترین برند های آن را معرفی کنیم.

     

    با آگاهی پنجره دوجداره خرید کنید

    پروفیل وین تک

    پروفیل Upvc یکی از مشتقات نفتی می باشد که به آن پلی وینیل کلراید نیز گفته می شود . این پروفیل به صورت ذاتی سفید رنگ می باشد اما در صورتی که نیاز داشته باشید می توانید آن را به رنگ های دیگر در بیاورید که مبلغ کمی به آن اضافه خواهد شد. در سطح کشور پروفیل های زیادی موجود می باشد که تعداد کمی از آنها استاندارد های لازم را دارا می باشد . هنگام خرید پروفیل برای پنجره دوجداره خود به قیمت پایین توجه نداشته باشید چون پس از مدتی که در ساختمان شما نصب خواهد شد دچار زردی ، دفرمگی و عدم عایق بودن خواهند بود . پروفیل وین تک یکی از برترین ها در سطح کشور می باشد و می توان گفت جز 3 پروفیل برتر ایران می باشد. قیمت پنجره وین تک نسبت به کیفیت بالایی که دارد مناسب محسوب می وشد. جهت مشاهده لیست قیمت پنجره وین تک در تمامی ابعاد و نوع بازشو می توانید بروی لینک زیر کلیک کنید.

    https://winsazan.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%88%DB%8C%D9%86-%D8%AA%DA%A9/

    پروفیل وین تک دارای گواهینامه رآل آلمان می باشد که یکی از سخت ترین استانداردها را بروی پروفیل اجرا می کنند و بعد گواهینامه را اعطا می نمایند. این پروفیل از نظر وزن بسیار مناسب است و جز پروفیل های سنگین محسوب می شود . پنجره وین تک در سه قاره جهان و 8 کشور تولید می شود و به 54 کشور صادر شده و در حال استفاده می باشد .این پروفیل عایق صوتی بسیار می باشد که اگر در خیابان پر رفت و آمد و مکان شلوغ زندگی می کنید با این نوع از پروفیل پنجره وین تک مشکل آلودگی صوتی شما به طور کامل برطرف می شود. یکی دیگر از مزیت های وین تک ارائه ضمانت نامه کتبی به مشتریان خود می باشد  که تا 10 سال ضمانت در مقابل تغییرات رنگ و حالت را شامل می شود.

     

    با آگاهی پنجره دوجداره خرید کنید

    پروفیل هافمن

    پس از بررسی پروفیل وین تک نوبت به بررسی پروفیل بعدی یعنی هافمن رسیده است . ابتدا باید گفت قیمت پنجره وین تک کمی بالاتر از قیمت پنجره هافمن می باشد . هافمن نیز طی این سالها توانسته خود را جز سه پروفیل برتر کشور کند. با عایق حرارتی قوی که دارد مصرف انرژی برای گرم کردن ساختمان را به حداقل رسانده که نتیجه آن پایین آمدن مبلغ قبوض می باشد. پروفیل هافمن ضمانت نامه کتبی 25 ساله به مشتریان خود در برابر رنگ و تغییر شکل ارائه می کند. پروفیل هافمن را می توان جز محبوب ترین پروفیل پنجره کشور دانست . قیمت پنجره هافمن نسبت به کیفیتی که به مشتری ارائه می دهد بسیار مناسب می باشد. هر مرحله از تولیدات پروفیل هافمن توسط واحد کنترل کیفی در ازمایشگاه پیشرفته هافمن ازمایش می شود. جهت مشاهده لیست قیمت پنجره هافمن در تمامی ابعاد و بازشو بروی لینک زیر کلیک کنید.

    https://winsazan.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%81%D9%85%D9%86/

    یراق آلات

    پس از پروفیل مورد دوم یراق آلات می باشد . یراق آلات به کلیه اجزایی گفته می شود که باعث باز و یا بسته شدن درب و یا پنجره می شود می گویند . سعی کنید از یراق آلات متفرقه استفاده نکنید چون آلیاژ مناسبی ندارند و عمر بسیار کوتاهی دارند و به زودی به مشکل خواهید خورد .

    شیشه

    شیشه مورد سوم می باشد که باید انتخاب کنید تک جداره باشد یا دوجداره و یا سه جداره . برای مکان هایی که نیاز به عایق قوی نخواهید داشت می توانید برای پایین اوردن هزینه از تک جداره استفاده کنید . اگر نیاز به عایق خوب داشته باشید از دوجداره استفاده کنید و حتما چک کنید بین جداره ها گاز آرگون تزریق شده باشد . در مکان های خاص که عایق بسیار قوی نیاز دارید می توانید از پنجره سه جداره استفاده نمایید.

    مونتاژ

    مونتاژ بحث بعدی است که حتما باید توسط ماشین آلات صنعتی انجام شود و به خوبی و با کیفیت بالا مراحل مونتاژ را انجام دهند . توجه کنید اگر پروفیل ، یراق و شیشه مناسب و استاندارد باشد ولی مونتاژ مناسب نباشد پنجره استاندارد نخواهید داشت.

     

    نصب

    نصب یکی دیگر از مراحل مهم است که حتما باید توسط تیم آموزش دیده و حرفه ای با ابزار حرفه ای و پیچ با کیفیت و چسب مرغوب انجام شود . اگر نصب به خوبی انجام نشود درصد عایق پنجره شما پایین خواهد امد.

    گروه صنعتی وین سازان

    ما در گروه صنعتی وین سازان آمادگی انجام پروژه درب و پنجره دوجداره با سیستم یو پی وی سی در سراسر کشور هستیم که می توانید به سادگی و تماس از مشاوره مشاورین ما استفاده نمایید و با خیالی آسوده پنجره خود را خریداری نمایید.

    02537202337

    برچسب ها :قیمت پنجره هافمن,قیمت پنجره وین تک,گروه صنعتی وین سازان

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=318190

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم