• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3
صادقی ‌فر در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر:

باید نخبگان را فرا بخوانیم تا آنها در خلق گفتمان‌های جدید در حوزه کار و تولید به کمک دولت بیایند

  • کد خبر : 6797
  • 03 اردیبهشت 1397 - 20:20
باید نخبگان را فرا بخوانیم تا آنها در خلق گفتمان‌های جدید در حوزه کار و تولید به کمک دولت بیایند

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: هدف از برنامه‌های هفته کارگر ترویج اندیشه حمایت از کالای ایرانی است تا مصرف‌کنندگان به حمایت بیشتری از این حوزه بپردازند.

  • به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نشست خبری به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر، صبح امروز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه 97، با حضور علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ابراهیم صادقی ‌فر معاون فرهنگی اجتماعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از اصحاب رسانه، در محل خبرگزاری ایلنا برگزار شد.

    ابراهیم صادقی ‌فر، معاون فرهنگی اجتماعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی

    ابراهیم صادقی ‌فر، در ابتدای این نشست خبری گفت: در حمایت از کالای ایرانی از شعار فرا‌تر رفتیم و حالا با پیش‌زمینه‌های فعلی، می‌توانیم در عمل به حمایت از کالای ایرانی بپردازیم و حمایت از کالای ایرانی را به یک خواسته تبدیل کنیم.

    وی با اشاره به اینکه کشورهای سنگاپور، ژاپن و آلمان سال‌ها پیش به حمایت از صنایع داخلی و کالاهای ساخت خود پرداختند، گفت: این برنامه‌ها در همه جای دنیا انجام شده و در ایران هم ناچاریم که با حمایت از کالای داخلی اقتصاد خود را تقویت کنیم و تحقق شعار سال نیازمند همکاری فراجناحی است.

    معاون فرهنگی اجتماعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: بسیاری از کالاهای ایرانی با قیمت و کیفیت بهتری نسبت به کالاهای خارجی در بازار به فروش می‌رسد، به همین دلیل مردم می توانند از کالا‌ی ایرانی خریداری کنند نه از کالاهای خارجی بنابراین دولت و مجلس باید مشوق‌های حمایتی داشته باشند و بخش خصوصی هم در این حوزه باید بیش از گذشته فعال باشد و به این تحولات بپیوندد؛ در این زمینه طبیعی است اگر بیکاری کمتر شود، معضلات کمتری خواهیم داشت.

    صادقی ‌فر، افزود: باید نخبگان را فرا بخوانیم تا آن‌ها در خلق گفتمان‌های جدید در حوزه کار و تولید به کمک دولت بیایند؛ تشکل‌های کارگری هم در این میان می‌توانند، بسیار موثر باشند؛ هدف از برنامه‌های هفته کارگر ترویج اندیشه حمایت از کالای ایرانی است تا مصرف‌کنندگان به حمایت بیشتری از این حوزه بپردازند؛ همین حالا 85 درصد از مصرف کیف‌ چرمی از تولیدات داخلی است و امیدواریم که در سایر حوزه‌ها هم حمایت از تولیدات داخلی بیشتر شود.

    وی به مشکلات فضای کار اشاره کرد و اظهار داشت: صنایع آب‌ بر و کشاورزی ما با مشکلات فراوانی در حوزه زیست‌محیطی مواجه است لذا ناچاریم که اندیشه‌های جدیدی را برای خود در این حوزه تولید کنیم و برنامه‌های جایگزین پیدا کنیم تا صنایع آب‌بر ما آسیب نبیند.

    معاون فرهنگی اجتماعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، از برگزاری نمایشگاه کار در هفته کارگر خبر داد و گفت: افتتاح این نمایشگاه در اولین روز هفته کارگر و در نمایشگاه بین‌المللی تهران خواهد بود.

    صادقی ‌فر، در پایان سخنان خود گفت: هشتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگری ایرانی، گردهمایی بزرگ کارگران با حضور رئیس جمهوری در سالن اجلاس سران و همایش شوراهای اسلامی کار، از دیگر برنامه‌های هفته کارگر می باشد که در پنجمین روز از هفته کارگر برگزار می‌ گردد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=6797

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم