• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

بانک مرکزی با ارائه گواهی سپرده با سود 30 درصدی به منظور توقف رشد نقدینگی در جامعه اقدام می‌کند

  • کد خبر : 341596
  • 11 بهمن 1402 - 15:46
بانک مرکزی با ارائه گواهی سپرده با سود 30 درصدی به منظور توقف رشد نقدینگی در جامعه اقدام می‌کند

رهبر انقلاب: رشد نقدینگی باید متوقف شود و مدیریت عدالت‌محور در این زمینه ضروری است در دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند که رشد نقدینگی باید متوقف شود و مدیریت عدالت‌محور در این زمینه ضروری است. ایشان افزودند: بانک مرکزی باید به گونه‌ای مدیریت کند که منابع به عدالت توزیع […]

  • رهبر انقلاب: رشد نقدینگی باید متوقف شود و مدیریت عدالت‌محور در این زمینه ضروری است

    در دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند که رشد نقدینگی باید متوقف شود و مدیریت عدالت‌محور در این زمینه ضروری است. ایشان افزودند: بانک مرکزی باید به گونه‌ای مدیریت کند که منابع به عدالت توزیع شوند و شرکت‌های دولتی یا خصوصی به ناحیه‌هایی با نیازهای مشابه هدایت شوند، تا عدالت در تخصیص منابع حاکم شود.

    کارشناس پولی: انتشار گواهی سپرده با نرخ سود 30 درصدی، راهبرد معاصری برای تأمین سرمایه در گردش تولید

    کارشناس مسائل پولی و بانکی اظهار کرد که انتشار گواهی سپرده با نرخ سود علی‌الحساب 30 درصد، یک راهبرد معاصر برای تأمین سرمایه در گردش تولید است. او افزود: این روش از ابعاد مختلف اهمیت دارد؛ زیرا تأمین مالی بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی به این شیوه بدون تورم انجام می‌شود و این راهبرد مناسبی برای جمع‌آوری نقدینگی کف جامعه است.

    کارشناس اقتصادی: عرضه گواهی سپرده با سود 30 درصدی نشان از توقف رشد نقدینگی دارد

    احمد صالحی، کارشناس مسائل پولی و بانکی، درباره عرضه گواهی سپرده با نرخ سود علی‌الحساب 30 درصد اظهار کرد که این اقدام نشان از توقف رشد نقدینگی توسط بانک مرکزی دارد و به دنبال جمع‌آوری نقدینگی از کف جامعه نیست. او تأکید کرد که این راهبرد به دنبال تأمین مالی برای بنگاه‌های تولیدی است و از ابعاد مختلف مزایایی دارد. همچنین، صالحی اظهار کرد که فاینانس خارجی به دلیل تحریم‌ها به میزان کافی امکان‌پذیر نیست و لذا از راهکارهای دیگر باید برای تأمین مالی تولید استفاده شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=341596

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم