• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

بانک مرکزی اروپا از افزایش وام‌های معوقه در منطقه یورو خبر داد

  • کد خبر : 248920
  • 17 شهریور 1400 - 16:05
بانک مرکزی اروپا از افزایش وام‌های معوقه در منطقه یورو خبر داد

بانک مرکزی اروپا از افزایش وام‌های معوقه در منطقه یورو خبر داد – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، آندریا اِنریا، رئیس هیئت نظارت بانک مرکزی اروپا طی اظهاراتی اعلام کرد که بانک..

  • بانک مرکزی اروپا از افزایش وام‌های معوقه در منطقه یورو خبر داد – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، آندریا اِنریا، رئیس هیئت نظارت بانک مرکزی اروپا طی اظهاراتی اعلام کرد که بانک‌های منطقه یورو با وخامت اوضاع و افزایش وام‌های معوقه در منطقه یورو روبرو هستند.

    به گفته این مقام اتحادیه اروپا، بسیاری از وام دهندگان نتوانسته‌اند هنجارهای کنترل اعتبار خود را با ماهیت منحصر به فرد همه گیری کرونا مطابقت دهند.

    بلومبرگ: افزایش قیمت برق و گاز در اروپا هنوز در آغاز راه است

    مجله یوروفای به نقل از انریا روز چهارشنبه نوشت: نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد وخامت کیفی دارایی‌ها در پی همه گیری کرونا هنوز به اوج خود نرسیده است چرا که تا حدی با کمک‌های کرونایی دولت‌ها هنوز ظاهر نشده و به تاخیر افتاده است.

    انریا افزود: این موضوع بسیار مهم است که کنترل ریسک اعتباری در برخی از بانک‌ها به اندازه کافی با ویژگی‌های این شوک (بحران کرونا) مطابقت نداشته است، به این معنی که بانک‌ها نمی‌توانند با توجه به اقدامات حمایتی عمومی، به موقع و تحولات ریسک اعتباری را ارزیابی کنند.

    انتهای پیام/

    لینک منبع : تسنیم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=248920

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم