• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

بانک رفاه طرح تسهیلاتی رفاه کالا را به اجرا گذاشت

  • کد خبر : 112477
  • 08 خرداد 1399 - 4:47
بانک رفاه طرح تسهیلاتی رفاه کالا را به اجرا گذاشت

بانک رفاه طرح تسهیلاتی رفاه کالا را به اجرا گذاشت بانک رفاه کارگران در راستای تحقق شعار سال و نیز حمایت از تولیدات داخلی، طرح تسهیلاتی رفاه کالا را به اجرا گذاشت.
به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک در سال “جهش تولید” و با هدف کمک به ایجاد اشتغال، حمایت از تولیدات داخلی و توسعه اقتصادی کشور، در قالب طرح رفاه کالا به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی مشروط به دریافت حقوق از این بانک و همچنین تمامی افراد حقیقی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات تخصیص می دهد.
گفتنی است، نرخ سود این تسهیلات ۱۵ درصد و با بازپرداخت ۳۶ ماهه و به منظور خرید لوازم خانگی، اداری مبلمان و … و بدون نیاز به سپرده گذاری و ایجاد میانگین حساب است.

  • بانک رفاه طرح تسهیلاتی رفاه کالا را به اجرا گذاشت

    بانک رفاه کارگران در راستای تحقق شعار سال و نیز حمایت از تولیدات داخلی، طرح تسهیلاتی رفاه کالا را به اجرا گذاشت.

    به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک در سال "جهش تولید" و با هدف کمک به ایجاد اشتغال، حمایت از تولیدات داخلی و توسعه اقتصادی کشور، در قالب طرح رفاه کالا به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی مشروط به دریافت حقوق از این بانک و همچنین تمامی افراد حقیقی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات تخصیص می دهد.

    گفتنی است، نرخ سود این تسهیلات ۱۵ درصد و با بازپرداخت ۳۶ ماهه و به منظور خرید لوازم خانگی، اداری مبلمان و … و بدون نیاز به سپرده گذاری و ایجاد میانگین حساب است.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=112477

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم