• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

باز هم افزایش قیمت! بررسی آئین خراسان از نرخنامه جدید 1402 قالیشویی های مشهد

  • کد خبر : 310438
  • 05 بهمن 1401 - 17:06
باز هم افزایش قیمت! بررسی آئین خراسان از نرخنامه جدید 1402 قالیشویی های مشهد

حدود 1 هفته پیش با ابلاغ بودجه 1402 و اعلام تورم پیش بینی شده در سال آینده، بسیاری از انجمن های کشوری برای تغییر نرخ ها و خدمات خود جلسه ای تشکیل دادند که باعث ترس و دلهره بسیاری از مردم از موج جدید افزایش قیمت ها شد. با نزدیک شدن به عید یکی از […]

  • حدود 1 هفته پیش با ابلاغ بودجه 1402 و اعلام تورم پیش بینی شده در سال آینده، بسیاری از انجمن های کشوری برای تغییر نرخ ها و خدمات خود جلسه ای تشکیل دادند که باعث ترس و دلهره بسیاری از مردم از موج جدید افزایش قیمت ها شد. با نزدیک شدن به عید یکی از مشاغل پر تقاضا و پرکار در کشور، قالیشویی است که با حجم زیادی از تقاضا و تراکم کاری مواجه است. یکی از بالاترین قله های تجاری مرتبط با صنعت قالیشویی در مشهد یعنی قالیشویی آئین خراسان بعنوان اولین عضو اتحادیه قالیشویی مشهد و اتاق اصناف فرش فروشان خراسان، دلایل بالا رفتن این نرخ نامه و مواردی که بر اساس آن قیمت شستشوی فرش ها تعیین میشود را بررسی کرده تا مشتریان با خیالی آسوده از مبالغی که پرداخت میکنند مطمئن باشند.

    عوامل موثر بر نرخ شستشوی فرش

    فرش ها مواد و طرح های متنوعی دارند و با الیاف مختلفی ساخته می شوند و میزان شستشوی فرش با توجه به ویژگی های فرش تغییر می کند و بالا و پایین می رود. اگر می خواهید فرش های خود را با استفاده از سرویس قالیشویی بشویید، مطمئن شوید که سرویس قالیشویی مورد نظر دارای تجهیزات مدرن و استاندارد برای شستشوی فرش باشد. توصیه می شود قبل از سفارش خدمات فرش با کارشناسان قالیشویی معتبر و مجرب مانند قالیشویی آئین خراسان مشورت نمایید تا از احتمال بروز هرگونه مشکل در فرآیند شستشواطمینان خاطر و آسودگی خاطر داشته باشید و از مرحله به مرحله کارهای انجام شده روی فرش های خود آگاهی کامل داشته باشید.

    قیمت قالیشویی بر اساس نوع و جنس فرش

    نرخ قالیشویی ابتدا بر اساس تراکم و سپس جنس فرش تعیین می‌شود. فرش‌هایی که تراکم الیاف بیشتری دارند باید با دقت بالاتری شسته شوند. مثلا، نرخ شستشوی فرش ‌1000 شانه و به بالا نسبت به فرش‌های 500شانه بیشتر است.

    جنس الیاف، علی الخصوص در مورد فرش‌های دستباف و ابریشمی بسیار خاص و متفاوت است؛ چون هرگونه بی‌تجربگی در حین شستشو به بافت فرش میتواند آسیب وارد کند. شوینده‌هایی که در فرایند شستشوی فرش‌های دستباف و نفیس به کار می‌روند، از مواد شیمیایی با دوز بسیار کم و پایینی برخوردار هستند. به همین خاطر، قیمت قالیشویی مشهد در فرش دستباف قاعدتا از فرش‌های ماشینی بیشتر خواهد بود. شما میتوانید برای اطلاع از نرخنامه رسمی قالیشویی های مشهد به سایت قالیشویی آئین خراسان مراجعه کنید تا از بروزترین قیمت های حال حاضر مطلع شوید.

    باز هم افزایش قیمت! بررسی آئین خراسان از نرخنامه جدید 1402 قالیشویی های مشهد

    قیمت قالیشویی بر اساس ابعاد و اندازه قالی

    یکی دیگر از عوامل تعیین کننده نرخ شستشو، اندازه و ابعاد فرش میباشد. این نرخ بر اساس هر متر مربع محاسبه می‌شود. بدین منظور، ابعاد فرش را در قیمت مصوب ضرب میکنیم و قیمت شستشوی فرش خود را به دست خواهید آورد.

    از دیگر عوامل موثر بر هزینه قالیشویی می‌توان به لکه بری تخصصی و خدمات رفوگری و تعمیر فرش اشاره کرد. هزینه حمل و نقل و سرویس توسط خود قالیشویی تعیین می‌شود و قیمت ثابتی برای آن وجود ندارد. این قیمت در قالیشویی آئین خراسان تماما رایگان میباشد و شما میتوانید با ثبت سفارش از قالیشویی آئین خراسان مشهد از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

    قالیشویی آئین خراسان با بیش از ۴۰سال سابقه در شستشوی انواع فرش های زینتی و ابریشمی و داشتن متخصصین باتجربه و حاذق توانسته تا بعنوان بهترین قالیشویی مشهد در کنار سایر برند های فرش یعنی قالیشویی عدالتیان مشهد، قالیشویی خراسان مشهد، شهرفرش و آئین خراسان مشهد، سال ها مورد اعتماد و تحسین شما عزیزان قرار بگیرد و با بکار گیری بهترین شیوه های شستشوی فرش همواره بالاترین سطح از کیفیت و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. همچنین با بکارگیری مجرب ترین پرسنل و بروزترین دستگاه های روز توانسته خدمات مبل شویی مشهد در منزل را در اختیار همشهریان خود قرار دهد.

     شستشوی ‌تابلو فرش و فرش‌های نفیس

    تابلو فرش‌ها نیز در دو حالت ماشینی و دستباف موجود هستند که شستشوی هر کدام اصول و قواعد خاص خود را دارد.  شستشوی آن‌ها باید با ظرافت بسیار زیاد و مواد شوینده مخصوص انجام شود؛ زیرا هرگونه بی تجربگی، عواقب زیان بار و نامطلوبی را به دنبال خواهد داشت.

    به همین صورت، فرش‌های زینبی معمولا با الیاف ابریشمی و همچنین با تراکم بالا ساخته می‌شوند که نگهداری از آن‌ها سخت‌ است. به همین خاطر قیمت شستشوی تابلو فرش و فرش های زینتی و نفیس نسبت به فرش های دیگر بیشتر بوده و فقط توسط قالیشویی های معتبر تعیین و اعلام می‌شود.

    باز هم افزایش قیمت! بررسی آئین خراسان از نرخنامه جدید 1402 قالیشویی های مشهد

    مزایای استفاده از خدمات قالیشویی

    زیرا فرآیند شستشوی برخی از نمونه های فرش با ظرافت خاصی همراه است. نیاز افراد متخصص برای شستشوی آنها احساس می شود. همچنین بسیاری از فرش ها نیاز به تعمیرات اساسی دارند و قالیشویی های تایید شده می توانند این کار را تا حد امکان انجام دهند.

    یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات قالیشویی، رفع انواع لکه ها می باشد که از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت قالیشویی می باشد. انواع شوینده ها قیمت های متفاوتی دارند و این بر قیمت قالیشویی تاثیر می گذارد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310438

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم