• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از اداره کل آموزش

  • کد خبر : 249850
  • 23 شهریور 1400 - 1:59
بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از اداره کل آموزش

ناصر شاهباز، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در نود و سومین سالروز تاسیس این بانک با حضور در اداره کل آموزش، ضمن تبریک این رویداد تاریخی و اثرگذار، از بخش‌های مختلف این واحد بازدید و با همکاران دیدار و گفت‌وگو کرد.

  • پول بانک: ناصر شاهباز، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در نود و سومین سالروز تاسیس این بانک با حضور در اداره کل آموزش، ضمن تبریک این رویداد تاریخی و اثرگذار، از بخش‌های مختلف این واحد بازدید و با همکاران دیدار و گفت‌وگو کرد.

    به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ناصر شاهباز در جریان این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و فعالیت‌های اداره کل آموزش در جهت رشد کارکنان و خلق ارزش برای تعالی سازمان با بیان این که این اداره کل از قدیمی‌ترین و موثرترین واحدهای بانک محسوب می‌شود، اظهار داشت: کسب دانش در کنار ایجاد تجربه از مهمترین عوامل موفقیت در دنیای پر رقابت کنونی است و از این رو کارکنان باید برای حفظ و ارتقای موقعیت بانک، خودشان را به علم روز تجهیز کنند.
    شاهباز با اشاره به لزوم به‌روزرسانی عناوین و سرفصل‌های آموزشی بر تغییر و تحول در شیوه آموزش و برنامه‌ریزی‌ علمی برای ارتقای سطح بهره‌وری کارکنان تأکید نمود.
    وی در جریان این بازدید به اهمیت جایگاه این واحد در معرفی نظام نوین بانکداری و اصول حاکمیت شرکتی تاکید و بر نقش پر رنگ این اداره کل در آموزش‌های درست و صحیح به منظور جانشین‌پروری اشاره نمود.
    وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی، خواستار تحول و برنامه‌ریزی جامع در زمینه مسائل آموزشی شد.
    شاهباز آموزش را رکن اصلی رشد و تعالی سازمان دانست و ابراز کرد: سازمان یادگیرنده توانایی انعطاف‌پذیری در راستای همسویی با تحولات مداوم پیرامونی و پیچیدگیهای ناشی از آن را خواهد داشت و از همین رو کارکنان بانک ملی ایران باید در همه سطوح در دوره‌های آموزشی پرتلاش و مشتاق حاضر شوند و تلاش کنند دانش خود را افزایش و در کنار آن به سایرین نیز انتقال دهند.
    وی پس از بررسی عملکرد بخش‌های مختلف این اداره کل، راهکارهایی را برای پیاده‌سازی هر چه دقیق‌تر اهداف و برنامه‌های آموزشی ارائه کرد.
    در ابتدای این بازدید، مهدی لطیفی رئیس اداره کل آموزش گزارشی از عملکرد اداره و نحوه برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان بانک ارائه داد.

    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=249850

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم