• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

بازدید عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از نمایشگاه صنایع‌دستی

  • کد خبر : 24359
  • 08 شهریور 1398 - 14:57
بازدید عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از نمایشگاه صنایع‌دستی

پول بانک: سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون به همراه سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی از نمایشگاه صنایع‌دستی بازدید نمود.

  • پول بانک: سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون به همراه سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی از نمایشگاه صنایع‌دستی بازدید نمود.

    سید باقر فتاحی در حاشیه بازدید از سی و دومین نمایشگاه صنایع‌دستی گفت: حوزه صنایع‌دستی محور توسعه، اشتغال و رونق تولید در جامعه است و می‌توان این تولیدات را به خارج از کشور صادرات نمود و این بدین معنی است که تولیدات صنایع‌دستی ارزآور است.

    وی با اشاره به قابلیت‌ها و خصوصیات صنایع‌دستی در حل معضل بیکاری و ایجاد اشتغال افزود: صنایع‌دستی، از دیرباز عامل ایجاد اشتغال و درآمد به‌ویژه در مناطق روستایی و عشایری بوده است و امروزه نیز به‌رغم گسترش محصولات صنعتی در تمام کشورها، صنایع‌دستی نه‌تنها ارزش خود را از دست نداده است، بلکه هرروز بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرد.

    در ادامه این بازدید عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ضمن بازدید از غرفه تعاونی‌های صنایع‌دستی با مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های فرش دستبافت دیدار و در خصوص ایجاد تعامل بیشتر جهت بهره‌مندی کارکنان بانک توسعه تعاون از خدمات این اتحادیه گفتگو نمود.

    گفتنی است بانک توسعه تعاون باهدف خدمت‌رسانی به تعاون گران و صنعتگران و نیز مشارکت در طرح رونق تولید و طرح اشتغال پایدار روستایی با برپایی غرفه در نمایشگاه بین‌المللی حضور یافته است.

    شایان‌ذکر است غرفه بانک توسعه تعاون در سی و دومین نمایشگاه صنایع‌دستی در سالن شماره 8 نمایشگاه بین‌المللی تهران از ساعت 10 الی 18 تا نهم شهریورماه آماده پذیرش مراجعین و علاقمندان می‌باشد.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=24359

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم