• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

بازدید از بهشت گمشده ای در دل طبیعت بکر و شگفت انگیز ایران

  • کد خبر : 343206
  • 20 فروردین 1403 - 11:36
بازدید از بهشت گمشده ای در دل طبیعت بکر و شگفت انگیز ایران

طبیعت بی‌نظیر ایران در گوشه و کنار خود بهشت‌های پنهان زیادی دارد که با سفر به آن‌ها بدون شک شگفت‌زده خواهید شد. اگر از جمله افرادی هستید که مسافر همیشگی شمال ایران و طبیعت ناب آن می‌شوید، این بار می‌خواهیم یکی از شگفت‌انگیز‌ترین مناطق را به شما معرفی کنیم. اگر هم تا کنون به این […]

  • طبیعت بی‌نظیر ایران در گوشه و کنار خود بهشت‌های پنهان زیادی دارد که با سفر به آن‌ها بدون شک شگفت‌زده خواهید شد. اگر از جمله افرادی هستید که مسافر همیشگی شمال ایران و طبیعت ناب آن می‌شوید، این بار می‌خواهیم یکی از شگفت‌انگیز‌ترین مناطق را به شما معرفی کنیم. اگر هم تا کنون به این خطه سفر نکرده‌اید شما را به یکی از بی‌نظیرترین جاذبه‌های خطه سرسبز نقشه ایران خواهیم برد.

    ییلاقات شمال ایران با وجود هوای خنک و طبیعت دیدنی با فاصله‌ای که از سطح دریا دارند یکی از مهم‌ترین جاذبه‌ها برای سفر به شمال ایران به‌شمار می‌روند که در دل تابستان نیز هوای خنکی دارند و با اجاره ویلا می‌توانید چند روزی را مهمان طبیعت سرسبز باشید و از آن لذت ببرید.

    اگر در سفر به اصفهان و گیلان مردد هستید و یکی از بهترین و دیدنی‌ترین مقاصد که مرز بین این دو استان است و ییلاقات بسیار زیبایی با وجود دریا و جنگل دارد، شهر زیبای رامسر است. شهری که هر آنچه از شمال ایران انتظار دارید را یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد. ضمن اینکه با داشتن امکانات تفریحی و رفاهی مثل امکان رزرو ویلا و استفاده از مجموعه‌های تفریحی سایر بخش‌های سفر شما را نیز تامین خواهد کرد.

    رامسر، شهری‌ست که از یک سو در نوار ساحلی قرار دارد و از سوی دیگر به جنگل‌های هیرکانی پیوند خورده و در اطراف آن با گذر از جاده‌های پیچ در پیچ سرسبز شما را به ییلاقات جواهرده می‌رساند. جایی که در تابستان نیز هوای خنک آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

    زیباترین مساجد اصفهان

    شهر دیدنی اصفهان با لیست کاملی از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی یکی از جذاب‌ترین مقاصدی است که می‌توانید برای سفر انتخاب کنید. بخشی از این جاذبه‌ها را می‌توان در مساجد تاریخی با معماری و کاشی‌کاری‌های باشکوه آن دید که در برنامه‌ریزی سفر به اصفهان باید آن‌ها را در لیست جاذبه‌های دیدنی قرار دهید.

    البته بخش مهمی از برنامه‌ریزی سفر شما به جستجو و اجاره سوئیت در اصفهان وابسته است که با وجود تنوع سوئیت اصفهان می‌توانید با هر قیمتی رزرو را انجام دهید.

    بازدید از بهشت گمشده ای در دل طبیعت بکر و شگفت انگیز ایران

    حالا برای گشت‌وگذار در اصفهان به یک لیست از جاذبه‌های دیدنی نیاز خواهید داشت که در بین تمامی آن‌ها، معماری مساجد به اوج خود می‌رسد. احتمالا شما هم وقتی نام اصفهان به گوش‌تان می‌خورد، میدان نقش جهان در ذهنتان تداعی می‌شود. میدان مستطیل شکلی که دور تا دور آن چهار سازه دیدنی قرار دارد که دو سازه در بین آن‌ها، مساجد باشکوهی هستند که هر یک ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارند. به‌طوری که اگر ساعت‌ها نیز به تماشای جزئیات آن‌ها بنشینید باز هم از دیدن آن سیر نخواهید شد. مسجد شیخ لطف‌الله با کاشی‌کاری‌های طلایی در گنبد که مانند یک خورشید می‌درخشد و مسجد امام که با سر در و گنبدی از کاشی‌کاری‌های فیروزه‌ای است که سخت می‌توانید از آن چشم بردارید.

    در کنار این دو مسجد حتما باید از مسجد جامع عتیق به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین مساجد اصفهان و ایران نیز بازدید کنید. مسجدی وسیع و دیدنی که به سبک معماری ایرانی بنا شده و سبک جدیدی از معماری در مساجد را به نمایش می‌گذارد که در نوع خود منحصر به‌فرد است.

    در لیست مساجد اصفهان باید مسجد حکیم یا «جورجیر» را نیز معرفی کرد. مسجدی که مهم‌ترین ویژگی معماری آن نداشتن گنبد و گلدسته است.

    از دیگر مساجد تاریخی این شهر که هر یک معماری و تزئینات منحصر به‌فردی دارند باید به مسجد شعیا اصفهان، مسجد جارچی، مسجد لنبان، مسجد قطبیه، مسجد خیاط‌ها و مسجد دشتی اصفهان نیز اشاره کرد.

    اولسبلانگاه معلق در میان اقیانوس ابرها

    رفتن به دل طبیعت، حال و هوایتان را عوض خواهد کرد. به‌ویژه اگر به یک طبیعت بی‌نظیر با چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز سفر کنید. برای رسیدن به چنین جایی راه زیادی در پیش نخواهید داشت و با وجود امکانات اقامتی مثل انواع ویلا، یک یا چند روزی را مهمان طبیعت می‌شوید. ییلاقات ماسال دقیقا چنین جایی‌ست که خود را در میان خواب و رویا می‌بینید. جایی که تا چشم کار می‌کند مراتع سرسبز و دشت‌های زیبا با چشم‌اندازی بر ارتفاعات دیدنی است که هر چقدر بالاتر بروید بیشتر در دل ابرها غرق می‌شوید. حالا تصور کنید که با اجاره ویلا ماسال صبح با چشم‌اندازی بی‌نظیر از طبیعت بکر با هوایی سرشار از اکسیژن خالص از خواب بیدار شوید.

    بازدید از بهشت گمشده ای در دل طبیعت بکر و شگفت انگیز ایران

    برای اجاره ویلا در ماسال نیز هیچ‌گونه محدودیتی نخواهید داشت و با وجود تنوع بالا می‌توانید با هر بودجه‌ای به این منطقه رویایی سفر کنید.

    ماسال ترکیبی از چند منطقه مختلف است که یکی از مرتفع‌ترین و دیدنی‌ترین آن‌ها ییلاق اولسبلانگاه است. جایی بر فراز ابرها که اسب‌های وحشی در آن می‌دوند و تصویر شگفت‌انگیزی را به وجود می‌آورند.

    اگر مسافر بهار یا پاییز به ییلاقات ماسال باشید شانس دیدن دریای ابر را خواهید داشت اما اگر در تابستان سفر می‌کنید از خنکای هوا لذت ببرید و اکسیژن را در ریه‌هایتان ذخیره کنید.

    این منطقه دیدنی در استان گیلان قرار گرفته و فاصله کمی از رشت دارد که می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و پس از رشت‌گردی خود را مهمان طبیعت کنید و یک یا چند شب را در ییلاقات بکر و دیدنی سپری کنید. فرصتی که نباید به سادگی از دست بدهید.

    این ییلاق بکر با داشتن ویلاها و کلبه‌های چوبی تجربه نابی از اقامت و همچنین زندگی چند روزه به دور از هیاهو و دغدغه‌های شهر را به شما هدیه می‌دهد و حتما باید برای آن برنامه‌ریزی کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=343206

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم