• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

بازار دلار طلسم شد

  • کد خبر : 326265
  • 03 مرداد 1402 - 9:26
بازار دلار طلسم شد

بازار دلار طلسم شد به گزارش منیبان، قیمت دلار در معاملات نقدی دیروز و دیشب در حدود ۴۸هزار و ۶۰۰تومان به فروش رسید.معامله گران می گویند سیگنال ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز در شکست روند کاهشی دلار بی‌تاثیر نیست. این مقام مسوول در ساعات میانی روز گذشته در یک نشست خبری گفت: «ایران […]

  • بازار دلار طلسم شد

    به گزارش منیبان، قیمت دلار در معاملات نقدی دیروز و دیشب در حدود ۴۸هزار و ۶۰۰تومان به فروش رسید.معامله گران می گویند سیگنال ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز در شکست روند کاهشی دلار بی‌تاثیر نیست. این مقام مسوول در ساعات میانی روز گذشته در یک نشست خبری گفت: «ایران به تبادل زندانیان و آزادی شهروندان ایرانی تاکید دارد، اما آمریکا برای تبادل زندانیان اراده لازم را ندارد.» به عقیده فعالان بازار سخنان کنعانی به گمانه‌زنی‌های میان معامله‌گران پایان داد و سبب از بین رفتن شرایط فشار فروش شد.

    پیش بینی قیمت دلار امروز

    فعالان‌بازار باور دارند در صورتی که در روز جاری به مقاومت ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان برسد، قیمت دلار به تدریج برای ورود به کانال ۴۹ هزار تومان تلاش خواهد کرد. در صورتی که مرز ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان را از دست دهد ممکن است دوباره به کف ۴۸ هزار تومان برگردد.

    طرح کتیبه محرم

    معامله گران دلار معتقدند حمایت ۴۷ هزار و ۹۰۰ تومان طلسم سختی در برابر کاهش قیمت شده که طی هفته گذشته با اینکه قیمت دلار سه بار به آن خورده دوباره به بالا برگشته است. اگر این کف از دست برود شدت کاهش هم بیشتر می‌شود.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=326265

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم