• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5
پرویزیان در نشست خبری سومین نمایشگاه تراکنش ایران 2017:

این رویداد با حمایت کانون بانک های خصوصی برگزار می شود/ شبکه مالی ایران ظرفیت استفاده از تکنولوژی های نوین را ایجاد کرده است

  • کد خبر : 1790
  • 17 مهر 1396 - 6:59
این رویداد با حمایت کانون بانک های خصوصی برگزار می شود/ شبکه مالی ایران ظرفیت استفاده از تکنولوژی های نوین را ایجاد کرده است

رئیس کانون بانک های خصوصی گفت: در سند چشم انداز، ایران به عنوان یک کشور پیشرو در نظر گرفته شده که صنعت مالی و حوزه پرداخت از مباحث قابل توجه و موثر در این زمینه است.

  • رئیس کانون بانک های خصوصی گفت: در سند چشم انداز، ایران به عنوان یک کشور پیشرو در نظر گرفته شده که صنعت مالی و حوزه پرداخت از مباحث قابل توجه و موثر در این زمینه است.

     

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نشست خبری سومین نمایشگاه تراکنش ایران 2017، صبح امروز یکشنبه 16 مهر ماه 96، با حضور محمد مراد بیات مدیرعامل مرکز فابا (مرکز فرهنگ ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک)، کوروش پرویزیان رئیس کانون بانک های خصوصی کشور و جمعی از اصحاب رسانه، در محل مرکز فابا برگزار شد.

     

    کوروش پرویزیان، رئیس کانون بانک های خصوصی کشور

    کوروش پرویزیان، رئیس کانون بانک های خصوصی کشور، در ابتدای این نشست خبری گفت: این رویداد سومین دوره خود را تجربه می کند و امیدواریم در آینده به رویداد بزرگی در منطقه خاورمیانه تبدیل شود.

    وی افزود: امسال این رویداد با حمایت کانون بانک های خصوصی برگزار می شود تا به بومی سازی خدمات پرداخت کمک شود.

    رئیس کانون بانک های خصوصی کشور گفت: در این نمایشگاه مباحثی از جمله فین تک ها، استارت آپ ها و مباحث پرداخت و کاهش هزینه ها در ارتباط با حوزه پرداخت و افزایش دسترسی به خدمات و همچنین فعالیت های مرتبط با بهبود شرایط محیط زیست و جلوگیری از رفت و آمدها مورد توجه است.

    پرویزیان افزود: در سند چشم انداز، ایران به عنوان یک کشور پیشرو در نظر گرفته شده که صنعت مالی و حوزه پرداخت از مباحث قابل توجه و موثر در این زمینه است.

    وی ادامه داد : این موضوع بستگی به استفاده از توان داخلی و نیروی انسانی سرآمد در این حوزه دارد که به عنوان بزرگترین سرمایه کشور در این صنعت حضور دارند.

    رئیس کانون بانک های خصوصی کشور افزود: برغم تحریم ها، نظام بانکی ایران توانست در حوزه پرداخت و سخت افزار و نرم افزار و همچنین در حوزه امنیت و تبادل داده شرایط رو به جلویی داشته باشد.

     

    پرویزیان بیان داشت: شرایط فعلی اقتصاد ایجاب می کند کیفیت خدمات مالی برای مردم تضمین شود و اگر اخلالی خارجی در حوزه نظام های پرداخت و صنعت بانکی صورت می گیرد، این رویدادها به ثبات و پایداری مالی و جلوگیری از اختلالات کمک خواهد کرد.

    وی افزود: شبکه مالی ایران ظرفیت استفاده از تکنولوژی های نوین را ایجاد کرده است اما در حال حاضر در برخی بانک های دنیا مشتریان به صورت الکترونیک خدمات بانکی انجام می دهند و در کشور ما برخی محدودیت ها وجود دارد که امیدواریم با رفع محدودیت ها ، بانک موبایلی در آینده ای نزدیک ایجاد شود و نیازی به حضور در شعبه بانکی نباشد.

    رئیس کانون بانک های خصوصی کشور گفت: موضوع مهم دیگری که در این رویداد به آن پرداخته می شود ، سند نظام مالی است که استفاده از فناوری های نو را با توجه به سیستم بانکی شامل می شود.

     

    گفتنی است، سومین نمایشگاه تراکنش ایران  (ITE 2017 )  از 2 تا 4 آبان ماه سالجاری، در تهران و با حضور بانک ها و شرکت های ایرانی و شماری از نمایندگان شرکت های خارجی برگزار می گردد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1790

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم