• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

ایران صاحب کارخانه هواپیماسازی شد

  • کد خبر : 337992
  • 28 آذر 1402 - 17:50
ایران صاحب کارخانه هواپیماسازی شد

ایران صاحب کارخانه هواپیماسازی شد به گزارش منیبان به نقل از تسنیم، محمد محمدی‌بخش در نشست خبری از تحویل روزانه ۳.۵میلیون لیتر سوخت جت (۶۰۰) به ایرلاین‌های داخلی برای پروازهای خارجی و داخلی خبر داد. وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه روزانه چه‌میزان سوخت یارانه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی داخلی مسافری تحویل می‌شود، […]

  • ایران صاحب کارخانه هواپیماسازی شد

      به گزارش منیبان به نقل از تسنیم، محمد محمدی‌بخش در نشست خبری از تحویل روزانه ۳.۵میلیون لیتر سوخت جت (۶۰۰) به ایرلاین‌های داخلی برای پروازهای خارجی و داخلی خبر داد. وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه روزانه چه‌میزان سوخت یارانه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی داخلی مسافری تحویل می‌شود، اظهار کرد: روزانه حدود 4.5 میلیون لیتر سوخت جت در کشور مصرف می‌شود.

      وی ادامه داد: ایرلاین‌های خارجی سوخت با قیمت خارجی و سوخت شرکت‌های هلی‌کوپتری، آموزشی و کارگو سوخت را با نرخ آزاد تحویل می‌گیرند.

      وی افزود: در شرکتهای هواپیمایی مسافری داخلی برای پروازهای خارجی روزانه یک میلیون لیتر و برای پروازهای داخلی 2.5 میلیون لیتر و در مجموع 3.5 میلیون لیتر سوخت مصرف می‌شود.

      رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در ابتدای این نشست نیز با بیان اینکه به‌ازای هر هواپیما که وارد کشور می‌شود، اشتغال و ایمنی ایجاد می‌شود، اضافه کرد: باید بتوانیم در مسیر توسعه گام برداریم، برنامه‌ریزی لازم برای این کار را انجام داده‌ایم و امیدواریم به اهداف توسعه‌ای مدنظر دست یابیم.

      معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برخی آزادی‌ها در حمل‌ونقل هوایی، گفت: این یک ظرفیتی است که قانونگذار تعریف کرده است. در یک بازه زمانی کشور با حجم بالای تقاضا مواجه می‌شود و از ظرفیت سایر کشورها برای انجام پروازها استفاده می‌شود.

      محمدی‌بخش با ابراز اینکه کشور نیازمند 550 فروند هواپیمای مسافربری است، ادامه داد: برای استفاده از ظرفیت کشورهای دیگر، اگر نیاز بود و مقامات تأییدیه را دادند ظرفیت‌های آن فراهم است، ضمن اینکه این مسئله در صحن علنی مجلس رأی نیاورد و به همان مسیر قبلی بازگشت.

      میانگین امتیازات ۵ از ۵
      از مجموع ۱ رای
      لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=337992

      برچسب ها

      ثبت دیدگاه

      مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
      قوانین ارسال دیدگاه
      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

      برچسب ها

      بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم