• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

اپلیکیشن سامانه مودیان مالیاتی: امور مالیاتی در جیب شما

  • کد خبر : 342416
  • 09 اسفند 1402 - 13:30
اپلیکیشن سامانه مودیان مالیاتی: امور مالیاتی در جیب شما

سامانه مودیان، سامانه‌ای جامع برای انجام امور مالیاتی است که ثبت‌نام در آن برای صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی الزامی است. این سامانه امکان صدور صورتحساب الکترونیکی، ارسال فاکتور و اتصال به سامانه‌های مختلف را فراهم می‌کند. اپلیکیشن حساب آنلاین نیز راه حلی آسان برای صدور صورتحساب بدون نیاز به نرم‌افزار حسابداری است.

  • سامانه مودیان، یک سامانه جامع مالیاتی است که توسط سازمان امور مالیاتی کشور طراحی و پیاده‌سازی شده است. این سامانه جایگزین سامانه‌های قدیمی مالیاتی شده و هدف آن تسهیل و تسریع فرآیندهای مالیاتی و افزایش شفافیت و عدالت مالیاتی است.

    مطابق قانون، ثبت‌نام در سامانه مودیان مالیاتی از وظایف صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی است و باید از طریق کارپوشه اختصاصی خود در این سامانه، اطلاعات مالیاتی را با سازمان به تبادل بگذارند.

    تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که به نحوی از انحاء مشمول پرداخت مالیات هستند، موظف به ثبت‌نام در سامانه مودیان مالیاتی می‌باشند.

    مهلت ثبت‌نام در سامانه مودیان مالیاتی برای اشخاص حقوقی تا پایان شهریور ماه 1402 و برای اشخاص حقیقی تا پایان آذر ماه 1402 بود. با این حال، امکان ثبت‌نام در سامانه پس از این مهلت نیز وجود دارد.

    سامانه مودیان مالیاتی به سامانه‌های مختلفی مانند سامانه پایانه‌های فروشگاهی، سامانه جامع تجارت، سامانه انبارها و سامانه گمرک متصل است. این اتصال به منظور تبادل اطلاعات و افزایش شفافیت در نظام اقتصادی کشور انجام شده است.

    هر کسب و کار موظف است نهایتاً تا 7 روز پس از ثبت فاکتور، آن را به صورت صورتحساب در سامانه مودیان ثبت نماید. جریمه عدم ثبت‌نام در سامانه مودیان یا عدم استفاده از پایانه‌های فروشگاهی، حافظه مالیاتی، شناسه یکتای مالیاتی و استفاده از حافظه مالیاتی سایر مودیان یا واگذاری حافظه مالیاتی خود به دیگران، بر اساس مقررات مالیاتی، به پرداخت مبلغی معین تعلق می‌گیرد. این مبلغ تا 10 درصد از مجموع مبلغ فروش یا 2 میلیون تومان (هر مبلغی که بیشتر باشد) به سازمان امور مالیاتی پرداخت می‌شود.

    طبق قانون، تمامی مشمولان ثبت‌نام در سامانه مودیان، موظف به صدور صورتحساب الکترونیکی برای فروش کالا و خدمات خود مطابق با استانداردهای سازمان امور مالیاتی کشور هستند. مودیان موظف به ارسال این صورتحساب‌ها در بازه‌های زمانی معین به سازمان امور مالیاتی کشور هستند. توجه داشته باشید که بازه زمانی مجاز صدور تا ارسال صورتحساب در سامانه مودیان حداکثر یک هفته است. قابل ذکر است، صورتحساب الکترونیکی حتی برای خدمات یا کالاهایی که معاف از مالیات هستند نیز باید صادر و از طریق سامانه مودیان برای سازمان مالیات ارسال شود.

    برای صدور صورتحساب الکترونیکی و ارسال فاکتور نرم‌افزارهای زیادی وجود دارد، اما اگر شما نرم‌افزار حسابداری ندارید یا امکان خرید تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزارهای حسابداری را ندارید، یک راه حل آسان و اقتصادی برای شما وجود دارد.

    اپلیکیشن سامانه مودیان مالیاتی حساب آنلاین:

    در ابتدا می‌توانید این اپلیکیشن را از کافه بازار دانلود و نصب نمایید. با نصب این نرم‌افزار می‌توانید به آسانی، بدون هیچ نرم‌افزار حسابداری یا واسطی، به ثبت اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخته، برای آنها فاکتور و صورتحساب ثبت نمایید و در نهایت با زدن یک دکمه آن را به سامانه مالیاتی ارسال نمایید. همچنین با این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی فاکتورهای قبلی خود را ابطال یا اصلاح نمایید.

    اپلیکیشن مودیان مالیاتیسامانه مودیانمودیان مالیاتی

    استفاده از اپلیکیشن مودیان حساب آنلاین مزایای بسیاری نسبت به نرم‌افزارهای مودیان مالیاتی دارد:

    • نیاز به هیچ نرم‌افزار حسابداری ندارید.
    • نیازی به خرید سخت‌افزار و کامپیوتر ندارید.
    • همیشه به فاکتورهای خود دسترسی دارید.
    • با حداقل اطلاعات مالی می‌توانید با آن کار کنید.

    از جمله قابلیت‌های اپلیکیشن حساب آنلاین می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

    • قابلیت ثبت و ارسال صورتحساب به سامانه مؤدیان
    • قابلیت اصلاح، ابطال و برگشت صورتحساب‌های ارسال شده
    • قابلیت ذخیره‌سازی آفلاین اطلاعات صورتحساب
    • امکان افزودن مشتریان و مدیریت لیست مشتری
    • امکان افزودن کالا و مدیریت لیست کالاها

    حتی با داشتن نرم‌افزارهای مالی و حسابداری، این اپلیکیشن ساده و کاربردی می‌تواند مکملی برای آنها باشد و با دادن یک خروجی اکسل، فاکتورهای شما را به صورت دسته‌ای ارسال نماید. این اپلیکیشن رایگان بوده و پس از ارسال چندین فاکتور و تست آن، می‌توانید پکیج‌های آن را خریداری نمایید.

    از جمله ویژگی‌های خوب دیگر آن وجود نسخه تحت وب این نرم‌افزار است که اگر شما گوشی آیفون دارید یا کار با آن برای شما در صفحات کوچک گوشی سخت است، با نسخه تحت وب آن نیز می‌توانید کار نموده و فاکتورهای ارسالی خود را هم در تلفن همراه و هم در کامپیوتر خود با نسخه آنلاین آن مشاهده نمایید.

    با اپلیکیشن مودیان مالیاتی کسب درآمد نمایید:

    با توجه به گستردگی مشتریانی که باید از سیستم مودیان مالیاتی استفاده نمایند:

    • تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که مشمول پرداخت مالیات هستند
    • صاحبان مشاغل، کاسبان، پزشکان، وکلا، مهندسان، هنرمندان، ورزشکاران و
    • شرکت‌ها، موسسات، انجمن‌ها، بنیادها و
    • واسطه‌های معاملات ملکی و خودرو

    در این اپلیکیشن یک سیستم همکاری در فروش در نظر گرفته شده است که می‌توانید با معرفی آن به دیگران و ثبت‌نام آنها تا 20 درصد کمیسیون فروش دریافت نمایید و نماینده فروش آنها گردید. تمامی فرایندها در این اپلیکیشن خودکار می‌باشد و پس از درخواست کمیسیون، به حساب اعلام شده شما واریز می‌گردد.

    اگر شما در زمینه مالی فعالیت می‌کنید، حسابرس، مشاور مالی یا مدرس مباحث مالی و حسابداری هستید، با توجه به زمینه کاری شما و افرادی که با آنها در ارتباط هستید، امکان فروش و موفقیت بیشتری برای شما وجود خواهد داشت. همچنین افراد و موسساتی که در زمینه بررسی، معرفی و فروش نرم‌افزار فعالیت دارند نیز می‌توانند با توجه به شرایط عالی این سیستم، به راحتی به فروش آن بپردازند.

    منبع :

    سایت شرکت نرم افزاری جادوی فکر

     نخستین اپلیکیشن مودیان مالیاتی

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342416

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم