• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

اهمیت کیسه و نایلون حبابدار

  • کد خبر : 342684
  • 17 اسفند 1402 - 3:00
اهمیت کیسه و نایلون حبابدار

فهرست محتوا کیسه و نایلون حبابدار در ابعاد متنوع، دارای کاربرد زیادی در زمینه بسته بندی لوازم مختلف می باشد. جنس درجه یک و استحکام بالای این کیسه ها از وارد آمدن فشار به وسایل درون آنها جلوگیری می‌کند؛ به همین خاطر از ابعاد مختلف آن برای بسته بندی لوازم برقی و قطعات الکتریکی حساس […]

فهرست محتوا

  • کیسه و نایلون حبابدار در ابعاد متنوع، دارای کاربرد زیادی در زمینه بسته بندی لوازم مختلف می باشد. جنس درجه یک و استحکام بالای این کیسه ها از وارد آمدن فشار به وسایل درون آنها جلوگیری می‌کند؛ به همین خاطر از ابعاد مختلف آن برای بسته بندی لوازم برقی و قطعات الکتریکی حساس و … به زیادی استفاده می شود. به طور کلی ایمنی این نایلون ها در برابر ضربه بالا است.

    تولید کیسه و نایلون حبابدار

    گروه صنعتی تکنوپلاست، به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محافظ حبابدار، تولید انواع کیسه و نایلون حبابدار را در کیفیت بالا انجام می دهد. این گروه صنعتی برای تولید محافظ حبابدار از قوانین و استانداردهای مهمی پیروی می کند؛ به همین خاطر سایر تولیدات آن از نوع با کیفیت هستند. این شرکت تولید کننده انواع نایلون حبابدار را در ابعاد مختلف تولید می کند تا امکان استفاده از ابعاد متنوع آن در تمامی زمینه ها وجود داشته باشد. گروه صنعتی تکنوپلاست، با بکارگیری مرغوب ترین مواد اولیه پلاستیکی اقدام به تولید کیسه های حبابدار در انواع مختلف می کند؛ به همین خاطر کیفیت تولیدات آن بسیار بهتر از دیگر محصولات مشابه است. تولید نایلون حبابدار به صورت پاکتی و رولی انجام می گیرد که می توان از آنها به منظورهای مختلفی در جهت بسته بندی استفاده کرد. عرض و طول نایلون های تولید شده هم در ابعاد مختلفی در نظر گرفته می شود؛ بنابراین امکان بسته بندی سایر وسایل بزرگ و کوچک، با استفاده از این قبیل نایلون وجود دارد.

    انواع نایلون و کیسه حبابدار
     

    امروزه به زیادی شاهد استفاده از نایلون حبابدار در زمینه بسته بندی محصولات متنوع هستیم. در واقع این نایلون ها به خاطر ضربه گیر بودن، خیلی مورد توجه قرار گرفته اند. حال باید دانست که این نایلون ها از جهت جنس با هم تفاوت دارند.  معمولا کیسه های حبابدار را در انواع دو لایه و سه لایه تولید می کنند. هر یک از نایلون های حبابدار نام برده از نظر کیفیت جنس و استحکام با هم فرق دارند. در ادامه خصوصیات این دو نوع از نایلون را به طور جداگانه ذکر خواهیم کرد.

    نایلون حبابدار دو لایه

    این نوع از نایلون، دارای انعطاف پذیری بالایی است. نایلون دو لایه، همانطور که از نام آن پیداست از دو لایه پلاستیکی محکم تولید شده است. لایه زیرین این نایلون، سطح صافی دارد؛ اما لایه رویی آن دارای حباب های ریزی است که درون آنها فشار هوا محبوس شده است. در واقع وجود فشار هوا درون حباب های این نایلون، از وارد شدن فشار و ضربه به وسایل بسته بندی شده جلوگیری می کند. حباب های موجود روی نایلون در برابر ضربات وارد شده به بسته ها نقش ضربه گیر را ایفا می کنند؛ که این ویژگی در اغلب موارد از سلامت فیزیکی وسایل بسته بندی شده به خوبی محافظت می کند. این نوع از نایلون حبابدار در عرض های مختلفی تولید شده و مخصوص بسته بندی ظروف و وسایل کوچک است

    نایلون حبابدار سه لایه

    این نوع از محافظ حبابدار با انواع نایلون دو لایه و معمولی کاملا متفاوت است. این محصول بدین صورت است که لایه زیرین آن از یک پلاستیک صاف تشکیل شده سپس لایه میانی آن از نوع حبابدار است؛ و در نهایت یک لایه پلاستیکی صاف دیگر، لایه رویی آن را تشکیل داده است. محافظ سه لایه در مقایسه با محافظ دو لایه انعطاف پذیری کمتری دارد؛ اما استحکام آن به مراتب بیشتر است. چون میزان مقاومت این نوع از محافظ حبابدار بسیار بیشتر است؛ از آن برای بسته بندی کردن وسایل بزرگ و حجیم مانند یخچال و ماشین لباسشویی و … استفاده می کنند. این نوع از پلاستیک حبابدار هم در ابعاد گوناگونی تهیه می گردد تا همیشه امکان استفاده از آن در زمینه های مختلف وجود داشته باشد.

    کاربرد نایلون حبابدار ضربه گیر

    نایلون های حبابدار، مناسب ترین محصولات، جهت بسته بندی وسایل شکستنی و … هستند. این نایلون ها به خاطر ضربه گیر بودن، از شکستن و آسیب دیدن وسایل بسته بندی شده جلوگیری می کنند. استفاده از نایلون حبابدار در بسته بندی محصولات گوناگون، افزون بر شکیل شدن بسته بندی باعث مراقبت از آنها هم می شود. گاه در اثر بارگیری و جابجایی وسایل، ممکن است خساراتی به آنها وارد شود؛ که در این حالت وسایل موردنظر ممکن است دچار خط و خش و یا شکستگی شوند. وجود احتمال خسارت رسیدن به وسایل بسته بندی سبب شده امروزه استفاده از کیسه حبابدار بسیار زیاد باشد. جنس این نایلون ها با پلاستیک های معمولی کاملا متفاوت است. این کیسه ها در زمان اسباب کشی به افراد کمک زیادی می کنند. همچنین برخی از قطعات و لوازم پزشکی که بسیار حساس هستند نیز با این نایلون ها بسته بندی می شوند؛ تا خسارتی به آنها وارد نشود.

    نایلون حبابدار ارزان قیمت

    این قبیل از محافظ حبابدار پلاستیکی، به دلیل داشتن جنس درجه یک و استحکام زیاد، به فراوانی مورد توجه قرار گرفته اند. باید دانست که برخی از این نایلون ها دارای حباب های درشتی هستند و برخی دیگر از انواع آن حباب های ریزتری دارند. به هر حال وجود این حباب ها است که به این نایلون ها خاصیت ضربه گیر بودن بخشیده است. معمولا برای تولید این قبیل از کیسه حبابدار، از مواد درجه یک استفاده می کنند؛ ضمن این که کار تولید آنها هم توسط تجهیزات و دستگاه های کاملا پیشرفته و حرفه ای انجام می گیرد. این نایلون ها با توجه به کیفیت و ابعادی که دارند با قیمت های مختلفی عرضه می شوند. از بین سایر انواع محافظ حبابدار، انواع سه لایه آن که کیفیت و استحکام بیشتری دارند؛ با قیمت بالاتری هم عرضه می شوند. قیمت این نایلون ها در انواع رولی با توجه به ابعادی که دارند از نظر طول و عرض، به صورت متری محاسبه می گردد. نایلون های حبابدار دو لایه هم علیرغم داشتن انعطاف و کیفیت بسیار مناسبی که دارند؛ با قیمت مقرون به صرفه ای عرضه می شوند. خوشبختانه قیمت این انواع از نایلون ضربه گیر، با تمامی ویژگی های خوبی که دارند به صرفه می باشد؛ و همین اقتصادی بودن باعث شده که در تمامی زمینه ها بتوانیم به راحتی آن را تهیه کرده و از انواع آن استفاده کنیم.
    نایلون عریض، یکی از پرکاربردترین انواع پلاستیک صنعتی در حوزه پوشش‌دهی است که با ابعاد و اندازه‌های بزرگ تولید می‌شود، بسته به نیاز مشتری. این نوع نایلون به دلیل عرض بالاش شناخته می‌شود و قادر است پوشش وسیعی را برای یک فضای خاص فراهم کند.

    نایلون عریض و کاربردهای

    مشخصات نایلون عریض اغلب شامل ابعاد، تعداد لایه‌ها و ضخامت است. ابعاد آن به نایلون‌های با عرض بیش از ۲ متر اطلاق می‌شود و در ایران حتی تا عرض ۲۴ متر نیز تولید می‌شود. عرض این نایلون‌ها بسته به سفارش مشتری مشخص می‌شود.

     

    نایلون عریض می‌تواند به صورت تک لایه، دو لایه، سه لایه و پنج لایه تولید شود. تعداد لایه‌ها تأثیر بزرگی بر استحکام و کیفیت نایلون دارد. هرچه تعداد لایه‌ها بیشتر باشد، استحکام و کیفیت نایلون افزایش می‌یابد.

     

    ضخامت نایلون عریض بین ۳۰ تا ۳۰۰ میکرون متغیر است. نایلون‌های ضخیم‌تر دارای مقاومت بیشتری هستند. ضخامت نایلون بسته به نیاز مشتری قابل تنظیم است.

     

    نایلون عریض در صنایع مختلف کاربردهای گسترده‌ای دارد. در حوزه کشاورزی، گلخانه‌داری و ساختمان‌سازی از این نوع نایلون استفاده می‌شود.

     

    نایلون کشاورزی به عنوان یکی از کاربردهای اصلی پلاستیک عریض در حوزه کشاورزی مطرح است. از این پلاستیک در زمین‌های کشاورزی برای رشد گیاهان استفاده می‌شود، به خصوص در پرورش قارچ از آن به طور گسترده استفاده می‌شود. نایلون کشاورزی بهبود بهره‌وری و کیفیت محصولات را بهبود می‌بخشد.

     

    در حوزه گلخانه‌داری نیز از نایلون عریض استفاده می‌شود. این نوع پلاستیک برای سقف و دیواره‌های گلخانه مناسب است. مزیت‌های آن شامل شفافیت، عدم عبور نور فرابنفش و حفظ گرما در داخل گلخانه و رشد بهتر گیاهان است.

     

    در کارهای ساختمانی و عمرانی نیز از نایلون عریض بهعنوان پوشش‌دهی سطوح بزرگ استفاده می‌شود. این پلاستیک به عنوان یک پوشش محافظ، مانند پوشش فنداسیون‌ها، پوشش سقف‌ها، پوشش موقت برای ساختمان‌ها در دوران ساخت و سایر کاربردهای مرتبط استفاده می‌شود.

     

    همچنین، نایلون عریض در برخی صنایع دیگر مانند بسته بندی، حمل و نقل، تولید محصولات پلاستیکی، و صنایع دریایی نیز استفاده می‌شود. به طور کلی، نایلون عریض به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی مناسبی که دارد، در بسیاری از صنایع جایگزینی مناسب برای مواد دیگر می‌باشد.

     

    نایلون عریض معمولاً از پلیمر پلی‌اتیلن ترفتالات (PET) تولید می‌شود. این پلاستیک دارای مقاومت بالا در برابر ضربه، شکستگی و سایش است. همچنین، ضد آب و قابلیت جلوگیری از نفوذ رطوبت را نیز داراست.

     

    در نهایت، نایلون عریض به عنوان یک پلاستیک قابل بازیافت در نظر گرفته می‌شود. این ویژگی به طور قابل توجهی در کاهش آلودگی زیست‌محیطی و مدیریت پسماندها مؤثر است.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342684

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم