• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

اهمیت محتوای ویدیوئی

  • کد خبر : 307035
  • 21 مهر 1401 - 22:26
اهمیت محتوای ویدیوئی

فهرست محتوا ویدئو یک رسانه داستان سرایی قدرتمند است: نه تنها می‌ تواند به عنوان یک زمینه اصلی اثبات برای کمپین‌ های تبلیغاتی، ایده‌ های تاثیرگذار، و تلاش‌ های محتوای آزمایشی کسب و کار شما باشد، بلکه ترکیبی با طنین عاطفی از صدا، حرکت و تصاویر ویدئویی نیز می‌ تواند به شما کمک کند تا […]

فهرست محتوا

  • ویدئو یک رسانه داستان سرایی قدرتمند است: نه تنها می‌ تواند به عنوان یک زمینه اصلی اثبات برای کمپین‌ های تبلیغاتی،

    ایده‌ های تاثیرگذار، و تلاش‌ های محتوای آزمایشی کسب و کار شما باشد، بلکه ترکیبی با طنین عاطفی از صدا، حرکت

    و تصاویر ویدئویی نیز می‌ تواند به شما کمک کند تا عمیق‌ تر حرکت کنید.روابط رضایت بخش تر بین برند شما و مخاطبانش

    از مزایای تولید محتوای ویدیویی است.

     

    پیشنهاد ارزش ویدیو

     

    تولید محتوای ویدیویی از جمله تاکتیک‌ هایی هستند که بازاریابان محتوا می‌توانند از آن استفاده کنند.هنگامی که یک ویدیوی

    خوب ایجاد می‌کنید، می‌ توان آن را به روش‌ های مختلف پخت، بارگذاری، برش و سرو کرد.آنها می توانند:

     

    در هر دو فرمت بلند و کوتاه به خوبی کار کنید، از ویدیوهای 6 ثانیه‌ ای Vine تا فیلم‌ های مستند.تمام‌ قد و در همه جا.

     

    قطعات بیانیه مستقل و به موقع یا مکالمات سریالی مداومی باشید، که در طول زمان آشکار می شوند.

     

    به عنوان غذای اصلی ارائه شود یا به عنوان پیش غذای تبلیغاتی قبل از پخش سرو شود.

     

    تقریباً در هر پلتفرم محتوایی رشد کنید، به عنوان مثال، وب سایت، وبلاگ یا سایر کانال های متعلق به شما.در ایمیل ها؛

    در سایت های ویدیویی شخص ثالث مانند YouTube؛ یا در ارائه ها و وبینارهای SlideShare.

     

    برای مصرف در محیط دسکتاپ و موبایل مناسب باشید.

     

    در ارتباط با سایر تلاش‌های مرتبط با تولید محتوای ویدیویی شما، بسته‌ بندی، تغییر کاربری و بازنشر شود.

     

    برای سنین بالا بایگانی شود یا در جریان به‌عنوان رویداد های پخش زنده در پلتفرم‌ های پیام‌ رسانی مانند Meerkat یا Periscope تولید شود.

     

    در شبکه های اجتماعی از جمله  فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و اسنپ چت به سرعت قابل اشتراک گذاری باشید.

     

    البته، تولید محتوا ویدیویی ممکن است همیشه  فرمت ایده آل برای محتوای شما نباشد.به عنوان مثال، همانطور که میشل لین، معاون محتوای CMI اشاره می کند، مواقعی وجود دارد که مخاطبان شما ممکن است ترجیح دهند به جای تماشای یک ویدیو، یک مقاله کوتاه بخوانند، زیرا سریعتر است و به توجه زیادی نیاز ندارد.

     

    *نکته: چگونه می توانید تشخیص دهید که ایجاد یک ویدیو تصمیم درستی است؟ از خود بپرسید که آیا اگر بخواهید آن را بدون مزایای بصری و صدا بگویید، چیزی در مورد داستانتان از بین می رود؟ اگر پاسخ منفی است، با قالبی شروع کنید که به تعهد کمتری، هم برای تولید و هم برای مصرف نیاز دارد.اگر نسخه متنی به خوبی مورد استقبال قرار گرفت، می‌توانید تصمیم بگیرید

    که آیا می‌خواهید تولید محتوای ویدیویی داشته باشید یا خیر.

    محتوا های ویدیویی چگونه کار می کنند؟2

    محتوا های ویدیویی چگونه کار می کنند؟

     

    همانطور که در مورد هر تاکتیکی وجود دارد، تصمیم برای ایجاد محتوا به عنوان یک ویدیو باید به اهداف بازاریابی شما برگردد.حال می تواند این محتوا ها از انواع مختلفی مانند ویدئو مپینگ، تیزر تبلیغاتی، موشن گرافیک و… باشد.خوشبختانه، از دیدگاه یک بازاریاب، ویدئو طیف وسیعی از گزینه‌ های خلاقانه و استراتژیک را ارائه می‌ کند که می‌ تواند تقریباً برای هر هدف یا هدف بازاریابی محتوا اعمال شود.بیایید به چند نمونه نگاه کنیم:

     

    ایجاد آگاهی و علاقه به برند: از طریق تولید محتوای ویدیویی، می‌توانید تجربه‌ ای منحصربه‌ فرد، سرگرم‌ کننده یا غوطه‌ ور را ارائه دهید که به بینندگان کمک می‌کند ارتباط مثبت و به یاد ماندنی با نام تجاری شما و آن چه که نشان می‌ دهد ایجاد کنند.

     

    چند ایده: با ساختن یک فیلم کوتاه در مورد موضوعات مهم اجتماعی، آگاهی را افزایش دهید.

    در تولید محتوای ویدیویی، مخاطبان خود را با نگاهی اجمالی از پشت صحنه یک رویداد صنعتی محبوب یا سایر فعالیت های مرتبط که افراد کمی ممکن است به صورت حضوری آن را تجربه کنند، رو به رو کنید.

     

    از ویژگی‌ ها و فناوری‌ های تعاملی برای ویدیو های خود استفاده کنید تا بینندگان را قادر به مشارکت در داستان در حین باز شدن آن کنید.

     

    تجربه واقعیت مجازی 360 درجه برایس هارپر طرفداران بیسبال را در میانه میدان قرار می دهد و به آنها حسی واقع بینانه را ارائه می دهد، که یک بازیکن بیسبال در لیگ برتر که در حال حاضر شدن است چه احساسی دارد.این ویدئو که با استفاده از ترکیبی از ویدئو های واقعی و تصاویر تولید شده توسط کامپیوتر ایجاد شده است، نه تنها غوطه ور است، بلکه تعاملی است که طرفداران برایس هارپر به ستاره تیم ملی واشنگتن تبدیل می شوند و روی صفحه نمایش کلیک کرده و می کشند تا بازی کلاچ را از دید او تجربه کنند.

     

     

    ارتقای رهبری فکری یا بینش: تولید محتوای ویدیویی می‌ تواند لحن احساسی مناسبی را منتقل کند، به گونه‌ ای که متن به تنهایی قادر به مدیریت آن نیست.این باعث می شود که آن را به یک پلت فرم عالی برای آموزش بینندگان در مورد موضوعات مهم برای تجارت شما تبدیل کرده و برند خود را به عنوان منبع معتبر و قابل اعتماد اطلاعات حیاتی قرار دهید.پس اگر فکر می کنید که برای

    پیشرفت خود و کسب و کارتان به آن نیازمند هستید، از تیم متخصص آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانَتو کمک بگیرید.

     

    چند ایده:

    میزبانی یک میزگرد ویدئویی برای بحث و گفتگو درباره موضوعات محبوب مورد علاقه از دیدگاه های مختلف.

    یک مطالعه موردی ویدئویی ایجاد کنید که تخصص شرکت شما و/ یا نقش منحصر بفرد محصولات شما را در زمینه

    مورد علاقه ای که مخاطبان شما ممکن است به اشتراک بگذارند، ایفا می کنند.

    از پاسخ خود به یک موضوع حساس روابط عمومی یا رویداد بحث برانگیز فیلم بگیرید تا ارزش های برند شما را نشان دهید.

     

    کمک به مخاطبان خود برای دستیابی به اهدافشان: فراتر از مزایای برندسازی، ویدئو برای آموزش های موضوعی، نمایش محصولات، راهنماهای فرآیند و سایر منابع عملی ایده آل است که به شما کمک می کند تا به وعده های ارزش و خدماتی که برندتان به مشتریان و مشتریان بالقوه می دهد عمل کنید.

     

    چند ایده:

    یک فرآیند پیچیده را با یک ویدیوی توضیحی دقیق که بینندگان را در تمام مراحل راهنمایی می کند، ساده کنید.

    برای نشان دادن یک هک برای یک راه حل پیچیده تر، یک ویدیوی چگونه ایجاد کنید.

    محصولات یا راه حل ها را با بررسی کامل ویژگی ها و عملکردهای کلیدی آنها مقایسه کنید.

    کلیپ ویدیو3

    چالش های کلیدی ویدیو

     

    در حالی که تولید محتوای ویدیویی عضله بازاریابی زیادی را ارائه می دهد، آسان ترین تکنیک برای تسلط یا مدیریت آن نیست.

     

    در حالی که در دسترس بودن دوربین گوشی های هوشمند و ابزارهای ویرایش کم هزینه، این تاکتیک را مقرون به صرفه تر از همیشه کرده است، اگر می خواهید تولید محتوای ویدیویی شما حرفه ای و معتبر دیده شود، باید استاندارد کیفیت خاصی را حفظ کنید.این معمولاً به معنای حداقل مقداری سرمایه گذاری در دوربین ها، نرم افزار ویرایش، تجهیزات نورپردازی و صدا، و همچنین در تخصص مورد نیاز برای مدیریت فرآیند تولید از زمان تصور تا تکمیل است.آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانَتو با رعایت استاندارد ها، می تواند بهترین انتخاب شما باشد تا ویدیویی با کیفیت قابل توجهی داشته باشید.

     

    چشم انداز تولید محتوای ویدیویی پر سر و صدا و رقابتی است، طبق تحقیقات CMI در سال 2016، معیارها، بودجه ها و روندها، 79٪ از بازاریابان B2B و 82٪ از بازاریابان B2C در آمریکای شمالی از نوعی از این تاکتیک استفاده می کنند.با توجه به اینکه میدان بازی چقدر شلوغ است، فقط به این دلیل که کسب و کار شما بودجه و منابع تولیدی برای ایجاد محتوای ویدیویی جذاب و با کیفیت بالا دارد، به این معنی نیست که تلاش شما به طور خودکار به شناخت برند و نتایج بازاریابی مطلوب دست پیدا می کند.انتخاب

    افراد متخصص و حرفه ای و خلاق، قطعاً نتایج بهتری به همراه دارد.آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانَتو به صورت کاملاً حرفه ای در زمینه تولید محتوای ویدیویی فعالیت می کند و از نیرو های متخصص استفاده می کند.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=307035

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم