• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
1

اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۰ پست بانک ایران تصویب شد

  • کد خبر : 202071
  • 24 اسفند 1399 - 11:22
اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۰ پست بانک ایران تصویب شد

اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۰ پست بانک ایران تصویب شد معاون سازمان و برنامه ریزی اظهار داشت: مجموعه اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۰ پست بانک ایران، پس از اخذ نظرات و پیشنهادات واحدهای اجرایی و ستادی تدوین و به تصویب هیات مدیره بانک رسیده است.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی تصریح کرد: مجموعه مذکور شامل دو بخش “اهداف کمی بانک در سال ۱۴۰۰ ” و “طرح انگیزشی پایش و پویش” است که در بخش نخست آن، اهداف بانک در زیربخش های مدیریت منابع، مصارف، درآمدها، نقدینگی و خدمات الکترونیک، کمی سازی شده است و زیربخش های مذکور، با یکدیگر مرتبط بوده و از همدیگر تاثیر می پذیرند.
سعادتفر در ادامه گفت: در بخش دوم این مجموعه، کنترل و پایش درصد تحقق اهداف بانک بر اساس شاخص های کمی بصورت ماهانه انجام می¬پذیرد و متناسب با تلاش همکاران در شعب و مدیریت های ذیربط، کارانه¬ی درخور، پیش بینی و پرداخت خواهد شد.
معاون سازمان و برنامه ریزی پست بانک ایران در پایان اظهار داشت: امید است با درک ضرورت و اهمیت موضوع و با بکارگیری تمامی توانمندی ها و ظرفیت های در اختیار، بیش از پیش موجب اعتلاء جایگاه پ..

  • اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۰ پست بانک ایران تصویب شد

    معاون سازمان و برنامه ریزی اظهار داشت: مجموعه اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۰ پست بانک ایران، پس از اخذ نظرات و پیشنهادات واحدهای اجرایی و ستادی تدوین و به تصویب هیات مدیره بانک رسیده است.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی تصریح کرد: مجموعه مذکور شامل دو بخش "اهداف کمی بانک در سال ۱۴۰۰ " و "طرح انگیزشی پایش و پویش" است که در بخش نخست آن، اهداف بانک در زیربخش های مدیریت منابع، مصارف، درآمدها، نقدینگی و خدمات الکترونیک، کمی سازی شده است و زیربخش های مذکور، با یکدیگر مرتبط بوده و از همدیگر تاثیر می پذیرند.

    سعادتفر در ادامه گفت: در بخش دوم این مجموعه، کنترل و پایش درصد تحقق اهداف بانک بر اساس شاخص های کمی بصورت ماهانه انجام می¬پذیرد و متناسب با تلاش همکاران در شعب و مدیریت های ذیربط، کارانه¬ی درخور، پیش بینی و پرداخت خواهد شد.

    معاون سازمان و برنامه ریزی پست بانک ایران در پایان اظهار داشت: امید است با درک ضرورت و اهمیت موضوع و با بکارگیری تمامی توانمندی ها و ظرفیت های در اختیار، بیش از پیش موجب اعتلاء جایگاه پست بانک ایران در صنعت بانکی کشور و تحقق چشم انداز بانک یعنی "انتخاب اول مشتریان در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته و پیشگام در اقتصاد دیجیتال" باشیم.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=202071

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم