• امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳
2

انواع طرح تشویقی بروکرهای فارکس

  • کد خبر : 327998
  • 19 مرداد 1402 - 17:33
انواع طرح تشویقی بروکرهای فارکس

فهرست محتوا چکیده : بروکرها از روش‌های مختلفی برای جذب مشتریان جدید استفاده می‌کنند که یکی از روش‌ها، ارائه بونوس یا طرح تشویقی می‌باشد. کارگزاری‌های مختلف، برای کاربران خود امتیازهای ویژه ای در نظر می‌گیرند که با استفاده از این امتیازها، مشتریان می‌توانند از هدایا، دسترسی رایگان به خدمات تحلیلی و … بهره‌مند شوند. برخی […]

فهرست محتوا

  • چکیده : بروکرها از روش‌های مختلفی برای جذب مشتریان جدید استفاده می‌کنند که یکی از روش‌ها، ارائه بونوس یا طرح تشویقی می‌باشد. کارگزاری‌های مختلف، برای کاربران خود امتیازهای ویژه ای در نظر می‌گیرند که با استفاده از این امتیازها، مشتریان می‌توانند از هدایا، دسترسی رایگان به خدمات تحلیلی و … بهره‌مند شوند. برخی از پاداش‌هایی که در قالب طرح تشویقی ارائه می‌شوند، قابل برداشت می‌باشند اما بعضی دیگر نیز اعتباری هستند.

     

    بروکرها از روش‌های مختلفی برای جذب مشتریان جدید استفاده می‌کنند که یکی از روش‌ها، ارائه بونوس یا طرح تشویقی می‌باشد. کارگزاری‌های مختلف، برای کاربران خود امتیازهای ویژه ای در نظر می‌گیرند که با استفاده از این امتیازها، مشتریان می‌توانند از هدایا، دسترسی رایگان به خدمات تحلیلی و … بهره‌مند شوند. برخی از پاداش‌هایی که در قالب طرح تشویقی ارائه می‌شوند، قابل برداشت می‌باشند اما بعضی دیگر نیز اعتباری هستند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم درباره انواع طرح تشویقی بروکرهای فارکس، توضیحات بیشتری را ارائه کنیم. لطفا همراه ما باشید.

    طرح تشویقی یا بونوس در بروکرهای فارکس چیست

    بونوس فارکس، نوعی تبلیغ است که توسط بروکرها ارائه می‌شود و در آن، درصد مشخصی از سپرده گذاری و یا یک مبلغ مشخص، به عنوان پاداش به معامله‌گر اعطا می‌شود. این جایزه، در برخی مواقع زمانی که مشتریان اولین واریز را به حساب خود انجام می‌دهند، اعطا می‌شود که اسم آن، بونوس خوشامدگویی می‌باشد.

    برای دریافت بونوس ها در بروکرها، نیاز به واریز پول یا به اصطلاح شارژ کردن حساب است همچنین در برخی از بروکرها که تعداد آنها محدود است، بدون واریز هم امکان بهره مندی از پاداش معاملاتی وجود دارد که به این نوع پاداش، بونوس بدون واریز گفته می‌شود.

    ارائه طرح‌های تشویقی بروکر، به معامله‌گران کمک می‌کند که با سرمایه بیشتری معامله کنند. بروکرهای فارکس، تنوع زیادی دارند و هر کدام از آنها ممکن است طرح‌های تشویقی و بونوس‌های معاملاتی متفاوتی را به کاربران خود ارائه دهند همچنین انتخاب بونوسی که با شرایط مورد نیاز شما همخوانی داشته باشد، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

    توصیه می‌شود اگر نیازی به بونوس یا طرح‌های تشویقی ندارید، بدون علت آن را بر روی حساب خود فعال نکنید تا مجبور به رعایت قوانین آن هم نشوید اما با این حال، بونوس ها یک فرصت عالی برای کسانی هستند که از دانش معاملاتی بالایی برخوردار می‌باشند اما میزان سرمایه زیادی برای معامله‌گری ندارند.

    هدف از ارائه طرح‌های تشویقی

    هدف از ارائه طرح‌های تشویقی توسط بروکرهای فارکس، تشویق مشتریان برای شارژ حساب و انجام دادن معاملات بیشتر است. میزان پاداش معاملاتی ارائه شده در هر بروکر متفاوت می‌باشد و مدت زمان مشخصی هم دارند.

    میزان بونوس خوشامدگویی و دیگر پاداش ها در اکثر بروکرها به صورت زیر است :

    • بین 10 تا 50 درصد از مبلغ واریز اولیه

    • 100 درصد

    • 200 درصد

    دریافت بونوس خوشامدگویی

    مراحل دریافت بونوس خوشامدگویی آسان است و معامله‌گران می‌توانند پس از واریز اولیه، از این بونوس بهره مند شوند. مراحل کلی دریافت بونوس خوشامدگویی از بروکرها، به شرح زیر می‌باشد :

    • ثبت نام در سایت بروکر

    • ارسال مدارک و احراز هویت

    • واریز اولیه به حسابتان

    میزان بونوس خوشامدگویی که هر یک از بروکرها ارائه می‌کنند، متفاوت است. به طور مثال، یک بروکر برای مشتریان خود یک پاداش خوشامدگویی 100% از مبلغ سپرده را ارائه می‌دهد. مشتری 1000 دلار به حساب واریز می‌کند و بروکر هم 1000 دلار اضافی به حساب او واریز می‌کند. بنابراین، موجودی کلی معامله‌گر در این وضعیت، 2000 دلار می‌باشد.

    پاداش خوشامدگویی فارکس یک پیشنهاد جذاب برای معامله‌گران می‌باشد و البته مزیت هایی هم برای کارگزاران دارد. معامله‌گران با دریافت پاداش خوشامدگویی، منابع مالی اضافی به سپرده خود دریافت می‌کنند و در آینده می‌توانند از آن برای معاملات خود استفاده کنند.

    انواع بونوس بروکر فارکس

    زمانی که از بونوس بروکر فارکس صحبت می‌شود، خیلی از افراد فکر می‌کنند که فقط شامل یک درصد مشخص اعتباری است که به حساب آنها واریز می‌شود در حالی که اینطور نیست. در واقع، انواع بونوس در بروکرهای فارکس وجود دارند که هر کدام دارای ویژگی‌های متمایز با دیگری هستند از جمله آنکه :

    بونوس رایگان

    بونوس رایگان، مبلغ کمی دارد و در صورت افتتاح حساب به حساب تریدرها واریز می‌شود. در برخی از بروکرهای فارکس، این بونوس را می‌توان تحت شرایطی برداشت کرد و از آنجایی که برای دریافت این پاداش نیازی به واریز پول نیست، در میان معامله‌گران محبوبیت دارد. از بونوس رایگان می‌توان برای تست کردن بروکرها در یک حساب واقعی استفاده نمود و حتی به سود بالایی هم رسید.

    بونوس قابل برداشت

    بونوس قابل برداشت که به اسم بونوس غیرقابل ضرر هم معروف است، از دیگر طرح‌های تشویقی ارائه شده توسط بروکرها می‌باشد. در این نوع بونوس، اگر معامله‌گر در معاملات خود ضرر کند، مقدار ضرر از بونوس قابل برداشت کسر می‌شود در واقع، ضرر معامله را پوشش نمی‌دهد. برای دریافت بونوس قابل برداشت، لازم است ابتدا حساب شارژ شود تا یک درصد مشخص بونوس قابل برداشت، اختصاص داده شود.

    برداشت بونوس دارای شرایطی است و در هر بروکر می‌تواند متفاوت باشد به همین دلیل توصیه می‌شود حتما قبل از فعال کردن آن، از پشتیبان بروکر درباره قوانین آن راهنمایی دریافت کنید.

    بونوس قابل معامله یا غیر قابل برداشت

    سومین نوع بونوس ارائه شده توسط بروکرها، بونوس قابل معامله یا غیرقابل برداشت می‌باشد. این نوع بونوس را می‌توانیم بهترین نوع طرح تشویقی بدانیم که یک معامله‌گر امکان دریافت آن را دارد. نکته‌ای که راجع به بونوس قابل معامله باید بدانید این است که این بونوس، غیرقابل برداشت می‌باشد اما در عوض، قابل ضرر است.

    به طور مثال اگر بروکر بونوس 100% قابل معامله داشته باشد و معامله‌گر به میزان 500 دلار حساب خود را شارژ کند، 500 دلار بونوس به حساب او واریز خواهد شد که می‌تواند از آن برای معاملات خود استفاده نماید و اگر ضرر کند، باز هم دارای بونوس خواهد بود.

    بونوس قابل ترید به معامله‌گر کمک می‌کند تا دیرتر به سطح کال مارجین و استاپ اوت برسد که باعث افزایش قدرت معاملاتی او می‌شود.

    سوپر بونوس

    در برخی از بروکرها، طرح تشویقی با عنوان سوپر بونوس به مشتریان ارائه می‌شود. سوپر بونوس، نوعی پاداش معاملاتی قابل معامله است اما با این تفاوت که برداشت کردن آن تحت یکسری شرایط و قوانین از قبل مشخص، امکان پذیر می‌باشد. این نوع بونوس، قابل ضرر هم هست.

    بونوس غیر نقدی بروکر

    در برخی از بروکرهای فارکس، هر از گاهی مسابقاتی اجرا می‌شوند که در نهایت برای برندگان این مسابقات، جوایزی مثل کالاها و حتی خودرو، در نظر گرفته می‌شود. به این نوع بونوس معاملات، بونوس غیر نقدی گفته می‌شود.

    مزایا و معایب بونوس در بروکرهای فارکس

    استفاده از طرح‌های تشویقی بهترین بروکر های فارکس برای ایران، برخی مزایا و معایبی را به همراه دارد. بروکرها برای ارائه پاداش ها به معامله‌گران، یکسری شرایط را در نظر گرفته‌اند که باید قبل از معامله کردن، این شرایط را قبول کنند.

    از مزایای دریافت بونوس و بهره‌مند شدن از طرح‌های تشویقی، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

    • دریافت بونوس در فارکس، قدرت مالی اضافی را برای مشتریان ایجاد می‌کند و این موضوع مخصوصا برای معامله‌گرانی که در ابتدای راه هستند و توانایی سرمایه گذاری مبلغ زیادی را ندارند، بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

    • در بروکرهایی که بونوس خوشامدگویی بدون واریز ارائه می‌کنند، فرصتی برای معامله‌گر فراهم می‌شود که بتواند در یک حساب ریل فعالیت نماید و اگر تمایل داشت، نسبت به سرمایه گذاری اقدام کند.

    • وجوه دریافتی به عنوان بونوس فارکس برای جلوگیری از ضرر معامله‌گر، یا افزایش قدرت معاملات او می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

    از معایب فعال کردن بونوس در بروکر هم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

    • گاهی ممکن است شرایطی در بونوس ایجاد شود که باعث محدودیت‌هایی برای معامله‌گران شود.

    • امکان برداشت پاداش فقط پس از برآورده شدن شرایط بروکر، وجود دارد.

    • معامله با بونوس در بروکر، با خطر انجام معاملات هیجانی همراه است و ممکن است باعث اتخاذ تصمیمات عجولانه شود.

    نحوه برداشت بونوس در فارکس

    نحوه برداشت بونوس در فارکس در هر یک از کارگزاران متفاوت است و هر بروکری شرایط مختص به خود را دارد. بروکرها به منظور جلوگیری از ثبت نام‌های جعلی که با هدف دریافت پاداش خوشامدگویی فارکس انجام می‌شوند، از برداشت زود هنگام وجوه توسط معامله‌گران ممانعت به عمل می‌آورند به همین خاطر است که برای استفاده از پاداش، باید شرایط خاص آن رعایت شود.

    به طور کلی، بروکرها برای برداشت پاداش، قوانین زیر را در نظر دارند :

    حجم معاملات در لات

    یکی از روش‌های رایج برای برداشت بونوس بروکر، رسیدن به میزان مشخصی از حجم معاملات می‌باشد. بروکرها، این شرط را تعیین می‌کنند که هر زمان مجموع معاملات معامله‌گر به مقدار X لات رسید، می‌تواند پاداش را دریافت کند.

    افزایش بالانس حساب

    یکی دیگر از قوانینی که بروکرها برای برداشت پاداش دارند، از طریق افزایش بالانس حساب است. در این حالت، بروکر مبلغ مشخصی را در قالب پاداش خوشامدگویی فارکس به کاربران پرداخت می‌کند و شرطی برای افزایش چند برابری تعیین می‌نماید. به طور مثال، ممکن است بروکر مورد انتخاب شما در شرایط خود، افزایش 3 برابری را تعیین کند بدین معناست که باید پاداش 100 دلاری تبدیل به 300 دلار شود و پس از آن اجازه برداشت خواهید داشت.

    گردش مالی برای مقدار مشخصی از کمیسیون‌های پرداخت شده

    قانون دیگر برای برداشت پاداش در بونوس، گردش مالی برای مقدار مشخصی از کمیسیون‌های پرداخت شده می‌باشد. در این حالت، میزان کمیسیون پرداختی معامله‌گران به بروکر مد نظر قرار داده می‌شود زیرا کمیسیون ها منبع اصلی سود کارگزارها هستند.

    بروکرها می‌توانند مستقیما پاداش را به کمیسیون ارتباط دهند و معامله‌گر هر چه سریع‌تر تعداد معاملات مورد نیاز را برای رسیدن به یک مقدار مشخص کمیسیون باز کند، می‌تواند سریع تر پاداش را دریافت نماید.

    انواع طرح تشویقی بروکرهای فارکس

    معرفی طرح‌های تشویقی فعال در بروکرهای فارکس

    در این بخش، طرح‌های تشویقی فعال در بروکرهای فارکس را معرفی کرده‌ایم. نکته‌ای که باید آن را مد نظر قرار دهید این است که بونوس ها دارای تاریخ انقضاء می‌باشند.

    بونوس آلپاری

    بروکر آلپاری در حال حاضر هیچ بونوس یا طرح تشویقی فعالی ندارد. این بروکر ممکن است در طول دوره‌های مختلف، مسابقاتی را برگزار کند. این مسابقات مانند بونوس معاملاتی، با هدف ترغیت کاربر به ثبت نام یا انجام معاملات بیشتر، اجرا می‌شوند.

    مشتریان آلپاری می‌توانند شاخص داو‌جونز را در این بروکر با نماد WallSt30 معامله نمایند. نماد داوجونز در فارکس (Dow Jones) به عنوان یک شاخص در بازار بورس امریکا و فارکس محسوب می شود و بسیاری از تحلیل‌گران آن را به عنوان یک شاخص و نماد قابل مقایسه با بازدهی سبد سهام و ترید فصلی و ماهانه خود در نظر می‌گیرند.

    بونوس آمارکتس

    آمارکتس از بروکرهای محبوب در بازار فارکس محسوب می‌شود و انواع طرح‌های تشویقی را هم به کاربران خود ارائه می‌دهد. کاربرانی که حساب معاملاتی خود را شارژ کنند، از بونوس معاملاتی و افزایش نرخ کش‌بک به ازای هر لات دریافت خواهند کرد.

    شرایط و قوانین بونوس آمارکتس به شرح زیر می‌باشد :

    • 300 تا 1000 دلار : 15 درصد پاداش و 13 دلار کش‌بک به ازای هر لات

    • 1000 تا 3000 دلار : 17 درصد پاداش و 13 دلار کش‌بک به ازای هر لات

    • 3000 دلار یا بیشتر : 17 درصد و 15 دلار کش‌بک به ازای هر لات

    بونوس ویندزور

    ویندزور یکی دیگر از بروکرهای مورد اعتماد و محبوب بازار فارکس است که انواع طرح‌های تشویقی را دارد. دو مورد از بونوس‌های این بروکر، عبارتند از :

    بونوس ۳۰ دلاری ویندزور

    • مبلغ بونوس بروکر ویندزور : 30 دلار بدون واریز

    • این بونوس پس از ثبت نام و بدون نیاز به واریز به حساب معاملاتی‌تان واریز می‌شود.

    • بونوس فقط یکبار به هر معامله‌گر پرداخت می‌شود.

    • بونوس فقط بر روی حساب “پرایم” در دسترس است.

    • بونوس قابل برداشت نیست.

    بونوس معاملاتی تا سقف 10000 دلار

    • مبلغ بونوس بروکر ویندزور : 20 درصد از مبلغ واریزی

    • حداقل مبلغ واریزی برای واجد شرایط بودن بونوس 500 دلار است

    • حداکثر بونوس قابل پرداخت 10000 دلار است.

    • بونوس به صورت اعتباری است و قابل برداشت یا ضرر نیست.

    بونوس لایت فارکس

    اگر از بروکر لایت فارکس برای معاملات خود در بازار فارکس استفاده کنید، می‌توانید از انواع بونوس‌های این بروکر که از جمله آنها به شرح زیر می‌باشد، بهره مند شوید :

    بونوس 100% لایت فارکس (لایت فایننس)

    • مبلغ بونوس : 100% مبلغ سپرده

    • کد تشویقی برای شرکت کردن : Iran100

    • در صورت وارد کردن بیش از $200 به حساب معاملاتی می‌توانید از این کد تشویقی استفاده کنید.

    • مشتریان فقط به تعداد 5 بار می‌توانند از این کد تبلیغاتی استفاده کنند.

    انواع طرح تشویقی بروکرهای فارکس

    سخن پایانی

    مطلبی که در این صفحه خدمت شما عزیزان ارائه شد، توسط وبسایت امیر تریدر (https://amirtrader.com/) تهیه شده است. این وبسایت، تشکیل شده از مجموعه ای از تریدرهای حرفه ای و فعال در بازار دیجیتال است و خدمات مختلفی مانند برگزاری دوره آموزش فارکس و در اختیار قرار دادن سیگنال را ارائه می‌کند. در صورت تمایل می‌توانید دیگر مطالب مفید را در وبسایت این مجموعه مطالعه نمایید و در کانال تلگرام عضو شوید.

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=327998

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم