• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

اندیکاتور TD Sequential درباره فرصت خرید بیت کوین چه می‌گوید؟

  • کد خبر : 308213
  • 01 آذر 1401 - 1:09
اندیکاتور TD Sequential درباره فرصت خرید بیت کوین چه می‌گوید؟

فهرست محتوا مدتی است که ارزهای دیجیتال به‌عنوان جایگزینی برای پول‌های رایج، به بازار معاملات ورود پیدا کرده‌اند. این ارزهای الکترونیک دارای انواع مختلفی هستند که یکی از آن‌ها بیت کوین، معروف به پادشاه ارزهای دیجیتال است. بیت کوین از کلید عمومی رمزنگاری‌شده استفاده می‌کند و در حقیقت از یک شبکهٔ همتابه‌همتا برخوردار است. این […]

فهرست محتوا

  • مدتی است که ارزهای دیجیتال به‌عنوان جایگزینی برای پول‌های رایج، به بازار معاملات ورود پیدا کرده‌اند. این ارزهای الکترونیک دارای انواع مختلفی هستند که یکی از آن‌ها بیت کوین، معروف به پادشاه ارزهای دیجیتال است. بیت کوین از کلید عمومی رمزنگاری‌شده استفاده می‌کند و در حقیقت از یک شبکهٔ همتابه‌همتا برخوردار است. این ارز برای تأیید تراکنش‌ها از الگوریتم اجماع اثبات کار استفاده می‌کند. هر یک از کاربران می‌توانند از هر تعداد آدرسی که می‌خواهند برخوردار باشند. پس از اتمام هر تراکنش، به تمام اعضای شبکه اعلام می‌شود تا این کوین‌ها دوباره معامله نشوند. این ارز دیجیتال دارای مزایا و معایب بسیاری است که مزایای آن به این ارز اعتبار فراوانی عطا کرده‌است. شاخص‌های مختلفی وجود دارند که روند بیت کوین را بررسی و پیش‌بینی می‌کنند و یکی از آن‌ها اندیکاتور TD Sequential است.

     

    اهداف بیت کوین

    بیت کوین همچون دیگر رمز ارزها با هدف و دلایلی ایجاد شد که برخی از این دلایل عبارت‌اند از:

    • بیت کوین از قابلیت انتقال و حمل بالایی برخوردار است، یعنی کاربران می‌توانند هر میزان از این ارز را در یک فلش، یک برگۀ کاغذ و یا کیف پول الکترونیک جابه‌جا کنند. انتقالات و تراکنش‌های این رمزارز به‌صورت آنلاین و با اسکن یک کد QR یا کلیک در کیف پول‌های آنلاین به‌آسانی انجام می‌شود. تمام این انتقالات با اینترنت، بدون واسطه و با کم‌ترین هزینه انجام می‌شود.
    • آزادی در خرید یکی از اهداف کوین محسوب می‌شود. این ارز تحت سلطه و کنترل هیچ دولت و شخصی قرار ندارد، ازاین‌رو هیچ‌گونه محدودیتی در خرید وجود ندارد.
    • یکی از هدف‌های بیت کوین، کنترل تراکنش‌ها توسط کاربران است. هیچ شخصی به‌غیراز شما نمی‌تواند به اطلاعاتتان دسترسی داشته باشد. این اطلاعات شامل برداشت و خرید، مبادلات و تراکنش‌ها می‌شود.
    • یکی دیگر از اهداف این ارز دیجیتال، امکان انتخاب مبلغ هزینۀ انجام تراکنش به شمار می‌آید. فرستنده به‌طور معمول هزینۀ کامل را پرداخت می‌کند، زیرا در صورت کسر هزینه از گیرنده، موجب ایجاد تناقص در تعداد پرداختی می‌شود.
    • رایج‌ترین راه برای کلاهبرداری در فضای دیجیتال، استفادۀ مجدد از یک پول است. اما امکان جعل برای بیت کوین وجود ندارد. این ارز همچون دیگر ارزهای الکترونیک در تمام الگوریتم‌های خود از فناوری بلاک‌چین و همچنین مکانیزم‌های تأیید جمعی استفاده می‌کند، ازاین‌رو امکان کلاهبرداری به‌صورت پرداخت مجدد در این رمزارز وجود ندارد.
    • مالکان این ارز می‌توانند خریدوفروش ارز دیجیتال خود را با پشتیبان‌گیری و کدگذاری حفظ کنند، به‌غیراز این اطلاعات شخصی کاربر کاملاً حفظ می‌شود.

    بیت کوین بخریم یا نه؟

    سؤالی که برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال یا کسانی که می‌خواهند شروع به سرمایه‌گذاری کنند پیش می‌آید، همین است که آیا بیت کوین بخرند یا نخرند. برای پاسخ به این سؤال باید گفت برخی شاخص‌ها برای ارز دیجیتال وجود دارند که روند پیشرفت یا پسرفت این ارزهای الکترونیک را مورد بررسی قرار می‌دهند و پیش‌بینی می‌کنند که کدام ارز برای خرید و کدام‌یک برای فروش سودآور خواهد بود. یکی از این شاخص‌های معروف و پرکاربرد، اندیکاتور تی‌دی سکوئنشال (TD Sequential) است که برای کندل‌های ارز دیجیتال، به‌واسطۀ تام دیمارک پدید آمده است. کاربران می‌توانند به‌راحتی با استفاده از این شاخص، موقعیت‌های خریدوفروش انواع ارز دیجیتال را تشخیص دهند.

    این اندیکاتور دارای دو سیگنال اساسی است که یک سیگنال نشان‌دهندۀ روند نزولی و موقعیت فروش است. هنگامی که قیمت‌ها با افزایش مواجه می‌شوند و کندل‌ها به عدد 9 یا 8 می‌رسند، نشان‌دهندۀ روند نزولی کوین است. در مقابل سیگنال دیگر هنگامی که در طی روند نزولی، 9 کندل را به‌صورت متوالی می‌گذراند، زمان خرید فرامی‌رسد. پیش از سقوط بازار پس از کرونا، اندیکاتور TD Sequential توانست سقف را به‌درستی پیش‌بینی کند. حال نیز این شاخص اعلام می‌کند که هنگام خرید بیت کوین است. پیش از آن‌که به این بازار ورود پیدا کنید لازم است این شاخص‌ها، نحوۀ کار و استفاده از آن‌ها را درک نمایید.

    عوامل مؤثر در قیمت بیت کوین

    ازجمله عواملی که بر قیمت بیت کوین تأثیر می‌گذارند عبارت‌اند از:

    • میزان عرضه و تقاضا:

    در میان انواع عوامل مؤثر بر قیمت این ارز دیجیتال، میزان عرضه و تقاضای آن بیشترین تأثیر را می‌گذارد؛ به این صورت که با افزایش تقاضای این رمزارز، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد و با کاهش تقاضا نیز قیمت آن با کاهش مواجه خواهد بود.

    • اخبار و رسانه‌ها:

    رمز ارزهای موجود هنوز به‌صورت کافی در میان مردم جایگاه خود را پیدا نکرده‌اند، ازاین‌رو اطلاعات و آگاهی کافی برای مردم وجود ندارد. هرروزه اخبار و بیانیه‌هایی درمورد ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود که برخی از آن‌ها کاذب بوده و برخی حقیقت دارند. این اخبار چه حقیقت داشته باشند و چه کاذب باشند، تأثیر بسیاری بر افکار عمومی برای خرید یا عدم خرید رمزارزها می‌گذارند؛ در نهایت اخبار بر روی قیمت تأثیر می‌گذارند.

    • وجود ارزهای دیجیتال رقیب:

    این یک مسئلۀ واضح است که بیت کوین رتبۀ اول را در میان انواع ارزهای دیجیتال دارد و بسیار محبوب است. این وضعیت مقام اول می‌تواند همیشگی باشد و با حضور یک رقیب قدرتمند کنار برود. درصورتی‌که این ارز دیجیتال دچار افت و ضعف شود و یا این‌که رمزارز قدرتمندتری به بازار ارائه شود، با کاهش قیمت این ارز روبه‌رو خواهیم شد.

    • اعتبار بیت کوین:

    حضور در هر فضایی، مخصوصاً فضایی غیرملموس، نیازمند اعتبار و مقبولیت است. درصورتی‌که اعتبار این رمزارز با کاهش مواجه شود، قطعاً قیمت آن نیز کاهش پیدا می‌کند. علاوه‌بر این موارد ذکرشده، عوامل دیگری نیز همچون هزینۀ استخراج آن، تکثیر بازار، مقدار کارمزد ماینرها برای استخراج و… وجود دارند که بر قیمت این ارز تأثیر می‌گذارند.

    سخن پایانی

    قطعاً در آینده ارزهای دیجیتال هدف‌های بزرگ‌تری را پیموده و به‌طور فراگیر مورداستفادل تمام مردم دنیا قرار می‌گیرند. در میان انواع گوناگون این رمز ارزها، بیت کوین یکی از بهترین ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود که محبوبیت زیادی دارد. نمی‌توان به‌طور حتم گفت که با سرمایه‌گذاری بر روی این رمزارز می‌توانید سود بسیاری داشته باشید، زیرا بازار این ارز همواره با نوسانات زیادی روبه‌رو است. مهم‌ترین اصل برای ورود به حوزۀ ارز دیجیتال، کسب آگاهی و اطلاعات کافی است؛ عدم آگاهی موجب ضرروزیان شما می‌شود. به‌طورکلی سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال سودآوری درازمدت دارد و توصیه می‌شود برای خریدوفروش و حضور در بازار سرمایه‌گذاری بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، از افراد ماهر و آگاه دریافت

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=308213

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم