• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

اندر بلای سخت پدید آید، فضل و بزرگمردی و سالاری

  • کد خبر : 109036
  • 27 اردیبهشت 1399 - 8:36
اندر بلای سخت پدید آید، فضل و بزرگمردی و سالاری

اندر بلای سخت پدید آید، فضل و بزرگمردی و سالاری مدیر امور ارتباطات بانک شهر در یادداشتی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی تاکید کرد: عملکرد خوب و تلاش‌های روابط عمومی‌ها در افزایش روحیه عمومی، جایگاه ارتباطات را ارتقا داده است.
به گزارش ایبنا به نقل از مرکز ارتباطات و بانک شهر، در این یادداشت آمده است: برای انسان اجتماعی، بهترین حالت ارتباط، زمانی است که بداند در شرایط استثنایی و بحرانی، تنها نیست.
بحرانی که همیشه بی خبر از راه می رسد و آینده را از گذشته متمایز و با جزئیات شگفت آوری همراه و برداشت ها و به همان میزان تفکر و عملکرد ما را تغییر می دهد. اتفاقاتی که قرار بود غیرقابل توقف باشد، متوقف و مواردی که تصور می شد، غیرممکن است، اتفاق می افتد.
در چنین شرایطی، ارتباطات و کانال ها و ابزار نوین ارتباطی که خود زمانی موجب بروز تغییرات و شوک در میان مردم و جوامع بوده اند، حال به گونه ای نظام مند و هماهنگ در راستای تقویت روحی و معنوی و حمایت عمومی، با قدرتی بی سابقه به میدان آمده و پیام مهر و دوستی، لبخند و آرامش را به همگان هدیه و چراغ امید را در دلها روشن می سازد.
در شرای..

  • اندر بلای سخت پدید آید، فضل و بزرگمردی و سالاری

    مدیر امور ارتباطات بانک شهر در یادداشتی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی تاکید کرد: عملکرد خوب و تلاش‌های روابط عمومی‌ها در افزایش روحیه عمومی، جایگاه ارتباطات را ارتقا داده است.

    به گزارش ایبنا به نقل از مرکز ارتباطات و بانک شهر، در این یادداشت آمده است: برای انسان اجتماعی، بهترین حالت ارتباط، زمانی است که بداند در شرایط استثنایی و بحرانی، تنها نیست.
    بحرانی که همیشه بی خبر از راه می رسد و آینده را از گذشته متمایز و با جزئیات شگفت آوری همراه و برداشت ها و به همان میزان تفکر و عملکرد ما را تغییر می دهد. اتفاقاتی که قرار بود غیرقابل توقف باشد، متوقف و مواردی که تصور می شد، غیرممکن است، اتفاق می افتد.

    در چنین شرایطی، ارتباطات و کانال ها و ابزار نوین ارتباطی که خود زمانی موجب بروز تغییرات و شوک در میان مردم و جوامع بوده اند، حال به گونه ای نظام مند و هماهنگ در راستای تقویت روحی و معنوی و حمایت عمومی، با قدرتی بی سابقه به میدان آمده و پیام مهر و دوستی، لبخند و آرامش را به همگان هدیه و چراغ امید را در دلها روشن می سازد.

    در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا که تمام مردم و کشورهای دنیا درگیر آن می باشند، فارغ از رفتار حکومت های مختلف، نکته ای که در تغییر رفتار انسانها و اعضای آن جوامع برداشت می شود، حس همدلی و کمک و همچنین اشتراک گذاری تجربیات تلخ و شیرین خود با هدف انتقال نتایج آزمون های رفتاری و آموزش مهارت ها و تماما نوعی همراهی و مشارکت جمعی برای عبور از بحران است که موجب شده، نقش فردی هر یک از اعضای جامعه به عنوان کنشگر روابط عمومی و اجتماعی، پررنگ تر از گذشته شود.

    عملکرد خوب و تلاش های روابط عمومی ها در افزایش روحیه عمومی، نه تنها جایگاه ارتباطات را در جامعه بالا برده بلکه بلا را به "نعمت" و تهدید را به "فرصت" تبدیل نموده که به امید خدا خیر، برکت و خشنودی همگانی را نیز به دنبال خواهد داشت.

    اینجانب ضمن قدردانی از وفاداری، همدلی و تعهد یکایک افراد جامعه که هریک به عنوان فعال عرصه حساس و مسئولیت آفرین روابط عمومی کشور به خوبی نشان دادند، بنی آدم اعضای یکدیگرند…، فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط‌عمومی را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم و برای همه عزیزان درمسیر خدمت، آرزوی توفیق روزافزون دارم.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=109036

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم