• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

امینی در تفاهم نامه همکاری بین دیجی‌پی و بانک مسکن: دیجی‌پی اعتبار را تامین می‌کند/ بانک مسکن تضمین مشتریان خود را به عهده می گیرد

  • کد خبر : 335427
  • 30 آبان 1402 - 16:30
امینی در تفاهم نامه همکاری بین دیجی‌پی و بانک مسکن: دیجی‌پی اعتبار را تامین می‌کند/ بانک مسکن تضمین مشتریان خود را به عهده می گیرد

پول بانک: دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، با موضوع «گذار به بانکداری هوشمند»، به همت پژوهشکده پولی و بانکی و حمایت شرکت ملی انفورماتیک، طی روزهای 29 و 30 آبان ماه 1402، در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

  • مدیرعامل دیجی‌پی گفت: در آغاز این راه قرار داریم و با قراردادی یکساله همکاریمان را با بانک مسکن آغاز کرده‌ایم. در اولین مرحله صد هزار نفر ار مشتریان بانک مسکن می‌توانند تاسقف ۵۰ میلیون تومان از  اعتبار دیجی‌پی استفاده کنند.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پول بانک، دیجی‌پی و بانک مسکن، صبح امروز سه شنبه 30 آبان ماه 1402، در دومین روز از دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، تفاهم نامه همکاری در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما امضا کردند.

    بنا به این گزارش، در آیین تفاهم نامه همکاری دیجی‌پی و بانک مسکن، هومن امینی مدیرعامل دیجی‌پی، حمید محمدی مدیرعامل دیجی‌کالا، سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن حضور داشتند.

    این گزارش ادامه می دهد: طبق این تفاهم‌ نامه یک ساله، مشتریان فعال بانک مسکن می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومن  از اعتبار bnpl (الان بخر، بعدا پرداخت کن!) دیجی‌پی استفاده کنند و آن را در یک یا چهار مرحله پرداخت کنند.

    هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی

    هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی، در این باره گفت: در آغاز این راه قرار داریم و با قراردادی یکساله همکاریمان را آغاز کرده‌ایم. در اولین مرحله صد هزار نفر ار مشتریان بانک مسکن می‌توانند تاسقف ۵۰ میلیون تومان از  اعتبار دیجی‌پی استفاده کنند.

    امینی، در ادامه توضیح داد: یکی از روش‌هایی که دیحی‌پی بای ارائه سرویس BNPL در نظر گرفته است، روش حفاظت شده یا سکیورد است که بازپرداخت اعتبار را هم تضمین می‌کند. در این روش یا باید رتبه اعتباری افراد در دیجی‌پی سنجیده شود که این رتبه از رفتار هر فرد در اکوسیستم دیجی‌کالا و دیجی‌پی و سایر سرویس‌‌دهنده‌های دیجی‌کالا ارزیابی شود، یا از طریق نهاد یا شخصی تضمین شود. حالا بانک مسکن تضمین مشتریان خود را به عهده گرفته است. اعتبار را دیجی‌پی تامین می‌کند و در واقع بانک مسکن تامین کننده اعتبار نیست؛ اما در نهایت ما با بانک مسکن طرفیم.

    سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن

    سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن، هم در این باره توضیح داد: ما بانکی با بیش از هشتاد سال سابقه هستیم و تنها تمرکز ما روی خرید مسکن برای کاربران نیست و در تلاشیم در سایر حوزه‌ها نیز وارد شویم چون پتانسیل توسعه در بانک مسکن بسیار بالاست.

    وی در ادامه توضیح داد: فعلا سقف اعتباری  ۵۰ میلیون تومان است که  بین یک قسط تا ۴ قسط و بدون سود پرداخت خواهد شد پیش پرداخت آن نیز ۲۵ درصد است.

    حسینی، در پایان سخنان خود گفت: ما می‌خواهیم از نقش تسهیلگری دیجی‌پی برای تسهیل امور مشتریانمان استفاده کنیم.

    حمید محمدی، مدیرعامل دیجی‌کالا

    حمید محمدی، مدیرعامل دیجی‌کالا، هم در این باره توصیح داد: امیدواریم این تفاهم‌نامه همکاری امکان باز شدن ظرفیت‌های جدیدی برای هر دو سوی تفاهم‌نامه و کاربران آن باشد.

    محمدی در ادامه افزود: مشتریان بانک مسکن می‌توانند از اعتبار خود در تمام درگاه‌های متصل به دیجی‌پی استفاده کنند و خرید آنها محدود به کالا از دیجی‌کالا نیست. حوزه سفر، پزشکی، کالای دیجیتال، گرشگری، لوازم خانه و تمام پذیرندگانی که در سایت دیجی‌پی آورده شده شامل این اعتبار می‌شوند.

    لازم به ذکر است، دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، صبح دوشنبه ۲۹ آبان ماه 1402، با حضور محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌ جمهور، مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، مدیران بانکی و مالی، کارشناسان حوزه فناوری و پرداخت و اصحاب رسانه، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما افتتاح شد.

    گفتنی است، دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، با موضوع «گذار به بانکداری هوشمند»، به همت پژوهشکده پولی و بانکی و حمایت شرکت ملی انفورماتیک، طی روزهای 29 و 30 آبان ماه 1402، در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

    خبرنگار: فاطمه داداشی

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=335427

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم