• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
1

امید به اقتصاد با افزایش معاملات مسکن به کشور بازگشته است !

  • کد خبر : 99504
  • 05 آبان 1398 - 13:12
امید به اقتصاد با افزایش معاملات مسکن به کشور بازگشته است !

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد دلیل کاهش نرخ تورم نسبت به پارسال افزایش معاملات مسکن در تهران است ، این نشان دهنده برگشت امید به اقتصاد کشور است . براساس اعلام ایشان 22 درصد معاملات مسکن در تهران افزایش یافته است. به گزارش پول بانک ، عبدالناصر همتی در یادداشتی اینستاگرامی گفت: نرخ توم […]

  • رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد دلیل کاهش نرخ تورم نسبت به پارسال افزایش معاملات مسکن در تهران است ، این نشان دهنده برگشت امید به اقتصاد کشور است . براساس اعلام ایشان 22 درصد معاملات مسکن در تهران افزایش یافته است.

    به گزارش پول بانک ، عبدالناصر همتی در یادداشتی اینستاگرامی گفت: نرخ توم ماهانه در مهر ماه کاهنده بود و به ۰.۶ درصد رسید.

    عبدالناصر همتی

    رئیس کل بانک مرکزی در صفحه اینستاگرامی خود اینگونه نوشت : همانطور که انتظار می رفت و براساس گزارش همکاران در اداره آمار های اقتصادی ، در مهر ماه نیز نرخ تورم ماهانه کاهنده بود و به 0.6 درصد رسید از اسفند ماه سال 1397 که تورم ماهانه به اوج خود ، یعنی 5.4 درصد رسید تا به امروز نرخ رشد ماهانه تورم بطور مداوم کاهنده بوده است و نرخ تورم نقطه به نقطه نیز از اردیبهشت ماه امسال تا به امروز بطور متوسط ماهانه 4 درصد واحد درصد کاهش داشته است که باعث شده نرخ تورم 12 ماهه در مهر ماه نزولی شود. آرامش و ثبات نسبی جاکم بر بازار ارز و روند مثبت و منطقی تامین ارز واردات کشور در سامانه نیما ، از طرق مختلف و متاسب با موانع تحریمی ، روند مثبت رشد غیر نفتی اقتصاد در کنار آمار روز گذشته اداره بررسیها و سیاست های اقتصادی در مورد تغییر روند و افزایش 22 درصدی معاملات مسکن در تهران ، که می تواند نشانی از شروع روند کشوری آن باشد همگی خبر از برگشت امید به روند اطمینان بخش اقتصاد است.در حال حاضر دغدغه مهم بانک مرکزی تامین نقدینگی مولد واحد های تولیدی و بسط رونق پایدار و غیر تورمی در کشور است و تلاش میکند ضمن احتراز از رشد نامتاسب نقدینگی ، برای حفظ روند تولید و تقویت ردش اقتصادی از سریق تامین سرمایه در گردش واحد ها و تامین مالی بخش های تولیدی پیشتاز ، اقدامات لازم را انجام دهد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=99504

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم