• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

امروز واردات خودرو تعیین تکلیف می‌شود

  • کد خبر : 262503
  • 26 آبان 1400 - 7:14
امروز واردات خودرو تعیین تکلیف می‌شود

امروز واردات خودرو تعیین تکلیف می‌شود طرح مجلس در خصوص واردات مدیریت شده خودرو برای تنظیم بازار در دستور کار مجلس قرار گرفت. نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه؛ طرح مجلس در خصوص واردات مدیریت شده خودرو برای تنظیم بازار و تنظیم عرضه و تقاضا و […]

  • امروز واردات خودرو تعیین تکلیف می‌شود

    طرح مجلس در خصوص واردات مدیریت شده خودرو برای تنظیم بازار در دستور کار مجلس قرار گرفت.

    نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه؛ طرح مجلس در خصوص واردات مدیریت شده خودرو برای تنظیم بازار و تنظیم عرضه و تقاضا و پاسخ به مطالبات مردم در حوزه تنظیم‌گری بخش خودرو، در دستور کار مجلس قرار دارد به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: ماده ۴ این طرح از مجلس دهم و پس از ایرادهای شورای نگهبان در کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح و ایراداهای مورد نظر شورای نگهبان مرتفع شد.

    حجت اله فیروزی افزود: این طرح مدتی قبل به تصویب نمایندگان مجلس رسید و پس از ارسال به شورای نگهبان برای تایید، این شورا دو ابهام دقیق را در مصوبه مجلس شناسایی کرد و برای رفع ابهام به مجلس باز گرداندند.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: اکنون این ابهام‌ها توسط کمیسیون صنایع و معادن مرتفع شده و امروز برای تصویب و تامین نظرات شورای نگهبان در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد.

    وی خاطر نشان کرد: دو ابهامی که شورای نگهبان در خصوص مصوبه مجلس شناسایی و برای رفع به مجلس اعلام کرد، مربوط به منشا ارز خارجی برای واردات خودرو و اختیاری که مجلس به دولت برای تصویب مقررات مکمل قانون داده بود، است.

    فیروزی اظهار کرد: این دو ابهام باید مرتفع می‌شد که خوشبختانه این ابهام‌ها شفاف سازی و رفع شده و امیدواریم با رای قوی و بالای مجلس، این مصوبه نهایی و با تایید شورای نگهبان اجرایی شود.

    *خبرنگار: پروین خدادادی

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=262503

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم