• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

امام‌جمعه شهرستان نقده تأکید کرد: مالیات، نقش اساسی در اقتصاد اسلامی ایفا می کند

  • کد خبر : 10709
  • 19 شهریور 1397 - 14:01
امام‌جمعه شهرستان نقده تأکید کرد: مالیات، نقش اساسی در اقتصاد اسلامی ایفا می کند

پول بانک: امام‌جمعه شهرستان نقده گفت: در نظام اسلامی، مالیات، ابزاری برای حمایت از فقرا و اقشار کم‌درآمد، تثبیت و یا کاهش نرخ تورم، حفظ امنیت، ایجاد و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی و غیره است و به همین جهت، نقش اساسی در اقتصاد اسلامی ایفا می‌کند.

  • پول بانک: امام‌جمعه شهرستان نقده گفت: در نظام اسلامی، مالیات، ابزاری برای حمایت از فقرا و اقشار کم‌درآمد، تثبیت و یا کاهش نرخ تورم، حفظ امنیت، ایجاد و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی و غیره است و به همین جهت، نقش اساسی در اقتصاد اسلامی ایفا می‌کند.

    به گزارش رسانه مالیاتی ایران، حجت‌الاسلام ابراهیمی، امام‌جمعه شهرستان نقده از توابع استان آذربایجان غربی در بازدید از بخش‌های مختلف اداره امور مالیاتی این شهر، ضمن تأکید بر اخذ مالیات عادلانه از مردم، از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات‌دهی به مودیان و راهنمایی و پاسخگویی به سوالات مالیاتی ایشان قرار گرفت .
    امام‌جمعه شهرستان نقده با تاکید بر لزوم آگاهی مردم از نحوه هزینه کرد درآمدهای مالیاتی اظهار داشت: مردم اگر از نحوه مصرف مالیات هایی که پرداخت کرده اند و آثار و نتایج آن اطلاعات کافی داشته باشند، قطعا احساس وظیفه بیشتری کرده و از پرداخت مالیات استقبال خواهند کرد، چرا که درآمدهای حاصل از مالیات‌های پرداختی در قالب ارائه خدمات اجتماعی و رفاهی در اشکال مختلف مجددا به مردم باز می گردد.
    وی با اشاره به مصرف درآمدهای مالیاتی در حوزه هایی همچون عمران، آموزش و پرورش و سلامت و درمان خاطر نشان کرد: منابع مالی حاصل از درآمدهای عمومی همچون مالیات بر خلاف منابع طبیعی همچون نفت و گاز که با خطر کاهش و اتمام مواجه هستند، می توانند به عنوان یک منبع قابل اتکا و تمام نشدنی برای تامین بودجه کشور محسوب شوند.

    خبرنگار: مهران احمدی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=10709

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم