• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

افزایش ۵۹ درصدی قیمت یک رمزارز در هفت روز

  • کد خبر : 288203
  • 08 اسفند 1400 - 14:34
افزایش ۵۹ درصدی قیمت یک رمزارز در هفت روز

ایرنا نوشت: بازار معاملات ارزهای دیجیتال امروز در شیب ملایمی از نوسان قرار دارد. قیمت تعدادی از رمزارزها صعودی و تعدادی دیگر نزول شدند. در میان این شیب ملایم، رمزارز «ترا» در یک هفته بیش از ۵۹ درصد رشد داشته است. نوسانات بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد. برخی روزها بازار سراسر سبز است و در […]

  • ایرنا نوشت: بازار معاملات ارزهای دیجیتال امروز در شیب ملایمی از نوسان قرار دارد. قیمت تعدادی از رمزارزها صعودی و تعدادی دیگر نزول شدند. در میان این شیب ملایم، رمزارز «ترا» در یک هفته بیش از ۵۹ درصد رشد داشته است.

    نوسانات بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد. برخی روزها بازار سراسر سبز است و در روزهای دیگر، روند معاملاتی تمام رمزارزها قرمز می‌شود.

    بر اساس رصد بازار رمزارزها (coinmarketcap.com) در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه امروز، نرخ بیت‌کوین با افزایش حدود ۳ درصدی نسبت به هفته گذشته و افزایش حدود یک درصد نسبت به روز گذشته، به قیمت ۳۹ هزار و ۳۷۹ دلار در بازار معامله شد. بیت‌کوین که هفته‌های گذشته به ۳۴ هزار دلار نیز رسیده بود، روند صعودی خود را تا ۴۴ هزار دلار پیش برد، اما این صعود پایدار نبود به طوری که امروز دوباره به کانال قیمتی ۳۹هزار دلار بازگشته است.

    علاوه بر بیت‌کوین، رمز ارز اتریوم نیز با افزایش قیمت بیش از حدود ۲ درصد نسبت به هفته گذشته، به قیمت ۲ هزار و ۸۰۲ دلار رسید.

    در این بازار، اکنون ۱۷ هزار و ۸۳۴ رمرارز در حال مبادله هستند. دامیننس (/Dominance تسلط بر بازار) بیت‌کوین اکنون به ۴۱.۸ درصد رسیده است. سهم اتریوم در این بازار نیز امروز به ۱۸.۷ درصد رسید.

    افزایش ۵۹ درصدی قیمت یک رمزارز در هفت روز

    ارزش بازار ارزهای دیجیتال اکنون به یک هزار و ۷۷۶ میلیارد دلار رسیده است.

    بر اساس آخرین آمار، ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) امروز۷۴۰ میلیارد و ۸۸۶ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم نیز ۳۳۰ میلیارد و ۸۴۶ میلیون دلار است.

    در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو اس دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB) ۳۷۹ دلار و ۱۳ سنت، سولانا (Solana) ۹۰ دلار و ۶۹ سنت، کاردانو (Cardano) ۹۰ سنت، ریپل (XRP) ۷۵ سنت، ترا (Terra) ۷۷ دلار و ۸۴ سنت و آوالانچ (AVAX) با قیمت ۸۱ دلار و ۱۷ سنت معامله شد.

    ۲۲۳۲۲۷

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=288203

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم