• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

افزایش قیمت برنج، چالشی برای مصرف‌کنندگان؛ هم برنج ایرانی و هم خارجی گران شد

  • کد خبر : 341705
  • 15 بهمن 1402 - 11:36
افزایش قیمت برنج، چالشی برای مصرف‌کنندگان؛ هم برنج ایرانی و هم خارجی گران شد

سخنگوی اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران اعلام کرد: قیمت برنج در روزهای اخیر با افزایش ۲ تا ۳ هزار تومانی در هر کیلو روبه‌رو شده است. این افزایش قیمت برنج شامل هم برنج‌های ایرانی و هم برنج‌های وارداتی می‌شود. به گزارش همدلی، حسین فرهادی، سخنگوی اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران اعلام کرد: در روزهای اخیر، […]

  • سخنگوی اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران اعلام کرد: قیمت برنج در روزهای اخیر با افزایش ۲ تا ۳ هزار تومانی در هر کیلو روبه‌رو شده است. این افزایش قیمت برنج شامل هم برنج‌های ایرانی و هم برنج‌های وارداتی می‌شود.

    به گزارش همدلی، حسین فرهادی، سخنگوی اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران اعلام کرد: در روزهای اخیر، قیمت برنج با افزایش ۲ تا ۳ هزار تومانی در هر کیلو افزایش یافته است. این افزایش قیمت هر دو نوع برنج ایرانی و برنج‌های وارداتی را در برمی‌گیرد.

    فرهادی در گفت‌وگویی درباره موجودی و قیمت روغن نیز اظهار کرد: موجودی روغن به مقدار کافی در بازار وجود دارد و قیمت آن در تابستان امسال ۱۵ درصد کاهش یافته است.

    با توجه به توضیحات حسین فرهادی، سخنگوی اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران، افزود: این کاهش قیمت روغن به دلیل ارزان‌تر شدن مواد اولیه تولید در سطح جهان اتفاق افتاده است. با توجه به واردات مواد اولیه تولید روغن با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی، این کاهش جهانی در قیمت منجر به ارزان‌تر شدن تولید روغن شده و با هماهنگی وزارت جهاد، کاهش قیمت نهایی برای مصرف‌کننده نیز اعمال شده است. او افزود: با این حال، ارزان شدن روغن به اندازه کافی تقاضا را افزایش نداده و در کل الگوی خرید مردم به گونه‌ای است که زمانی که کالا گران و کمیاب می‌شود، به خرید آن ترغیب می‌شوند و کاهش قیمت تمایل به خرید را بیشتر نمی‌کند.

    “سخنگوی اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران در خصوص بازار حبوبات: افزایش قیمت حبوبات به دلیل انتقال ارز واردات از تالار اول به تالار دوم، به تعویق افتاده و در نزدیکی ماه رمضان و عید نوروز، پیش‌بینی نمی‌شود.”

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=341705

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم