نماد سایت پول بانک

افزایش طرح کالابرگ الکترونیکی در ماه خرداد؟

افزایش طرح کالابرگ الکترونیکی در ماه خرداد؟
  • طرح کالابرگ الکترونیکی در سال جاری ادامه دارد و ممکن است مقدار آن بیشتر شود.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که طرح کالابرگ الکترونیکی در سال جاری ادامه دارد. او گفت: “ما دیروز جلسه‌ای با سرپرست ریاست جمهوری داشتیم تا این طرح را به شکل جدید طراحی و اجرایی کنیم، اما جزئیات آن هنوز نهایی نشده است.”

    وی همچنین افزود: “مهمترین موضوعی که مطرح شده بود این بود که کارگاه‌ها و کارخانه‌ها تعطیل نشوند. همچنین رشد اقتصادی نیز یکی از مسائلی است که رئیس جمهور به آن تاکید کرده‌اند.”

    وزیر تعاون تاکید کرد: “امیدواریم که بتوانیم رشد اقتصادی را به کانال رشد ۸ درصدی حرکت دهیم. بحث دیگر مهار تورم و مدیریت نقدینگی است که در دستور کار دولتمردان قرار گرفته است.”

    در مورد طرح کالابرگ الکترونیکی، وی اظهار کرد: “ما جلسه‌ای با آقای مخبر داشتیم تا این فرآیند را به شکل جدید طراحی کرده و انجام دهیم. جزئیات آن اعلام می‌شود؛ اما این طرح ادامه دارد و مورد تاکید رئیس جمهور بود.”

    وی همچنین افزود: “برای این کار باید جلساتی با حضور سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت برگزار شود تا هماهنگی میان دستگاه‌ها بیشتر شود. در تداوم طرح کالابرگ الکترونیکی شکی نیست.”

    در ادامه، وزیر تعاون در مورد ساخت مسکن کارگری اظهار کرد: “جانشین قرارگاه مسکن کارگری منصوب شده و تعاونی‌های کارگری در حال تلاش هستند تا مسکن کارگری به نتیجه برسد.”

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل