• امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳
3

افزایش طرح کالابرگ الکترونیکی در ماه خرداد؟

  • کد خبر : 344530
  • 07 خرداد 1403 - 16:12
افزایش طرح کالابرگ الکترونیکی در ماه خرداد؟

طرح کالابرگ الکترونیکی در سال جاری ادامه دارد و ممکن است مقدار آن بیشتر شود. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که طرح کالابرگ الکترونیکی در سال جاری ادامه دارد. او گفت: “ما دیروز جلسه‌ای با سرپرست ریاست جمهوری داشتیم تا این طرح را به شکل جدید طراحی و اجرایی کنیم، اما جزئیات […]

  • طرح کالابرگ الکترونیکی در سال جاری ادامه دارد و ممکن است مقدار آن بیشتر شود.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که طرح کالابرگ الکترونیکی در سال جاری ادامه دارد. او گفت: “ما دیروز جلسه‌ای با سرپرست ریاست جمهوری داشتیم تا این طرح را به شکل جدید طراحی و اجرایی کنیم، اما جزئیات آن هنوز نهایی نشده است.”

    وی همچنین افزود: “مهمترین موضوعی که مطرح شده بود این بود که کارگاه‌ها و کارخانه‌ها تعطیل نشوند. همچنین رشد اقتصادی نیز یکی از مسائلی است که رئیس جمهور به آن تاکید کرده‌اند.”

    وزیر تعاون تاکید کرد: “امیدواریم که بتوانیم رشد اقتصادی را به کانال رشد ۸ درصدی حرکت دهیم. بحث دیگر مهار تورم و مدیریت نقدینگی است که در دستور کار دولتمردان قرار گرفته است.”

    در مورد طرح کالابرگ الکترونیکی، وی اظهار کرد: “ما جلسه‌ای با آقای مخبر داشتیم تا این فرآیند را به شکل جدید طراحی کرده و انجام دهیم. جزئیات آن اعلام می‌شود؛ اما این طرح ادامه دارد و مورد تاکید رئیس جمهور بود.”

    وی همچنین افزود: “برای این کار باید جلساتی با حضور سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت برگزار شود تا هماهنگی میان دستگاه‌ها بیشتر شود. در تداوم طرح کالابرگ الکترونیکی شکی نیست.”

    در ادامه، وزیر تعاون در مورد ساخت مسکن کارگری اظهار کرد: “جانشین قرارگاه مسکن کارگری منصوب شده و تعاونی‌های کارگری در حال تلاش هستند تا مسکن کارگری به نتیجه برسد.”

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=344530

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم