• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

افزایش سن بازنشستگی: چه کسانی از این تغییرات تحت تاثیر قرار می‌گیرند؟

  • کد خبر : 342011
  • 26 بهمن 1402 - 10:37
افزایش سن بازنشستگی: چه کسانی از این تغییرات تحت تاثیر قرار می‌گیرند؟

به تفصیلات وزیر کار، افرادی که دارای ۲۸ سال سابقه خدمت هستند، مشمول قانون مذکور خواهند بود. اما افرادی که سابقه خدمت ۲۹ و ۳۰ سال دارند، به این قانون مشمول نخواهند شد. سید صولت مرتضوی، وزیر کار و رفاه اجتماعی، در جلسه‌ای که در حاشیه نشست هیئت وزیران برگزار شد، درباره کاهش نرخ بیکاری […]

  • به تفصیلات وزیر کار، افرادی که دارای ۲۸ سال سابقه خدمت هستند، مشمول قانون مذکور خواهند بود. اما افرادی که سابقه خدمت ۲۹ و ۳۰ سال دارند، به این قانون مشمول نخواهند شد.

    سید صولت مرتضوی، وزیر کار و رفاه اجتماعی، در جلسه‌ای که در حاشیه نشست هیئت وزیران برگزار شد، درباره کاهش نرخ بیکاری و اجرای قانون افزایش سن بازنشستگی صحبت کرد.

    با توجه به بررسی‌هایی که از طریق سامانه رصد اشتغال، میزان بیمه‌های اجباری و اختیاری که توسط کارفرمایان و کارگران پرداخت می‌شود، و آمار رسمی مرکز آمار کشور انجام شده است، وزیر کار و رفاه اجتماعی درباره کاهش نرخ بیکاری توضیح داد. او اعلام کرد که نرخ بیکاری برای اولین بار در ۴۰ سال اخیر به ۷ درصد رسیده است و این امر بسیار خرسندکننده است.

    وزیر کار و رفاه اجتماعی، سید صولت مرتضوی، در جلسه‌ای که در حاشیه نشست هیئت وزیران برگزار شد، درباره دو موضوع صحبت کرد. اولاً، در مورد کاهش نرخ بیکاری، او اعلام کرد که نرخ بیکاری در حال حاضر به ۷ درصد کاهش یافته است و این موضوع بسیار خرسندکننده است. همچنین، او اعلام کرد که کارشناسان می‌توانند در صورت داشتن نظرات و شبهات، با وزارت کار و رفاه اجتماعی تماس بگیرند تا موضوع بررسی شود.

    درباره اجرای قانون افزایش سن بازنشستگی، وزیر کار توضیح داد که افرادی که بیش از ۲۸ سال سابقه کار دارند، برای بازنشستگی حداقل باید ۳۰ سال خدمت کنند. این قانون در سال ۱۴۰۵ اجرا می‌شود. همچنین، او اعلام کرد که افرادی که ۲۸ سال سابقه خدمت دارند، مشمول این قانون می‌شوند، اما افرادی که ۲۹ و ۳۰ سال سابقه دارند، مشمول نمی‌شوند.

    به طور خلاصه، وزیر کار و رفاه اجتماعی در جلسه نشست هیئت وزیران در مورد کاهش نرخ بیکاری و اجرای قانون افزایش سن بازنشستگی توضیحاتی ارائه کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342011

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم