• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

افتتاح سیستم یکپارچه سازی « ال سی دی » های شعب بانک دی

  • کد خبر : 11400
  • 29 شهریور 1397 - 17:49
افتتاح سیستم یکپارچه سازی « ال سی دی » های شعب بانک دی

پول بانک: با اتمام پروژه یکپارچه سازی « ال سی دی » های شعب از ال سی دی های شعب بانک دی در سراسر کشور رونمایی شد.

  • پول بانک: با اتمام پروژه یکپارچه سازی « ال سی دی » های شعب از ال سی دی های شعب بانک دی در سراسر کشور رونمایی شد.

    به گزارش اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛ طی مراسمی با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل، علی فتحعلی، نائب رئیس هیئت مدیره ، محمد علی بخشی زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک، جمشید قزوینیان، مدیر روابط عمومی و تبلیغات و جمعی از مدیران و کارکنان  بانک دی، نرم افزار یکپارچه سازی ال سی دی های شعب(دیجیتال ساین ایج) به صورت رسمی افتتاح شد.
    محمد رضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش همکاران اداره روابط عمومی و معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک و اداره کل پشتیبانی طی سال های گذشته در راستای راه اندازی و یکپارچه سازی ال سی دی های شعب گفت:اطلاع رسانی منظم و منسجم در ایجاد هم افزایی و  پیشبرد اهداف هر سازمان یک ضرورت است و ال سی دی های شعب ابزاری است که این امکان را فراهم می آورد.
    قربانی افزود:صرفه جویی در منابع و هزینه های سازمان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی یک اولویت است که با راه اندازی سیستم یکپارچه سازی ال سی دی های شعب و میسر شدن امکان تبلیغات رایگان ،اقدامی موثر در اجرای تبلیغات اثربخش و هدفمند صورت می پذیرد.
    جمشید قزوینیان، مدیر روابط عمومی و تبلیغات بانک دی نیز در جریان مراسم رونمایی از ال سی دی های شعب با تشریح فرآیند گسترده این پروژه گفت:فرآیند عملیاتی شدن یکپارچه سازی ال سی دی های شعب طی چندین مرحله جلسات کارشناسی با معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک و نیز بررسی شرکت های مختلف و ارزیابی نحوه عملکرد سیستم در محیط عملیاتی از لحاظ کیفیت، عملکرد و پشتیبانی در سایر بانک ها و اجرای آزمایشی در چند شعبه بانک محقق شده است.
    مدیر روابط عمومی و تبلیغات بانک دی افزود:با استفاده از سیستم یکپارچه سازی ال سی دی های شعب، تبلیغات به صورت متمرکز و از طریق ستاد به صورت مستقیم بر روی ال سی دی های شعب قرار خواهد گرفت و با توجه به امکان مانیتور هم زمان، اداره روابط عمومی می تواند نسبت به زمان پخش و محتوای تبلیغات اشراف داشته و از اجرای آن اطمینان حاصل نماید.
    قزوینیان با اشاره به اینکه پیش از اجرای سیستم یکپارچه سازی ال سی دی های شعب،همیاران روابط عمومی جهت اجرای طرح های تبلیغاتی و اطلاع رسانی در زمینه دریافت فایل، اجرای طرح و کنترل زمانبندی اجرا با مشکلاتی مواجه بودند که مستلزم صرف زمان و هزینه بود تاکید کرد: در این سیستم یک نیروی انسانی برای این حوزه متمرکز خواهد بود که این امر موجب صرفه جویی در بهره گیری از نیروی انسانی و افزایش میزان بازدهی می شود.
    مدیر روابط عمومی بانک دی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک و اداره کل پشتیبانی در آماده سازی زیرساخت های فنی و راه اندازی سیستم یکپارچه سازی ال سی دی های شعب گفت: این سیستم با فراهم آوردن امکان پخش صدا و تصویر آنلاین و امکان ویدئو کنفرانس و تیزر در کلیه شعب ، موجب صرفه جویی در هزینه های تبلیغات، کاهش مصرف کاغذ، مدیریت زمان و افزایش کیفیت برنامه ها می شود.
    وی پخش Rss خبری، نمایش آلبوم تصاویر،کنترل و مانیتورینگ ال سی دی های شعب، ویدئو کنفرانس،امکان نمایش قیمت سکه و ارز، نمایش تارنما، نمایش آب و هوا و زیرنویس خبری را از دیگر قابلیت های این سیستم برشمرد.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=11400

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم