• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

افتتاح ساختمان جدید بیمه سینا در بیرجند

  • کد خبر : 247793
  • 11 شهریور 1400 - 0:46
افتتاح ساختمان جدید بیمه سینا در بیرجند

مدیرعامل بیمه سینا با حضور در شعبه بیرجند ضمن افتتاح ساختمان جدید این شعبه با همکاران و نمایندگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

  • پول بانک: مدیرعامل بیمه سینا با حضور در شعبه بیرجند ضمن افتتاح ساختمان جدید این شعبه با همکاران و نمایندگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

    به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری در مراسم افتتاح ساختمان جدید این شعبه ضمن اطلاع از روند بازسازی و اقدامات انجام شده اظهار کرد: فضای اداری شعب به عنوان یکی از مهمترین عناصر در جذب مشتریان و همچنین یکی از مولفه‌های موثر در بازاریابی به حساب می‌آید و به همین منظور بازسازی و تجهیز شعب از جمله برنامه‌های راهبردی شرکت بوده که خراسان جنوبی نیز یکی از استان‌های اولویت‌دار در این مهم در سال‌جاری بود که الحمدالله این شعبه به بهره‌برداری رسید و امید است منشاء خدمات شایسته بیمه‌ای به مردم شریف و با فرهنگ این استان باشد.

    وی با ابراز خرسندی از نتایج حاصله از عملکرد شرکت در پنج ماهه نخست امسال گفت: تلاش مجموع همکاران ستاد، شعب و نمایندگان منجر به رشد 42 درصدی درآمدها در این مدت شده و بر این اساس پیش‌بینی می‌شود با اقدامات موثر بازاریابی در سطح شعب کشور و ستاد،
    گزارش میان دوره‌ای بسبار مناسب و توام با سود بسیار خوب و مورد انتظار سهامداران خواهد بود.
    مدیرعامل بیمه سینا ضمن تاکید بر لزوم توجه به زیرساختهای لازم برای فعالیت یک شرکت بیمه تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر در بخش سرمایه‌گذاری، عملیات بیمه‌گری و کفایت ذخایر و توانمتدسازی سرمایه انسانی و حوزه فناوری اطلاعات شرایط مطلوبی داریم و دغدغه‌ای در این زمینه وجود ندارد.
    وی همچنین به تکالیف اجتماعی شرکت با توجه به اینکه شرکت زیر مجموعه نهاد انقلابی بنیاد مستضعفان هست اشاره کرد و گفت براساس منویات مقام محترم ریاست بنیاد باید به پوشش‌های بیمه‌ای مورد نیاز مناطق محروم نیز توجه ویژه داشت و از همکاران دعوت کرد با ارائه طرح‌های عام‌المنفعه بیمه‌ای برای اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه شرکت را در تحقق مسئولیت‌های اجتماعی همراهی کنند.
    ایشان در ادامه به لزوم دقت و سرعت در رسیدگی و پرداخت خسارت‌ها بیان داشت: مشتری‌مداری و رعایت حقوق مشتریان باید به عنوان یک اصل همواره مدنظر همکاران قرار گیرد، در ضمن انتظار ما این است که مدیران شعب با دقت و طبق بودجه ابلاغی در جهت تحقق اهداف تعیین شده حرکت کنند.

    این گزارش می‌افزاید: در بخشی از این جلسه، همکاران و نمایندگان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مدیرعامل نیز دستور پیگیری موارد مطرح‌شده را صادر کرد.

    طبق این گزارش مدیرعامل بیمه سینا در جریان این سفر، بازدیدی از شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی داشت و طی دیدار با مدیرعامل و مدیران ارشد آن، در مورد افزایش همکاری‌ها گفت‌وگو کرد.

    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=247793

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم