• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
4

صفر تا صد حساب بانکی در استرالیا

  • کد خبر : 308180
  • 30 آبان 1401 - 22:34
صفر تا صد حساب بانکی در استرالیا

فهرست محتوا اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید یا برای تحصیل در استرالیا برنامه ریزی میکنید قطعا یکی از مهم‌ترین اقدامات این است که در چه بانکی حساب باز کنید؟ وعلت بسته شدن حساب ایرانیان چیست؟ در این مقاله ۰ تا ۱۰۰ این موضوع برای شما توضیح داده شده است! البته به یاد داشته […]

فهرست محتوا

  • اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید یا برای تحصیل در استرالیا برنامه ریزی میکنید قطعا یکی از مهم‌ترین اقدامات این است که در چه بانکی حساب باز کنید؟ وعلت بسته شدن حساب ایرانیان چیست؟
    در این مقاله ۰ تا ۱۰۰ این موضوع برای شما توضیح داده شده است! البته به یاد داشته باشید این موارد توصیه مالی نیست و هیچ چیزی هم در این دنیا قطعی و همیشگی نیست. به عنوان مثال برخی از بانک ها که حساب شما رو مسدود  کرده و از ارایه خدمات به شما خودداری میکنند پس از گذشت چند سال مجددا به شما خدمات ارایه میکنند و اصطلاحا ممکن است از بلک لیست آن ها به صورت اتومات خارج شوید. پس توصیه میکنیم با ما همراه باشید.

    افتتاح حساب در بانک‌های کوچک یا بزرگ؟

    توصیه صرافی رٌزکپ استرالیا برای افتتاح حساب، انتخاب بانک های کوچکتر است چرا که این بانک ها و همچنین الگوریتم های رصد تراکنش های مالی آنها حساسیت کمتری بر روی مهاجرین خصوصا ایرانی ها را دارند. بنابراین احتمال مسدود شدن حساب بانکی شما در این بانک ها پس از انتقال سرمایه کمتر است. همچنین توصیه میشود حساب های بانکی متعددی باز کرده و مبالغ خود را به آنها واریز کنید. در ادامه ی این مقاله به صورت کامل تری این توصیه ها ارایه شده است. قبل از ادامه ابتدا لیست جامعی از بانک های کوچک و بزرگ استرالیا بیان شده و سپس سایر نکات خدمت شما ارایه میشود.

    لیست جامع بانک های استرالیا

    افتتاح حساب در بانک‌های کوچک یا بزرگ

    در استرالیا بیش از 70 بانک وجود دارد که باتوجه به حساسیت هایی که در بانک های بزرگ هست بهتر است در این بانک‌های کوچک حساب باز کنید. لیست جامع بانک‌های استرالیا را مشاهده کنید و در بانک های کوچک آن حساب باز کنید.

    انواع حساب های بانکی در استرالیا

    1- حساب تراکنشی

    حساب تراکنشی حسابی است که برای استفاده روزانه شامل واریز وجوه، پرداخت قبوض و مدیریت مخارج می باشد. بعضی مواقع بانک از شما هزینه‎‌ای را برای این حساب ها دریافت می‌کند.

    2- حساب پس‌انداز

    افتتاح حساب در بانک‌های کوچک یا بزرگ

    این حساب بانکی به وجوه موجود در حساب شما سود پرداخت می‌کند. با این‌گونه حساب‌ها می‌توانید پس‌اندازهای خود را افزایش دهید.از حساب پس اندازهم می‌توانید مانند حساب تراکنشی برداشت روزانه داشته باشید اما هرچقدر برداشت های شما کمتر باشد سود بیشتری به شما تعلق می‌گیرد.

    3- حساب مدت‌دار

    در این‌گونه حساب‌ها، مقدار زیادی پول برای مدت مشخص و با سود ثابت واریز می‌شود. این نوع حساب مناسب افرادی است که در مدت زمان زیادی به پول خود نیازی ندارند.
    با این کار، در عمل یک دوره زمانی مشخصی انتخاب می‌شود که در طی آن، فرد نمی‌تواند به وجوه خود دسترسی داشته باشد، ولی در این مدت سود ثابت دریافت می‌کند.

    افتتاح حساب قبل از ورود به استرالیا

    از آنجایی که مهاجران زیادی همه ساله به استرالیا می‌آیند یک سری بانک‌ها مانند کامن‌ولث و وستپک اجازه می‌دهند قبل از ورود به استرالیا حساب بانکی باز کنید. با داشتن مدارکی مثل پاسپورت و ویزا می‌توانید اینکار را انجام دهید اما چون قوانین دائم تغییر می‌کنند بهتر است قبل از آن با مراجعه به وبسایت بانک اطلاعات خود را کامل کنید.

    آیا می‌توان با پاسپورت ایرانی حساب باز کرد؟

    بله. پس از ورود به خاک استرالیا و حتی قبل از آن با داشتن ویزای معتبر استرالیا می توانید افتتاح حساب کنید. از آنجایی که دستیابی به مدارک استرالیایی چندین ماه زمان می‌برد می‌توانید برای کارهایی که نیاز به احراز هویت دارند از پاسپورت ایرانی خود استفاده کنید.

    بهترین زمان برای افتتاح حساب؟

    قبل از ورود به استرالیا، بعد از ورود با مدارک ایرانی یا بعد از ورود با مدارک استرالیایی؟

    پاسخ به این سوالات به شرایط هر فرد بستگی دارد و جواب ثابتی ندارد.

    طبق تجربه رزکپ بهتر هست در بانک‌های بزرگ استرالیا مانند وستپک، کامن‌ولث، ANZ و یا نَب افتتاح حساب نکنید.
    بدانید که این‌ بانک ها حساسیت بیشتری روی مشتریان خود داشته و هویت ایرانی شما حساسیت آن‌ها را دو چندان خواهد کرد. این بانک های استرالیایی خدمات بسیار بهتر و متنوع‌تری نسبت به بانک‌های دیگر استرالیا ارائه می‌کنند؛ در صورتی که به هر دلیل حساب بانکی شما مسدود شود، دیگر نخواهید از خدمات مالی آن استفاده کنید.

    بنابراین سعی کنید ترجیحا بعد از ورود و با مدارک استرالیایی افتتاح حساب در بانک های بزرگ انجام دهید. قبل از آن می توانید از بانک های کوچکتر خدمات دریافت کنید.

    دلایل بسته شدن حساب ایرانیان در بانک های استرالیا چیست؟

    بانک های استرالیا که در سال‌های اخیر با جریمه‌های سنگینی از طرف آسترک در رابطه با اتهام به پولشویی مواجه شده‌اند، به حساب‌های بانکی افرادی که از مناطق پر ریسک مثل خاورمیانه، چین و سنگاپور آمده اند حساسیت بیشتری دارند و تمامی نقل و انتقالات مشکوک را سریع پیگیری می‌کنند. لازم است بدانید بسته شدن حساب‌های بانکی در استرالیا کاملا سلیقه‌ای است و هیچ پاسخ مشخصی در این رابطه به شما داده نخواهد شد.

     

    راه های جلوگیری از مسدودی حساب بانکی

    ۱. پیش از همه مدارک استرالیایی خود را تکمیل کنید!

    ۲. افتتاح حساب در بانک های استرالیایی کوچک را فراموش نکنید. ترجیحاً به افتتاح حساب بانکی در بانک های کوچکتر و اینترنتی هـــمانـــند Ubank ،Macquarie ، ING و …. فکر کنید و گول ظاهر بانک های بزرگ استرالیایی  نخورید.

    ۳. همه پولتان را در یک حساب بانکی در استرالیا متمرکز نکنید.

    ۴. پول زیادی را به مدت طولانی در یک حساب بانکی خود در استرالیا به صورت بلااستفاده نگه ندارید!

    ۵.گردش حساب بانکی خود را در استرالیا به حداقل برسانید!

    ۶. با صرافی‌های غیر‌رسمی خداحافظی کنید! هرگز از افرادی که مدرک رسمی به شما ارائه نمی‌دهند دلار خریداری نکنید. داشتن مدرک از صرافی‌ رسمی بسیار موثر است.

    7.آیا پول سیاه را میشناسید؟ حتما به دنبال حواله ی سفید باشید! پول سیاه همان پولی هست که برای فرار مالیاتی نقدی با نرخ پایین از کارگران مقیم استرالیا خریداری می‌شود. حتما به صرافی تاکیید کنید پول سفید از حساب خود صرافی برایتان پرداخت کنند.

    درخواست توضیحات بیشتر در مورد تراکنش های شما از سمت بانک

    ۱. از همان طریقی که از شما سؤال پرسیده‌ شده به آن‌ها پاسخ دهید! مثلا اگر از طریق ایمیل بوده شما نیز با ایمیل پاسخ بدهید و هرگز حضوری به شعبه مراجعه نکید.

    ۲. نیازی نیست اطلاعات اضافی ارائه بدید! دقیقا به همان سوال‌هایی که از شما می‌شود پاسخ دهید و اطلاعات اضافه ندهید.

    ۳. ارائه‌ی مدارک تراکنش از نهاد‌های رسمی! شما میتوانید از صرافی‌های قانونی استفاده کنید که به شما مدرک معتبر برای ارائه به بانک می‎دهد.

    اگر حساب بانکی شما بسته شد؟

    نگران نباشید! بدانید که این موضوع ربطی به درست نبودن درآمد و پول شما نداشته و ممکن است فقط بخاطر ملیت ایرانی شما باشد. بستن حساب شما بر پرریسک بودن رفتارهای مالی شما از نظر قوانین ضدپولشویی همان بانک استرالیایی است، که در بسیاری از موارد کاملاً بی دلیل اعمال می‌شود.

    در بانک دیگری افتتاح حساب کنید! بسته شدن حساب بانکی امری کاملا طبیعی است و صرفا نشان دهنده ی ذائقه ی ریسک پذیری آن بانک است نه تمامی بانک های استرالیایی

    پیام آخر

    هدف از ارائه این مقاله ارایه ی اطلاعات مفید برای سهولت هر چه بیشتر در رابطه با افتتاح و مدیریت حساب بانکی در استرالیاست. شما میتوانید جهت انجام حواله و ارسال مبالغ  به وبسایت رٌزکپ به ادرس rosecap.com.au/fa  مراجعه و ارسال حواله امن و مطمین انجام دهید.

     

     

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=308180

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
    1. شما برای ارسال حواله دلار استرالیا و یا حتی تبدیل تتر به دلار استرالیا میتوانید به صرافی رزکپ مراجعه کنید. قیمت دلار استرالیا به صورت شبانه  روزی و سایر خدمات مرتبط با  دلار استرالیا  تنها بخشی از خدمات رزکپ می باشد.

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم